ΠΙΠΕΡΙΕΣ(ΚΕΡΑΤΟ)ΓΕΜΙΣΤΕΣ... ΜΕ ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΗ ΓΕΥΣΗ!!!









ΥΛΙΚΑ
8 πιπεριες (κερατο) γλυκιες μεγαλουτσικες
1 ντοματα ξεφλουδισμενη και ψιλοκομμενη σε μικρα καρε
150-200 γρ.φετα τριμμενη
15 μαυρες ελιες χωρις κουκουτσια κομμενες
Ριγανη
Πιπερι
Ελαιολαδο

ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Αφαιρουμε τα κοτσανια και τους σπορους απο τις πιπεριες,τις πλενουμε καλα
και τις αφηνουμε στην ακρη.
Σε ενα μπολ τριβουμε την φετα,ριχνουμε την κομμενη ντοματα,τις ελιες,
ριχνουμε ριγανη,πιπερι ανακατευουμε για να ενωθουν τα υλικα
και με ενα κουταλακι παιρνουμε γεμιση και γεμιζουμε τις πιπεριες.
Αν τις ψησουμε στον φουρνο στο γκριλ  με ενα πινελο τις λαδωνουμε και τις γυριζουμε
απ'ολες τις πλευρες να ψηθουν..αν θελουμε μπορουμε να τις τηγανισουμε,
οπως και να τις κανουμε ειναι πεντανοστιμες για ορεκτικο!



ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!
ΠΙΠΕΡΙΕΣ(ΚΕΡΑΤΟ)ΓΕΜΙΣΤΕΣ... ΜΕ ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΗ ΓΕΥΣΗ!!! 4.5 5 Gwgoyla Nsg ΥΛΙΚΑ 8 πιπεριες (κερατο) γλυκιες μεγαλουτσικες 1 ντοματα ξεφλουδισμενη και ψιλοκ...


,

Δώστε το email σας για να λαμβάνετε πρώτη/ος κάθε καινούρια Συνταγή...

author picture

Για μένα :

Είμαι η Gwgoyla Nsg, ιδιοκτήτρια του Μαγειρικού blog Νόστιμες Συνταγές της Γωγώς.Αγαπώ τη Μαγειρική και τη ζαχαροπλαστική απο πολύ μικρή και μέσα απο το blog μου διοχετεύω αυτή την αγάπη και προς εσάς.Θέλω να ξέρετε οτι Ο Λ Ε Σ οι συνταγές που θα βρείτε στο ιντερνετικό σπιτάκι μου είναι δοκιμασμένες και φτιαγμένες με φροντίδα,Αγάπη και πολύ πολύ μεράκι...Επίσης φροντίζω να δίνω και αναλυτικές οδηγίες με φωτογραφίες βήμα προς βήμα απο την παρασκευή τους ετσι ωστε ακόμα και η πιό Αρχάρια μαγείρισσα να βγεί ασπροπρόσωπη στα αγαπημένα της πρόσωπα!!!Αν σας αρέσει κάποια συνταγή ή έχετε κάποια απορία μή διστάσετε να γίνετε μέλος και να αφήσετε το σχόλιό σας. Για να γίνετε μέλος στη σελίδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Για να γίνετε μέλος στην Ομάδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Τέλος μπορείτε να με προσθέσετε στο google plus στο Gwgoyla Nsg .

8 σχόλια

cook είπε...

αξεπεραστος μπυρο-μεζες!

Σοφία Ζ. είπε...

Καλή σου μέρα Γωγούλα. Πεντανόστιμος μεζές για ουζάκι, κρασάκι, .... Αχ είναι πρωί ακόμη .....

ΕΛΕΝΑ είπε...

Πρωί πρωί μας ξεσηκώνεις με μεσογειακά μεζεδάκια, φέρνω το ουζάκι κι έρχομαι.
Καλή σου μέρα Γωγούλα μου, φιλιά!

Effie's Sweet Home Designs είπε...

ΓΩΓΩ ΜΟΥ ΜΕΖΕΔΑΚΙΑ ΒΛΕΠΩ ΓΙΑ ΟΥΖΑΚΙΑ!!!!!!!
ΠΟΛΥ ΝΟΣΤΙΜΟ!!!!!!!!!!!
ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Γωγώ μου εμένα με ταξιδεύεις αλλού τώρα,καλοκαιράκι, καλή παρέα ουζάκι στη βεράντα (άσχετο τελείως και εκτός εποχής)να είσαι καλά καλό απόγευμα,Ροδάνθη.

Eri είπε...

αχ Γωγώ μου τις κάνω και εγώ αυτές τις πιπεριές ειναι τέλειες! Φιλάκια καλό ΣΚ!

Marί είπε...

Πολύ νόστιμες αυτές οι πιπεριές Γωγώ και είναι και παντός καιρού.
Φιλάκια

eleni είπε...

Γωγώ μου τέλειες οι πιπερίτσες σου..τις είχα κάνει και 'γώ παλιότερα,διαφορετικά βέβαια..πολύ καλές φαίνονται...μιάμ!!!!Καλό βράδυ!Φιλιά!!!