ΠΙΚΑΝΤΙΚΑ ΧΟΙΡΙΝΑ ΜΠΡΙΖΟΛΑΚΙΑ ΜΕ ΚΑΡΑΜΕΛΩΜΕΝΕΣ ΠΙΚΑΝΤΙΚΕΣ ΠΑΤΑΤΕΣ!!!

Μελωμενες πικαντικες πατατες,βυθισμενες σε πορτοκαλολεμονατο ζωμο,
με μπολικο σκορδακι και μουσταρδα,και πικαντικα χοιρινα μπριζολακια
λουσμενα με ψιλοκομμενο κρεμμυδακι και δεντρολιβανο..








ΥΛΙΚΑ (4 ΜΕΡΙΔΕΣ)
4 χοιρινα μπριζολακια
6 πατατες καθαρισμενες και κομμενες κυδωνατες
2 πορτοκαλια τον χυμο τους
2 λεμονια τον χυμο τους
2 κ.της σουπας πολυ  γεματες μουσταρδα
1/2 ποτηρακι κρασιου ελαιολαδο
1 ξερο κρεμμυδι ψιλοκομμενο
Ριγανη
3 σκ.σκορδου ψιλοκομμενες
Τα φυλλαρακια απο 2 κλωναρια δεντρολιβανου

ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Πλενουμε καλα τα μπριζολακια,τα τοποθετουμε σε μπολ τα αλατοπιπερωνουμε,
ριχνουμε την ριγανη 
το ψιλοκομμενο κρεμμυδι τα ανακατευουμε και τα
αφηνουμε στο ψυγειο για καμια ωριτσα.
Καθαριζουμε και κοβουμε κυδωνατες τις πατατες σε ενα ταψι,τις αλατιζουμε,
ριχνουμε πιπερακι,ριγανη,ψιλοκοβουμε το σκορδακι τις ανακατευουμε
και απο πανω βαζουμε τα μπριζολακια.
Σε σεικερ χτυπαμε τον χυμο πορτοκαλιων,λεμονιων,την μουσταρδα,το ελαιολαδο
και το ριχνουμε επανω στο φαγητο,
συμπληρωνουμε ενα ποτηρι νερο,ριχνουμε
τα φυλλα δεντρολιβανου
 και ψηνουμε σε προθερμασμενο φουρνο στους 180
βαθμους για 1 ωρα και 1 τεταρτο (αναλογα τον φουρνο μας)
αφου δουμε οτι εχουν μελωσει και παρει χρωμα οι πατατες και τα μπριζολακια.
Μπορει να χρειαστει να συμπληρωσουμε λιγο νερακι την ωρα που ψηνουμε
το φαγητο μας.
Το φαγητο αυτο μπορει να σταθει ανετα και στο γιορτινο μας τραπεζι.

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!
ΠΙΚΑΝΤΙΚΑ ΧΟΙΡΙΝΑ ΜΠΡΙΖΟΛΑΚΙΑ ΜΕ ΚΑΡΑΜΕΛΩΜΕΝΕΣ ΠΙΚΑΝΤΙΚΕΣ ΠΑΤΑΤΕΣ!!! 4.5 5 Gwgoyla Nsg Μελωμενες πικαντικες πατατες,βυθισμενες σε πορτοκαλολεμονατο ζωμο, με μπολικο σκορδακι και μουσταρ...


