ΒΑΣΙΛΟΠΙΤΑ ΚΕΙΚ ΑΠΛΗ ΚΑΙ ΕΥΚΟΛΗ ΜΕ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ ΓΕΥΣΗ ΚΑΙ ΑΡΩΜΑ!!!

ΘΑ ΕΥΩΔΙΑΣΕΙ ΤΟ ΣΠΙΤΙΚΟ ΣΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ
ΑΡΩΜΑ ΤΩΝ ΜΥΡΩΔΙΚΩΝ ΤΗΣ ΒΑΣΙΛΟΠΙΤΑΣ!!!
ΕΥΧΟΜΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ,ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ,
ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΤΟ ΠΟΛΥΤΙΜΟΤΕΡΟ ΔΩΡΟ!!!!!









ΥΛΙΚΑ
200 γρ,βουτυρο φρεσκο (αγελαδινο)
3 αυγα
2 φλ.τσαγιου ζαχαρη
1 φαρινα 500 γρ.
1 βανιλια
1 πρεζα μαστιχα κοπανισμενη
1 πρεζα μοσχοκαρυδο
1 κ.σουπας  μαχλεπι
Ξυσμα απο 1 πορτοκαλι μεγαλο
Τον χυμο απο το πορτοκαλι που ξυσαμε
ειναι μισο φλ.τσαγιου περιπου,στο υπολοιπο
μισο του φλυτζανιου συμπληρωνουμε γαλα φρεσκο
Αχνη ζαχαρη για την διακοσμηση

ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Στον καδο του μιξερ χτυπαμε το βουτυρο με την ζαχαρη μεχρι να αφρατεψει,
και κατοπιν ριχνουμε τα μυρωδικα,μαχλεπι,μαστιχα,μοσχοκαρυδο,βανιλια,
ξυσμα πορτοκαλιου χτυπαμε
 και στην συνεχεια ριχνουμε ενα,ενα τα αυγα
και κατοπιν διαδοχικα το αλευρι
 με τον αναμεικτο χυμο πορτοκαλιου με το γαλα.
Αφου χτυπηθουν λιγο σταματαμε το χτυπημα,και παιρνουμε μια στρογγυλη αποσπωμενη
φορμα,
 στρωνουμε  λαδοκολα στον πατο την κλεινουμε παλι με το στεφανι την φορμα
και αδειαζουμε το μειγμα.
Με μια σπατουλα στρωνουμε την επιφανεια,
και
σε καποιο σημειο της πιτας βαζουμε το "φλουρι"τυλιγμενο με λιγο αλουμινοχαρτο.
Την ψηνουμε σε προθερμασμενο φουρνο στους 180 βαθμους στον αερα για 45-50 λεπτα
(αναλογα τον φουρνο μας).
Αφου ψηθει την βγαζουμε απο τον φουρνο την αφηνουμε να κρυωσει 
και την διακοσμουμε
αναλογα με τα γουστα μας.



ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!


ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!


ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ
   ΤΟ
   2012
ΒΑΣΙΛΟΠΙΤΑ ΚΕΙΚ ΑΠΛΗ ΚΑΙ ΕΥΚΟΛΗ ΜΕ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ ΓΕΥΣΗ ΚΑΙ ΑΡΩΜΑ!!! 4.5 5 Unknown ΘΑ ΕΥΩΔΙΑΣΕΙ ΤΟ ΣΠΙΤΙΚΟ ΣΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ ΑΡΩΜΑ ΤΩΝ ΜΥΡΩΔΙΚΩΝ ΤΗΣ ΒΑΣΙΛΟΠΙΤΑΣ!!! ΕΥΧΟΜΑΙ ΣΕ Ο...


