ΜΠΡΙΖΟΛΑΚΙΑ ΚΑΤΣΑΡΟΛΑΣ ΜΕ ΚΡΑΣΙ ΚΑΙ ΔΕΝΤΡΟΛΙΒΑΝΟ!!!

Ένας άλλος τρόπος για να μαγειρέψουμε μπριζόλες. Σάλτσα πεντανόστιµη µε κρασί και δεντρολίβανο που παραπέμπει σε κρύες χειμωνιάτικες μέρες. Συνοδέψτε το κρέας µε πουρέ πατάτας ή ρύζι. Είναι απλά τέλειο!









ΥΛΙΚΑ
10 χοιρινές μπριζόλες
4 κ.σ. ελαιόλαδο
1 μεγάλο κρεµµύδι ψιλοκοµµένο
1 σκελίδα σκόρδο
1 κ.σ. πελτές ντομάτας
1/2 φλ. τσαγιού κόκκινο κρασί
1 φλ. τσαγιού ζωμός κρέατος ή κότας
1 συσκευασία (400 γραµµ.) ντοµατάκια κονκασέ
1 κλαδάκι φρέσκο δεντρολίβανο
 αλάτι
 φρεσκοτριµµένο πιπέρι

ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Ζεσταίνουμε σε πλασοτέ κατσαρόλα το ελαιόλαδο και ροδίζουμε το κρέας γύρω γύρω.
 Προσθέτουμε το κρεµµύδι και το σκόρδο και αφήνουμε λίγα λεπτά να µαραθεί το κρεµµύδι.
 Ρίχνουμε τον πελτέ και τρίβουμε τη βάση της κατσαρόλας. 
Προσθέτουμε το κρασί και βράζουμε μέχρι να μειωθούν τα υγρά του φαγητού στο μισό, περίπου 5΄.
Προσθέτουμε τα ντοµατάκια,
 το ζωμό
 και το δεντρολίβανο, αλατοπιπερώνουµε και σιγοβράζουμε σε χαμηλή φωτιά, µε σκεπασμένη την κατσαρόλα, περίπου 45΄
 μέχρι να μαλακώσει το κρέας και να μελώσει καλά η σάλτσα.
Σερβίρουμε µε πουρέ πατάτας. Περιχύνουμε τον πουρέ µε σάλτσα, να ποτίσει καλά.




ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!
Η συνταγη ειναι της Αργυρως Μπαρμπαριγου
ΜΠΡΙΖΟΛΑΚΙΑ ΚΑΤΣΑΡΟΛΑΣ ΜΕ ΚΡΑΣΙ ΚΑΙ ΔΕΝΤΡΟΛΙΒΑΝΟ!!! 4.5 5 Gwgoyla Nsg Ένας άλλος τρόπος για να μαγειρέψουμε μπριζόλες. Σάλτσα πεντανόστιµη µε κρασί και δεντρολίβανο που ...


,

Δώστε το email σας για να λαμβάνετε πρώτη/ος κάθε καινούρια Συνταγή...

author picture

Για μένα :

Είμαι η Gwgoyla Nsg, ιδιοκτήτρια του Μαγειρικού blog Νόστιμες Συνταγές της Γωγώς.Αγαπώ τη Μαγειρική και τη ζαχαροπλαστική απο πολύ μικρή και μέσα απο το blog μου διοχετεύω αυτή την αγάπη και προς εσάς.Θέλω να ξέρετε οτι Ο Λ Ε Σ οι συνταγές που θα βρείτε στο ιντερνετικό σπιτάκι μου είναι δοκιμασμένες και φτιαγμένες με φροντίδα,Αγάπη και πολύ πολύ μεράκι...Επίσης φροντίζω να δίνω και αναλυτικές οδηγίες με φωτογραφίες βήμα προς βήμα απο την παρασκευή τους ετσι ωστε ακόμα και η πιό Αρχάρια μαγείρισσα να βγεί ασπροπρόσωπη στα αγαπημένα της πρόσωπα!!!Αν σας αρέσει κάποια συνταγή ή έχετε κάποια απορία μή διστάσετε να γίνετε μέλος και να αφήσετε το σχόλιό σας. Για να γίνετε μέλος στη σελίδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Για να γίνετε μέλος στην Ομάδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Τέλος μπορείτε να με προσθέσετε στο google plus στο Gwgoyla Nsg .

34 σχόλια

Λίλα είπε...

Φαίνεται οτι είναι τέλειο ακόμη και από τις φωτογραφίες!

Nena είπε...

ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΦΑΜΕ ΤΙΣ ΜΠΡΙΤΖΟΛΕΣ...ΤΙΣ ΚΡΑΤΑΕΙ ΖΟΥΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΓΕΥΣΤΙΚΕΣ!!!
ΕΓΩ ΤΟ ΙΔΙΟ ΦΑΓΗΤΟ ΤΟ ΚΑΝΩ ΣΤΗ ΓΑΣΤΡΑ!!!
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ
ΚΑΛΗ ΒΔΟΜΑΔΑ!!!!

gwgoyla είπε...

Eυχαριστω πολυ Λιλα,καλη σου μερα και καλη εβδομαδα να εχεις!

gwgoyla είπε...

Νενα ετσι ακριβως,και εκτος αυτου ειναι κατι το διαφορετικο..ξεφευγεις απο το κλασικο μαγειρεμα της μπριζολας..και απο γευση?σκιζει!!!
Σε ευχαριστω πολυ,καλη σου μερα και καλη εβδομαδα να εχεις!!!

Μαζί... KaPa είπε...

καλημέρα...τι ωραίο φαγητό πρωί πρωί...Μπράβο Γωγώ...

ΕΛΕΝΗ είπε...

