Google+ ΜΠΟΥΓΑΤΣΑ ΜΕ ΤΥΡΙ!!! | Νόστιμες Συνταγές της Γωγώς

ΜΠΟΥΓΑΤΣΑ ΜΕ ΤΥΡΙ!!!

Συνταγή απο: Gwgoyla Nsg Κατηγορίες:
Η αλμυρή εκδοχή της μπουγάτσας και εξίσου αγαπημένη γεύση. Αφράτη, µε κρέμα που ξεχειλίζει και θεοτράγανα φύλλα, θα χαλάσει κόσμο σε πάρτι για μικρούς και μεγάλους. Μπορείτε να ετοιμάσετε την μπουγάτσα µία μέρα πριν το πάρτι και να την ψήσετε λίγη ώρα πριν έρθουν οι καλεσμένοι σας.








ΥΛΙΚΑ
1 πακέτο (450 γραµµ.) φύλλο κρούστας
1/2 φλ. τσαγιού ελαιόλαδο για τα φύλλα
80 γραµµ. βούτυρο
200 γραµµ. σιμιγδάλι ψιλό
1 λίτρο φρέσκο γάλα 
1 κιλό φέτα θρυμματισμένη 
2 αυγά
2 κρόκους
φρεσκοτριµµένο πιπέρι


ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Λιώνουμε το βούτυρο σε κατσαρόλα.
 Προσθέτουμε το σιμιγδάλι 
και ανακατεύουμε να λαδωθεί.
 Προσθέτουμε το γάλα
 και ανακατεύουμε
 μέχρι να δέσει η κρέμα.
 Αφού δέσει, την αποσύρουμε από τη φωτιά. Προσθέτουμε ένα ένα τα αυγά και τους κρόκους,
 ανακατεύοντας µε σύρμα ώστε να ομογενοποιηθούν στην κρέμα. Αφήνουμε την κρέμα να κρυώσει.
 Τέλος προσθέτουμε τη θρυμματισμένη φέτα και ανακατεύουμε. Τρίβουμε πιπέρι κατά βούληση.
Θα χρησιμοποιήσουμε ρηχό ταψί για πίτα, 36 εκ. Το λαδώνουμε ελαφρά.
 Στρώνουμε τα εννέα φύλλα, λαδώνοντας τα ένα ένα, ακτινωτά στο ταψί (να περισσεύουν έξω αρκετά). 
Κομματιάζουμε ένα φύλλο και το ρίχνουμε στη γέμιση. Ανακατεύουμε καλά
 και απλώνουμε τη γέμιση στα στρωμμένα φύλλα.
 Γυρίζουμε προς τα μέσα (πάνω στη γέμιση) τα φύλλα που εξέχουν. 
Από πάνω στρώνουμε λαδώνοντας ένα ένα τα υπόλοιπα φύλλα, μπήγοντας τις άκρες τους κάτω από την μπουγάτσα (όπως κάνουμε στο γαλακτομπούρεκο).
Ψήνουμε την μπουγάτσα στους 200 οC στις αντιστάσεις για περίπου 40΄, να ροδίσει καλά. 


ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!
Η συνταγη ειναι της Αργυρως Μπαρμπαριγου

Δείτε Επίσης:



24 σχόλια:

Effie's Sweet Home Designs είπε...

ΓΩΓΩ ΜΟΥ ΚΑΛΗΜΕΡΑ!
ΤΗΝ ΠΡΟΤΙΜΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΛΥΚΕΙΑ ΜΠΟΥΓΑΤΣΑ, ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ! ΩΡΑΙΑ Η ΣΥΝΤΑΓΗ ΣΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΚΡΕΜΑ!
ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ !

gwgoyla είπε...

Καλημερα Εφουλα!!!
Ειναι φανταστικη συνταγη με πολυ αφρατη και γευστικη γεμιση..σε ευχαριστω πολυ...η φωτο σου πολυ ωραια,πολλα φιλια!!!!

Nena είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΑΣ ΑΝΟΙΞΕΣ ΤΗΝ ΟΡΕΞΗ....ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΤΕΛΕΙΑ...ΘΑ ΤΗΝ ΚΑΝΩ...

ΕΛΕΝΗ είπε...

Καλημέρα Γωγώ μου!Συγχαρητήρια η μπουγάτσα είναι τέλεια, πολύ αφράτη!Θα τη δοκιμάσω σίγουρα!

gwgoyla είπε...