,

Δώστε το email σας για να λαμβάνετε πρώτη/ος κάθε καινούρια Συνταγή...

author picture

Για μένα :

Είμαι η Unknown, ιδιοκτήτρια του Μαγειρικού blog Νόστιμες Συνταγές της Γωγώς.Αγαπώ τη Μαγειρική και τη ζαχαροπλαστική απο πολύ μικρή και μέσα απο το blog μου διοχετεύω αυτή την αγάπη και προς εσάς.Θέλω να ξέρετε οτι Ο Λ Ε Σ οι συνταγές που θα βρείτε στο ιντερνετικό σπιτάκι μου είναι δοκιμασμένες και φτιαγμένες με φροντίδα,Αγάπη και πολύ πολύ μεράκι...Επίσης φροντίζω να δίνω και αναλυτικές οδηγίες με φωτογραφίες βήμα προς βήμα απο την παρασκευή τους ετσι ωστε ακόμα και η πιό Αρχάρια μαγείρισσα να βγεί ασπροπρόσωπη στα αγαπημένα της πρόσωπα!!!Αν σας αρέσει κάποια συνταγή ή έχετε κάποια απορία μή διστάσετε να γίνετε μέλος και να αφήσετε το σχόλιό σας. Για να γίνετε μέλος στη σελίδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Για να γίνετε μέλος στην Ομάδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Τέλος μπορείτε να με προσθέσετε στο google plus στο Unknown .

35 σχόλια

zoyzoy είπε...

Αυτή δεν είναι πίτα υπερπαραγωγή είναι:))

Πολύ όμορφη και του χρόνου να'σαι καλά να την φτιάξεις!
Και'γω την ίδια κάνω μόνο που προσθέτω μια χούφτα καρύδια για να μπερδεύονται με το φλουρί:))

Φιλί θαλασσινό!

Ροδανθη είπε...

Γωγώ μου καλησπέρα τέλεια η πίτα σου και πάνω που έλεγα να κάνω μια διαφορετική πίτα τσούπ είδα τη δικιά σου,εύχομαι καλή και δημιουργική χρονιά το 2012 να φερει ό,τι επιθυμείτε,φιλιά καλό βράδυ.

mia είπε...

Χρόνια πολλά Γωγώ..με υγεία....
Ωραία φαίνεται θα την δοκιμάσω....

Effie's Sweet Home Designs είπε...

ΓΩΓΩ ΜΟΥ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ Η ΣΥΝΤΑΓΗ ΣΟΥ!!!!!!
ΑΝΤΕ ΚΑΛΗ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΤΟ 2012 ΝΑ ΣΟΥ ΦΕΡΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΧΑΡΕΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙΚΟ ΣΟΥ!!!!!!!!!!!!!
ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!

eleni είπε...

Γωγώ μου..τέλεια η Βασιλόπιτα σου!!!Καλή χρονιά!!!!!!!!!!!!!Καλό βράδυ!!!

gwgoyla είπε...

Ζουζου μυ σε ευχαριστω πολυ,να εισαι καλα,καλη χρονια σου ευχομαι με υγεια για σενα και την οικογενεια σου και καθε ευτυχια!!!

gwgoyla είπε...

Ροδανθη μου σε ευχαριστω πολυ καλη μου για τις ευχες σου,επισης καλη χρονια με υγεια και ο,τι επιθυμεις,πολλα φιλια!!!

gwgoyla είπε...

Χρονια πολλα mia μου,και καλη χρονια σου ευχομαι με υγεια πανω απ'ολα!!!
Να την φτιαξεις την πιτα ειναι νοστιμοτατη,πολλα φιλακια!!!

gwgoyla είπε...

Εφακι μου σε ευχαριστω πολυ,να εισαι καλα!!!
Καλη χρονια ευχομαι με υγεια να χαιρεσαι την οικογενεια σου και ο,τι επιθυμειτε,πολλα φιλακια!!!

gwgoyla είπε...

Ελενη μου σε ευχαριστω πολυ,καλη χρονια σου ευχομαι με υγεια και ο,τι επιθυμεις,καλο βραδυ φιλακια πολλα!!!

Marina είπε...

