ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ,ΓΕΥΣΤΙΚΟ ΚΑΙ ΑΡΩΜΑΤΙΚΟ ΚΕΙΚ ΚΑΡΟΤΟΥ ΜΕ ΚΑΡΥΔΙΑ ΚΑΙ ΣΤΑΦΙΔΕΣ!!!














ΥΛΙΚΑ
125 γρ.βουτυρο κερκυρας
1 συσκευασια αλευρι φαριν απ
2 ποτηρια νερου καστανη ζαχαρη
1 φλ.τσαγιου χοντροκομμενα καρυδια
200 γρ.τριμμενα καροτα στο χοντρο μερος του τριφτη
1 φλ.τσαγιου σταφιδες ξανθες
Ξυσμα ενος πορτοκαλιου
1 φλ.μικρο του καφε κονιακ
1 ποτηρι του νερου γαλα
4 αυγα
2 κ.του γλυκου κανελα τριμμενη
1/4 κ.του γλυκου  γαρυφαλο
Αχνη ζαχαρη


ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Χτυπαμε στο μιξερ το βουτυρο με την ζαχαρη,
και μετα ενα ενα τα αυγα.
Κατοπιν ριχνουμε ολα τα μυρωδικα,κανελα,γαρυφαλο,ξυσμα πορτοκαλιου,
σταφιδες,καρυδια(τα οποια καρυδια απο την βιασυνη μου ξεχασα να τα προσθεσω)
κονιακ,τα καροτα 
και τελος εναλλαξ το αλευρι με το γαλα.
Βουτυρωνουμε μια φορμα την αλευρωνουμε και ριχνουμε το μιγμα.
Το ψηνουμε σε προθερμασμενο φουρνο στους 180 βαθμους στις αντιστασεις 
για 50 λεπτα περιπου(αναλογα τον φουρνο μας)πρωτα απο κατω και στα 
τελευταια 5 λεπτα απο πανω.
Ποτε δεν ανοιγουμε τον φουρνο οσο ψηνουμε κεικ γιατι θα μας καθησει.
Αφου ψηθει το αφηνουμε λιγο να σταθει το αναποδογυριζουμε σε πιατελα
και το πασπαλιζουμε με ζαχαρη αχνη.

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!





ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ,ΓΕΥΣΤΙΚΟ ΚΑΙ ΑΡΩΜΑΤΙΚΟ ΚΕΙΚ ΚΑΡΟΤΟΥ ΜΕ ΚΑΡΥΔΙΑ ΚΑΙ ΣΤΑΦΙΔΕΣ!!! 4.5 5 Gwgoyla Nsg ΥΛΙΚΑ 125 γρ.βουτυρο κερκυρας 1 συσκευασια αλευρι φαριν απ 2 ποτηρια νε...


,

Δώστε το email σας για να λαμβάνετε πρώτη/ος κάθε καινούρια Συνταγή...

author picture

Για μένα :

Είμαι η Gwgoyla Nsg, ιδιοκτήτρια του Μαγειρικού blog Νόστιμες Συνταγές της Γωγώς.Αγαπώ τη Μαγειρική και τη ζαχαροπλαστική απο πολύ μικρή και μέσα απο το blog μου διοχετεύω αυτή την αγάπη και προς εσάς.Θέλω να ξέρετε οτι Ο Λ Ε Σ οι συνταγές που θα βρείτε στο ιντερνετικό σπιτάκι μου είναι δοκιμασμένες και φτιαγμένες με φροντίδα,Αγάπη και πολύ πολύ μεράκι...Επίσης φροντίζω να δίνω και αναλυτικές οδηγίες με φωτογραφίες βήμα προς βήμα απο την παρασκευή τους ετσι ωστε ακόμα και η πιό Αρχάρια μαγείρισσα να βγεί ασπροπρόσωπη στα αγαπημένα της πρόσωπα!!!Αν σας αρέσει κάποια συνταγή ή έχετε κάποια απορία μή διστάσετε να γίνετε μέλος και να αφήσετε το σχόλιό σας. Για να γίνετε μέλος στη σελίδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Για να γίνετε μέλος στην Ομάδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Τέλος μπορείτε να με προσθέσετε στο google plus στο Gwgoyla Nsg .

7 σχόλια

Ανώνυμος είπε...

Γωγώ ωραιότατο κεκάκι μυρωδάτο,πάει κατευθείαν για το τεφτέρι μου,να είσαι καλά.Ροδάνθη.

Kitchen Stories είπε...

To κέϊκ καρότου είναι το πιο γευστικό από τα κέικς και εγώ το λατρεύω.
Το δικό σου Γωγώ μου, με όλα τα νόστιμα που έχει, θα είναι σίγουρα πιο εύγευστο από το κλασικό!

Φιλιά σου πολλά
Ζ.

Effie's Sweet Home Designs είπε...

ΓΩΓΩ ΜΟΥ ΤΙ ΩΡΑΙΑ ΤΑ ΠΕΤΥΧΕΣ!!!!!
ΕΓΩ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΕΚΑΝΑ ΜΕ ΚΑΡΟΤΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΠΕΤΥΧΑ....
ΛΕΣ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΣΥΝΤΑΓΗ;
ΦΙΛΑΚΙΑ!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Το κέικ καρότου είναι από τα πολύυυυ αγαπημένα μου!
Τι αφράτο που σου έγινε Γωγούλα μου!!!
Και έχεις βάλει ένα σωρό νόστιμα υλικά!
Φιλάκια, καλό σου μεσημέρι!

eleni είπε...

Πώπω Γωγώ μου πρέπει να είναι καταπληκτικό!!!!Καλές γιορτές!!!!

Marί είπε...

Νοστιμότατο κέικ, θα δοκιμάσω να το φτιάξω κι εγώ.
Φιλιά πολλά

Ανώνυμος είπε...

Μπαίνει στα υπόψη σίγουρα, τα υλικά του πολύ μου άρεσαν! Εφη