Google+ ΧΟΙΡΙΝΗ ΠΡΑΣΟΤΗΓΑΝΙΑ ΕΥΚΟΛΗ ΓΡΗΓΟΡΗ ΚΑΙ ΠΕΝΤΑΝΟΣΤΙΜΗ!!! | Νόστιμες Συνταγές της Γωγώς

ΧΟΙΡΙΝΗ ΠΡΑΣΟΤΗΓΑΝΙΑ ΕΥΚΟΛΗ ΓΡΗΓΟΡΗ ΚΑΙ ΠΕΝΤΑΝΟΣΤΙΜΗ!!!

Συνταγή απο: Gwgoyla Nsg Κατηγορίες: | | | |
ΠΡΩΤΗ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ!!!
Αξιζει να την φτιαξετε γιατι ειναι ευκολη, γρηγορη
μα πανω απ'ολα διαφερει... 












ΥΛΙΚΑ
1 κιλό χοιρινό μπούτι κομμένο σε μπουκιές
1/4 φλ. τσαγιού ελαιόλαδο
4 πράσα κομμένα σε χοντρές φέτες
1 πιπεριά Φλωρίνης σε λεπτές φέτες
χυμό από 2 λεμόνια
Αλάτι 
φρεσκοτριμμένο πιπέρι
Λιγη ριγανη(εγω την προσθεσα)

ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Ζεσταίνουμε το ελαιόλαδο, ρίχνουμε το κρέας και το τηγανίζουμε για 5΄-6΄.
Το σβήνουμε με το λεμόνι.
 Χαμηλώνουμε τη φωτιά και προσθέτουμε στο τηγάνι τα πράσα και την πιπεριά.
 Αλατοπιπερώνουμε.
Σκεπάζουμε και αφήνουμε να σιγομαγειρευτεί για 20΄, 
μέχρι να πιει το κρέας τα υγρά του και να μείνει με το λάδι του.


ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!Η συνταγη ειναι της Αργυρως Μπαρμπαριγου

Δείτε Επίσης:



31 σχόλια:

Ροδανθη είπε...

Γωγώ μου πολύ ωραία η πρασοτηγανιά σου κάπως ΄ετσι την κάνω κι εγώ και ξετρελένονται όλοι.Μόλις τώρα έβγαλα την βασιλόπιτα απο το φούρνο έκανα τη δικιά σου συνταγή, έγινε πάρα πολύ καλή να είσαι καλά και του χρόνου με υγεία και να χαίρεσαι την οικογένειά σου φιλιά.

gwgoyla είπε...

Ειδες ροδανθη μου τι νοστιμη που ειναι ετσι η τηγανια? το κατι αλλο βρε παιδι μου...οσο για την βασιλοπιτα σε ευχαριστω πολυ που με εμπιστευτηκες και χαρηκα πολυ που σου αρεσε..Σε ευχαριστω πολυ απο καρδιας για τις ευχες σου,καλη χρονια και καθε ευτυχια στο σπιτικο σου καλη μου με ΥΓΕΙΑ!!!
Πολλα φιλακια!!!

Eri είπε...

Να σου πω Γωγώ μου τέλειο το πιάτο σου και για τραπέζι. Υπάρχει σοβαρή πιθανότητα να το φτιάξω για τον μπουφέ της Πρωτοχρονιάς.
Καλή χρονιά να έχεις και να είσαι πάντα καλά, Φιλιά!

gwgoyla είπε...

Ερι μου σε ευχαριστω πολυ για τις ευχες σου να εισαι καλα,νομιζω πως θα κανεις πολυ καλη επιλογη αν φτιαξεις την πρασοτηγανια.
Καλη χρονια με υγεια και ευτυχια στο σπιτικο σου,πολλα φιλια!!!

eleni είπε...

Το πιάτο σου Γωγώ μου,είναι θεϊκο και είναι απ'τα καλύτερα!!!Λατρεύω το πράσο!!!!!!!!!!!!!!!!Καλή χρονια με υγεία και χαμόγελα!!!!Φιλιά!!!!

fotolabida1 είπε...

ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΚΑΙ ΕΥΚΟΛΟ ΠΙΑΤΟ!!!ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΕΧΕΙ ΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΣΤΟ ΓΙΟΡΤΙΝΟ ΤΡΑΠΕΖΙ ΜΟΥ !!!!!
ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΤΟ ΝΕΟ ΕΤΟΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΕΜΑΤΟ ΥΓΕΙΑ ΕΥΤΥΧΙΑ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΠΟΛΛΕΣ ΟΜΟΡΦΕΣ ΣΥΝΤΑΓΕΣ!!!!!ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!ΦΙΛΙΑ!!!

gwgoyla είπε...

Ελενη μου σε ευχαριστω πολυ και θα συμφωνησω μαζι σου για το πρασο..Καλη χρονια και σε σενα με υγεια ευτυχια και ο,τι επιθυμεις,πολλα φιλια!!!

gwgoyla είπε...

fotolabida μου σε ευχαριστω πολυ για τις ομορφες και ζεστες ευχες σου,και εγω σου ευχομαι η νεα χρονια να σου φερει ΟΛΑ αυτα που επιθυμεις!!!
Πολλα φιλακια!!!

butterfly art είπε...

Τί νόστιμο φαγητάκι....! Μακάρι να είχαμε όλοι το ταλέντο σου....! Καλή χρονιά σου εύχομαι Γωγούλα μου με πολλές πολλές ευτυχιμένες στιγμές!!!