Καλή Πρωτοχρονιά φιλενάδα!!!
Κάτι μου λέει ότι ακόμα και ο Άη Βασίλης είναι ευχαριστημένος με την πίτα που έφτιαξες! Να τη χαρείτε και καλή τυχη στο φλουρί!!!
Ευχές και στον συζυγατούλη σου!!!

gianna είπε...

8a ti dokoimaso kai ego mou fainetai poli nostimi euxomai kali xronia

gwgoyla είπε...

Μαρινακι μου σε ευχαριστουμε παρα πολυ για τις ευχες σου και τα καλα σου λογια.
Σου ευχομαστε κι εμεις απο καρδιας η νεα χρονια να σας φερει ολα αυτα που επιθυμειτε..
Να χαιρεσαι την οικογενεια σου και παντα υγεια!
Πολλα φιλακια και καλα να περασετε!!!

gwgoyla είπε...

Γιαννα καλη σου μερα και χρονια πολλα!!!
Να την φτιαξεις ειναι νοστιμοτατη..
Καλη χρονια σου ευχομαι,σε ευχαριστω πολυ!!!

Kitchen Stories είπε...

Τι βλέπω; Τους χαρούμενους άη Βασίληδες σου να έχουν πάει στα 3-5 Πηγάδια για σκι;

Πάντα χαρούμενη να είσαι Γωγώ μου και ο καινούριος χρόνος να έρθει, με όσα εσύ επιθυμείς.
Ζ.

Maria B. είπε...

γεια στα χεράκια σου !!! μπραβο Γωγούλα, υπερπαραγωγή η παρουσίαση, όσο για την γεύση, μπορώ να την φανταστώ !!!

Εύχομαι χρόνια πολλά και καλή χρονιά με υγεία και αγάπη!!!


φιλια πολλά πολλά πολλά

ΕΛΕΝΑ είπε...

Γωγούλα μου πίτα υπερπαραγωγή έφτιαξες, είναι υπέροχη!!
Εύχομαι με το καλό να έρθει η νέα χρονιά στο σπιτικό σου!
Φιλιά πολλά!

gwgoyla είπε...

χαχαχα!!!πλακα εχεις βρε Ζαμπια ναι πηγανε για σκι...σε ευχαριστω πολυ για τις ευχες σου..Καλη χρονια ευχομαι με υγεια ευτυχια και ο,τι επιθυμεις,πολλα φιλακια!!!

gwgoyla είπε...

Μαρακι μου σε ευχαριστω πολυ,σου ευχομαι καλη χρονια με υγεια πανω απ'ολα ευτυχια και ο,τι επιθυμεις!!!
Πολλα φιλακια!!!

gwgoyla είπε...

Ελενακι μου σε ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια..Καλη χρονια ευχομαι με υγεια,ευτυχια να χαιρεσαι την οικογενεια σου και ο,τι επιθυμεις!!!
Πολλα φιλακια!!!

Mania είπε...

Γωγώ θα δοκιμάσω φέτος την δική σου συνταγή. Σου εύχομαι το νέο ετος να σου φέρει υγεία χαρά, αγάπη!! Χρόνια Πολλά!!

gwgoyla είπε...

Μανια μου σε ευχαριστω πολυ για τις ευχες σου,οσο για την βασιλοπιτα ειναι παρα πολυ καλη,βεβαια για τα δικα μου γουστα..Καλη χρονια σου ευχομαι με υγεια πανω απο ολα,και ο,τι επιθυμεις και ακομα περισσοτερα ο νεος χρονος να σου τα φερει απλοχερα.
Πολλα φιλακια!!!

Ανώνυμος είπε...

καλησπερα, και χρονια πολλα!!καλη χρονια σε όλους!να ρωτησω κατι? ποση φαρινα βαλατε?500γρ ή 1000?

gwgoyla είπε...

Καλησπερα καλη μου,χρονια πολλα και καλη χρονια και σε σενα...500 γρ.ειναι η φαρινα.αν την φτιαξεις καλη επιτυχια σου ευχομαι,καλο βραδυ!

EVI είπε...