,

Δώστε το email σας για να λαμβάνετε πρώτη/ος κάθε καινούρια Συνταγή...

author picture

Για μένα :

Είμαι η Gwgoyla Nsg, ιδιοκτήτρια του Μαγειρικού blog Νόστιμες Συνταγές της Γωγώς.Αγαπώ τη Μαγειρική και τη ζαχαροπλαστική απο πολύ μικρή και μέσα απο το blog μου διοχετεύω αυτή την αγάπη και προς εσάς.Θέλω να ξέρετε οτι Ο Λ Ε Σ οι συνταγές που θα βρείτε στο ιντερνετικό σπιτάκι μου είναι δοκιμασμένες και φτιαγμένες με φροντίδα,Αγάπη και πολύ πολύ μεράκι...Επίσης φροντίζω να δίνω και αναλυτικές οδηγίες με φωτογραφίες βήμα προς βήμα απο την παρασκευή τους ετσι ωστε ακόμα και η πιό Αρχάρια μαγείρισσα να βγεί ασπροπρόσωπη στα αγαπημένα της πρόσωπα!!!Αν σας αρέσει κάποια συνταγή ή έχετε κάποια απορία μή διστάσετε να γίνετε μέλος και να αφήσετε το σχόλιό σας. Για να γίνετε μέλος στη σελίδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Για να γίνετε μέλος στην Ομάδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Τέλος μπορείτε να με προσθέσετε στο google plus στο Gwgoyla Nsg .

24 σχόλια

maria είπε...

καλημερα γωγουλα απλο αλλα λαχταριστο το φαγακι σου ειδικα οι πατατες με το ζουμακι τους να σε ρωτησω τι μπριζολες βαζεις λαιμο ας πουμε θελω να ειναι μαλακο το κρεας σε ευχαριστω να εισαι καλα

eleni είπε...

Πώπω Γωγώ μου..τι υπέροχο φαγητάκι είναι αυτό;;;;Είμαι και έξω και μου τρέχουν τα σάλια!!!Υπέροχα μπριζολάκια!!!Θα δοκιμαστούν ΑΜΕΣΑ!!!!Καλό σου απόγευμα!!!!

Eri είπε...

Πολύ ωραίο το φαγάκι σου Γωγώ μου! Καλές γιορτές!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Γωγούλα μου και πικάντικα και μελωμένα, και αυτές οι πατατούλες σου τόοοσο λιμπιστικές, σούπερ το φαγάκι σου!!
Φιλιά πολλά!

Kitchen Stories είπε...

Μελωμένες, νόστιμες πατάτες και ξεροψημένα μπριζολάκια. Ο συνδυασμός μου!
Πότε θα ξαναφτιάξεις να περάσω...τυχαία?

Φιλάκια σου Γωγώ μου.

* Το πρωί προσπάθησα 2 φορές να αφήσω σχόλιο στις δίπλες και δεν τα κατάφερα τελικά...

Ζ.

gwgoyla είπε...

Μαρακι μου καλησπερα..ολη μερα δεν ειχα ρευμα και σου απαντω τωρα..αν και δεν μου βγαζει ποια Μαρια εισαι για να ξερω..ειναι οντως απλο το φαγητο μα πεντανοστιμο,μπριζολες ναι λαιμου ειναι μαλακες,για καρβουνα να προτιμας σπαλομπριζολες..σε ευχαριστω πολυ για την επισκεψη σου,καλες γιορτες να εχεις,φιλια!!!

gwgoyla είπε...

Ελενη πιστεψε με δεν θα χασεις αν τα μαγειρεψεις..λουκουμι ειναι λουκουμι!!!
Σε ευχαριστω πολυ,καλο βραδυ να εχεις και καλες γιορτες,πολλα φιλια!!!

gwgoyla είπε...

Σε ευχαριστω πολυ Ερι μου,καλες γιορτες σε σενα και την οικογενεια σου,φιλακια!!!

gwgoyla είπε...

Ελενακι μου αλλο να το βλεπεις και αλλο να το τρως,πραγματικα...Σε ευχαριστω πολυ,πολλα φιλακια!!!

gwgoyla είπε...

Ζαμπια μου και εμενα το ιδιο..πολυ συντομα θα ξαναφτιαξω και θα σε φωναξω...οσο για το σχολιο στις διπλες δεν ειχα ρευμα απο το πρωι και δεν μπορουσα να το δημοσιευσω..
Σε ευχαριστω πολυ,καλο σου βραδυ,φιλακια πολλα!!!

gwgoyla είπε...