Ειρήνη είπε...

wraio to praso, k etsi anadiknietai poly!

gwgoyla είπε...

butterfly art σε ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια,αν αγαπας αυτο που κανεις και δεν εννοω μονο την μαγειρικη αλλα γενικα...τοτε ολοι εχουν ταλεντο και ειναι μοναδικοι στο ειδος τους.
Καλη χρονια και σε σενα και στην οικογενεια σου με υγεια και ο,τι επιθυμειτε...πολλα φιλακια!!!

gwgoyla είπε...

Ειρηνη πραγματι ετσι ειναι...και οπου μπει το πρασο αφηνει την γλυκα του..
Σε ευχαριστω πολυ,καλη χρονια σου ευχομαι με υγεια και ευτυχια!!!

Mania είπε...

Σου εύχομαι το νέο έτος να σου φέρει υγεία, χαρά, αγάπη!! Χρόνια Πολλά!!

gwgoyla είπε...

Σε ευχαριστω πολυ μανια μου για τις θερμες ευχες σου..καλη χρονια και σε σενα με υγεια ευτυχια και ο,τι αλλο εσυ επιθυμεις!!!

Marί είπε...

Το πράσο είναι πολύ νόστιμο υλικό για κάθε πιάτο.
Εύχομαι με το καλό το Νέο Έτος, με υγεία και ευτυχία.

χαραυγή είπε...

Το 2012 να φέρει ευχάριστες αλλαγές και ζεστές προσδοκίες!!

gwgoyla είπε...

Μαρι σε ευχαριστω πολυ,καλη χρονια με υγεια και ο,τι επιθυμεις εσυ και η οικογενεια σου!!

gwgoyla είπε...

Μακαρι χαραυγη μου,σε ευχαριστω πολυ να εισαι καλα,καλη χρονια και σε σενα με υγεια ,αγαπη,ευτυχια και ο,τι επιθυμεις..φιλακια πολλα!!!

ΝΑΤΑΣΑ είπε...

Καλή Χρονιά με υγεία, αγάπη και ευτυχία!!!

gwgoyla είπε...

Σε ευχαριστω πολυ Νατασα,καλη χρονια σε σενα και την ομορφη οικογενεια σου,με υγεια πανω απ'ολα και ο,τι επιθυμειτε!!!

Effie's Sweet Home Designs είπε...

ΩΡΑΙΟΣ ΜΕΖΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΡΑΣΑΚΙ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΤΗΣ ΠΑΡΑΜΟΝΗΣ!!!
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΓΩΓΩ ΜΟΥ! ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΕΣ!!!!!!
ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!

χρυσάνθη είπε...

Απόψε το βράδυ θα τιμήσουμε την λαχταριστή πρασοτηγιανιά σου!!!!
Σου εύχομαι η νέα χρονιά νακοπιάσει με το καλό και να εκπληρώσει κάθε σου επιθυμία!!!ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ , με υγεία,αγάπη και ευτυχία Γωγούλα!!!!

ΧΑΡΑ είπε...

Ετοιμαζω ήδη την τηγανιά σου, να την τιμήσουμε στην αλλαγή του Χρόνου!
Σου εύχομαι μία Πολύχρωμη,ευωδιαστή και νόστιμη Χρονιά (σαν την τηγανιά σου)μαζί με τους ανθρωπους που αγαπάς

gwgoyla είπε...

Πολυαγαπημενη μου και γλυκια μου χρυσανθη,χαιρομαι που θα με τιμησετε και αυτο με κανει εκτος απο χαρουμενη να συγκινηθω συγχρονως..σε ευχαριστω απο καρδιας για τις θερμες ευχες σου!!!
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ σε σενα την οικογενεια σου,και ο,τι επιθυμειτε,πολλα φιλια!!!

gwgoyla είπε...

Σε ευχαριστω παρα πολυ χαρα μου που με τιμας..να εισαι παντα καλα!!!Σε ευχαριστω για τις ευωδιαστες και πολυχρωμες ευχες σου!!!
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ να εχεις,με υγεια,ευτυχια και αγαπη,πολλα φιλακια!!!

gwgoyla είπε...

Εφουλα μου ειναι πεντανοστιμος μεζες,ξεφευγει απο την μονοτονη ξερη τηγανια που ξερουμε και εχουμε γευτει ολοι.
Σε ευχαριστω πολυ για τις ευχες σου,Καλη χρονια να εχεις με υγεια,αγαπη,ευτυχια και ο,τι επιθυμεις,πολλα φιλια!!!

mia maria είπε...

Καλή χρονιά Γωγούλα,με υγεία και ευτυχία:)

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

Kαλή Χρονιά με Υγεία!

zoyzoy είπε...

Πολύ καλή η τηγανιά σου τη σημειώνω για μεζεδάκι πρώτη!


Καλή Xρονιάεύχομαι, υγεία, αισιοδοξία και δύναμη να ξεπεράσουμε τις δυσκολίες που μας περιμένουν!

Με φιλιά θαλασσινά!

Θεανώ είπε...

Γωγούλα υπέροχη η πρασοτηγανιά σου! Σου εύχομαι ότι καλύτερο για το καινούργιο χρόνο με υγεία και ευτυχία!

ANAZHTHΣH είπε...

στο εξής θα αναζητώ ενδιαφέρουσες συνταγές στο φιλόξενο μπλογκ σου

να είσαι καλά

καλή χρονιά σε όλους!

Ελα στην παρέα μας!!!

Follow on Bloglovin