χρονια πολλα ....αυριο θα τη φτιαξω.......και θα ακολουθησω τη συνταγη σου κατα γραμμα.....!!!!! φιλια καλη χρονια να εχουμε!!!!!!:)

gwgoyla είπε...

χρονια πολλα εβη σε ευχαριστω πολυ που με εμπιστευεσαι,καλη χρονια με υγεια και ευτυχια..καλη επιτυχια στην βασιλοπιτα,καλο βραδυ!!!

Ανώνυμος είπε...

Μόλις την έβαλα στον φούρνο! Καλή Χρονιά με υγεία και χαρές :-)

gwgoyla είπε...

Καλη επιτυχια φιλη μου,καλη χρονια επισης με υγεια καλο σου βραδυ!!!

Mania είπε...

Σου εύχομαι το νέο ετος να σου φέρει υγεία, χαρά, αγάπη, αισιοδοξία!! Χρόνια Πολλά!!

Mary K Plakas είπε...

katapliktiki pita!!!! i kalyteri pou exw ftiaksei pote!!!!!! Tin synistw me oli mou tin eilikrinia!!!!Gwgw mou s'euxaristw kai sou euxomai kali kai dimiourgiki xronia!!!!

gwgoyla είπε...

Μανια μου σε ευχαριστω πολυ για τις ευχες σου,καλη χρονια και σε σενα και ο,τι επιθυμεις!!!

gwgoyla είπε...

Μαιρη μου δεν φανταζεσαι την χαρα που μου εδωσες τωρα..χαρηκα πααααααααααααρα πολυ που σου πετυχε και σας αρεσε,και του χρονου να εισαι καλα να ξαναφτιαξεις,καλη χρονια με υγεια,αγαπη και ευτυχια καλη μου,σε ευχαριστω παρα πολυ,φιλια!!!

adamantia είπε...

καλημερα και χρονια πολλα. Μολις την εκανα ,αλλα δεν ειχα βανιλια και εβαλα μαχλεπι μια κουταλια του γλυκου για να μου φτασει και για δευτερη βασιλοπιτα. Χρειαστηκε μισο φλυντζανι γαλα ακομη ηταν πολυ σκληρο το μειγμα,παντως και ωμη απο γευση σκιζει. Ευχαριστουμε!!!
Αδαμαντια Γεωργιου

adamantia είπε...

Καλημερα και χρονια πολλα. Μολις την εκανα. Δυστυχως ειχα λιγο μαχλεπι κι επειδη θελω να κανω και δευτερη εβαλα μονο ενα κουταλακι του γλυκου. Επισης δεν εβαλα βανιλια και προσθεσα μια πρεζα κακκουλε. Χρειαστεικε μισο φλυτζανι γαλα ακομη γιατι ηταν πολυ σφιχτο το μειγμα. Πντως και ωμη ειναι πεντανοστιμη. Καλη χρονια σε ολους κι ευχαριστουμε για την ομορφη και νοστιμη ιδεα της οντως πανευκολης βασιλοπιτας

gwgoyla είπε...

Καλημερα Αδαμαντια και χρονια πολλα!!!Σε ευχαριστω πολυ που με τιμησες και εφτιαξες την βασιλοπιτα μου.Για να εχεις την ακριβη εικονα και γευση της δικης μου βασιλοπιτας θα επρεπε κανονικα να βαλεις τα υλικα ως εχουν.Τωρα για το μιγμα που λες οτι ηταν σκληρο και προσθεσες 1/2 φλ.γαλα κακως το εβαλες...αν προσεχες σωστα την εικονα την ωρα που ριχνω το μιγμα στην φορμα θα εβλεπες οτι ετσι επρεπε να ειναι και οχι ρευστο.Τελος παντων το θεμα ειναι οτι σου βγηκε καλη και οτι σου αρεσε...αυτο μετραει πανω απ'ολα.
Και παλι σε ευχαριστω πολυ,και σου ευχομαι Καλη Χρονια με υγεια και ο,τι επιθυμεις!!!