Μαρακι ηθελα να συμπληρωσω στην απαντηση μου οτι μπορεις να φτιαξεις το φαγακι αυτο και με πανσετουλες εκτος τις μπριζολες λαιμου.

Ανώνυμος είπε...

Γωγώ μου τέλειες οι μριζολίτσες σου,εγώ βέβαια δεν είμαι και πολύ φάν του πικάντικου αλλά για σένα χαλάλι,φιλιά πολλά Ροδάνθη.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΤΕΛΕΙΟ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΤΟ ΦΑΓΗΡΟ ΣΟΥ!!!ΑΝΤΕΓΡΑΨΑ ΣΥΝΤΑΓΗ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗ ΔΩΣΩ ΣΤΗ ΜΗΤΕΡΑ ΜΟΥ.
ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΓΕΜΑΤΑ ΥΓΕΙΑ-ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ.

gwgoyla είπε...

Σε ευχαριστω πολυ ροδανθη μου,φιλακια πολλα!!!

gwgoyla είπε...

Σε ευχαριστω πολυ σκρουτζακο,το φαγητο ειναι πεντανοστιμο και πιστευω να αρεσει και σε εσας!!!
Καλα Χριστουγεννα σε σενα και την οικογενεια σου,παντα με υγεια!!!

ΕΛΕΝΗ είπε...

μμμμμμμμ!!!!!!Τέλειο φαγητό και αγαπημένο!!!!

mia maria είπε...

Πολύ ωραίο!
Καλές γιορτές με υγεία και ευτυχία:)

zoyzoy είπε...

Μας τρελαίνεις με τις νοστιμιές σου κάθε φορά γλυκιά μου.

Χαρούμενα Χριστούγεννα εύχομαι με τους ανθρώπους που αγαπάς!

Φιλί θαλασσινό!

fotolabida1 είπε...

ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΠΙΑΤΟ ΓΙΑ ΤΟ ΓΙΟΡΤΙΝΟ ΤΡΑΠΕΖΙ!!!!!!ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ!!!!ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ!!!!
ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ!!!ΦΙΛΙΑ!!!!

Magia da Inês είπε...

♫♫♫ Feliz Natal!!!


…………(¯`O´¯)
…………*./ | \ .*
…………..*♫*.
………, • '*♥* ' • ,
……. '*• ♫♫♫•*'
….. ' *, • '♫ ' • ,* '
….' * • ♫*♥*♫• * '
… * , • Feliz' • , * '
…* ' •♫♫*♥*♫♫ • ' * '
' ' • . Navidad . • ' ' '
' ' • ♫♫♫*♥*♫♫♫• * ' '
…………..x♥x
…………….♥
Que o Natal não seja apenas uma data, mas um estado de espírito a nos orientar a vida.

FELIZ NATAL!!!
Beijinhos.
Brasil

Vasiliki είπε...

kalimera gogoula!!!XRONIA POLLA!!!KALES GIORTES!!!me ygia kai eutyxeia!!
filia polla!!!

Marina είπε...

Χρόνια πολλά φιλενάδα!!!
Εύχομαι να περάσατε όμορφα Χριστούγεννα και να έχετε μία όμορφη Χρονιά, με υγεία και αγάπη!!!

Lambros είπε...

Χρόνια πολλά και καλές γιορτές σου εύχομαι να έχεις. Ελπίζω το νέο έτος να σε βρεί γεμάτο υγεία και ευτυχία !!!

Για άλλη μια φορά συγχαρητήρια για το μπλογκ σου !!!

gwgoyla είπε...

Σας ευχαριστω ολους παρα πολυ για τις ευχες σας,και τα καλα σας λογια..σας ευχομαι απο καρδιας καλη χρονια με υγεια και ευτυχια!!!