Καλη σου μερα Νενα,να την κανεις θα σου αρεσει πολυ,σε ευχαριστω πολυ,και σου ευχομαι καλη χρονια να εχεις!!!

gwgoyla είπε...

Καλη σου μερα Ελενη μου και σε ευχαριστω πολυ..ετσι ειναι ακριβως που να την φας κιολας να δεις..φιλακια!!!

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ είπε...

Μου άνοιξες την όρεξη. Αν χορταίναμε με τα μάτια, θα είχα σκάσει από το πολύ φαί. Θα τη δοκιμάσω και θα επιστρέψω με νέα σχόλια.

gwgoyla είπε...

χαχαχαχαχα!!!πεστο ψεματα βρε κατερινακι..θα περιμενω να μου γραψεις εντυπωσεις..σε ευχαριστω πολυ καλο σου μεσημερι φιλια!!!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Γωγούλα μου τα φύλλα φαίνονται τόοοοσο τραγανά και η γέμιση τόοοοσο λαχταριστή, γεια στα χεράκια σου!!!
Δεν έτυχε... πέτυχε δηλαδή!
Πολλά φιλιά!

eleni είπε...

Γωγώ μου η μπουγάτσα σου,είναι φοβερή!!!Μπράβο..γειά στα χέρια σου!!!!έχω παιχνίδι!!!!!!!!!!Πέρασε από το σπιτάκι μου...Φιλιά!!!

Marina είπε...

Πως να κάνει κανείς δίαιτα άμα έχει εσένα να τον σπιρουνίζεις;;;

gwgoyla είπε...

Οπως το ειπες Ελενακι μου,δεν ετυχε πετυχε!!
Σε ευχαριστω πολυ,φιλακια πολλα!!!

gwgoyla είπε...

Ειναι φοβερη μπουγατσα Ελενη μου σε ολα της...σε ευχαριστω πολυ θα περασω απο το σπιτακι σου,φιλακια!!!

gwgoyla είπε...

Μαρινακι μου αστα να πανε,ετσι οπως τα λες ειναι..δεν εχεις αδικο..φιλακια πολλα φιλεναδα!!!

Βίκυ είπε...

αχ πόσο θα θέλα ένα κομμάτι!!!

Kitchen Stories είπε...

Γωγώ μου χορταστική μπουγάτσα και σε ποσότητα και σε ποιότητα!
Πολύ τη ζήλεψα και ευχαρίστως θα έτρωγα...όλο το ταψί, που είναι και μεγάλο!

Φιλιά σου πολλά!

* Αυτές τις μέρες ο blogger με παιδεύει στο να αφήσω σχόλια...
Ζ.

gwgoyla είπε...

Βρε βικυ παρε και φαε οσα θελεις..απο την οθονη δεν παχαινει κιολας..χαχαχα!!!φιλακια πολλα!!!

gwgoyla είπε...

Ζαμπια μου ετσι ακριβως χορταστικοτατη,γευστικοτατη..θα τα καταφερνες να ετρωγες ολο το ταψι βρε θηριο? μπραβο!!!
Σε ευχαριστω πολυ καλο σου βραδυ,φιλακια!!!

Eri είπε...

Γωγώ μου τέλεια η μπουγάτσα σου. Υπάρχει ενα παιχνιδάκι αν θέλεις να παιξεις, σε έχω καλέσει και εγώ.. Φιλιά

gwgoyla είπε...

Σε ευχαριστω πολυ Ερι μου να εισαι καλα!!!

Ανώνυμος είπε...

Εγώ όπως και να ΄χει θα πάρω ένα-δυο,πέντε-έξι κομμάτια... ν΄αφήσω και για κανένα άλλον να πάρει και φεύγω.Όπως κατάλαβες τα λόγια είναι περιτταααα!!!! Φιλιά Ροδάνθη.

gwgoyla είπε...

Παρε βρε Ροδανθη μου ολο το ταψι,χαλαλι σου...σε ευχαριστω πολυ καλο σου βραδυ,φιλακια!!!

butterfly art είπε...

Γωγούλα μου καλή χρονιά! Λιγουρευόμαστε και φέτος τις συνταγούλες σου!!!! Φιλάκια πολλά!

gwgoyla είπε...

Σε ευχαριστω πολυ καλη μου,καλη χρονια και ο,τι επιθυμεις κι εσυ..και παλι σε ευχαριστω, πολλα φιλια!!!

Ελα στην παρέα μας!!!

Follow on Bloglovin