Καλημέρα Γωγούλα!Πολύ λαχταριστό και ζουμερό το φαγητό σου!Δεν έχω δοκιμάσει ποτέ έτσι τις μπριζόλες, θα το κάνω όμως σίγουρα!Φιλιά και καλή εβδομάδα!!!

gwgoyla είπε...

Καλημερα κατερινακι,σε ευχαριστω πολυ..ειναι φανταστικο στη γευση!!!

gwgoyla είπε...

Ελενη μου σε ευχαριστω πολυ!!!
Πιστεψε με δεν θα βγεις χαμενη αν το μαγειρεψεις!!
Καλη σου μερα και καλη εβδομαδα να εχεις,φιλακια!!!!

EVAGELIA VRETTOU είπε...

πω πω, λιχουδιές που βλέπω σε αυτό το σπιτάκι! Καλώς σε βρίσκω, λοιπόν! Τα μπριζολάκια, είναι τόσο αγαπημένα, οπότε ποιος μπορεί να αντισταθεί στην πρότασή σου!

gwgoyla είπε...

Σε ευχαριστω πολυ Ευαγγελια ,καλως ορισες!!!

Marί είπε...

Πολύ νόστιμο φαγητό έφτιαξες Γωγούλα και με τον πουρέ κάνει πολύ καλή παρέα.
Φιλιά, καλή βδομάδα.

Αγγελικη Ν είπε...

Γωγούλα μου υπέροχη πρόταση! Ευχαριστώ!

gwgoyla είπε...

Σε ευχαριστω πολυ Μαρι,εκτος απο τον πουρε και με το ρυζακι κανουν που καλη παρεα το δοκιμασαμε..καλη σου μερα και καλη εβδομαδα!!

gwgoyla είπε...

Εγω σε ευχαριστω Αγγελικη...καλη σου μερα και καλη εβδομαδα!!!

Ροδανθη είπε...

Γωγώ μου μήπως απο τις 10 περίσεψε καμία,λέω εγώ τώρα,τέλειο,απλό κι εύκολο να είσαι καλά,καλή εβδομάδα.

gwgoyla είπε...

Αχ Ροδανθη μου πιστεψε με δεν εμεινε ουτε κοκαλακι...χαχαχα!!!αναρπαστες εγιναν..
Σε ευχαριστω πολυ,καλη σου μερα και καλη εβδομαδα να εχεις καλη μου,φιλακια πολλα!!!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Γωγούλα μου τέτοια φαγάκια θέλω, νόστιμα και χουχουλιάρικα γιατί κρυώνωωωωω!!!
Φιλάκια, καλή βδομάδα να έχεις!

gwgoyla είπε...

Αχ Ελενακι μου ολοι το ιδιο θελουμε...χαχαχαχα!!!Σε ευχαριστω πολυ,καλη εβδομαδα και σε σενα,φιλακια!!!

Zeta Mp είπε...

ΠΟΛΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ Ο ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ ΚΡΕΑΤΟΣ-ΠΟΥΡΕ! ΜΙΚΡΗ ΗΤΑΝ ΑΠΟ ΤΑ ΛΙΓΑ ΦΑΓΗΤΑ ΠΟΥ ΕΤΡΩΓΑ... ΧΑΧΑΧΑ ΜΠΡΑΒΟ ΓΩΓΟΥΛΑ ΜΟΥ!!! ΚΑΙ ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΣΟΥ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΤΟ ΠΟΣΟ ΝΟΣΤΙΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΦΑΓΗΤΑ ΣΟΥ!! ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!

Effie's Sweet Home Designs είπε...

ΩΡΑΙΟ!!!!ΠΙΚΑΝΤΙΚΟ ΤΟ ΜΠΡΙΖΟΛΑΚΙ!!!!!!!
ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!

eleni είπε...

Γωγώ μου πολύ ωραίο το φαγητό σου!Γειά στα χέρια σου!Καλό βράδυ!

Pela Sofi είπε...

Τέλειες φωτογραφίες! φαίνεται πολύ λαχταριστό!!

kartsonaki xristina είπε...

geia sou gwgoula kai apo edw!!!! teleio to blog sou epaggelmatikh douleia !!!!!! egian anagnwstria kai mallon tha gine fanatikh

gwgoyla είπε...

Γεια σου χριστινακι,καλως ορισες...σε ευχαριστω πολυ απο καρδιας για τα πολυ καλα σου λογια,ευχομαι να μεινεις ευχαριστημενη,καλο σου βραδυ!!!

gwgoyla είπε...

Πελα Σοφη σε ευχαριστω πολυ!!!

gwgoyla είπε...

Σε ευχαριστω πολυ Ελενη μου,να εισαι καλα!!!

gwgoyla είπε...

Εφακι μου αλλο να το βλεπεις και αλλο να το τρως..φοβερη συνταγη πιστεψε με..φιλακια!!!

gwgoyla είπε...

Ζετακι σε ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια,να εισαι καλα κοριτσακι μου,φιλακια!!!

reine είπε...

Καλώς βρεθήκαμε λοιπόν gwgoyla :)))
Η συνταγή σου λαχταριστή...αν και πρωί άνετα "χτύπαγα" μια μπριζολίτσα!!! Φιλιά και καλή σου ημέρα!

gwgoyla είπε...

Καλως ορισες και στο δικο μου μπλογκοσπιτακι..σε ευχαριστω πολυ,το φαγακι ειναι υπεροχο...
Καλη σου μερα φιλακια!!!

ART NOUVEAU είπε...

Το blog μου δεν εχει καμια σχεση με μαγειρικη..αλλα το δικο σου το βρηκα υπεροχο!Very yummy!!xoxo

gwgoyla είπε...

Σε ευχαριστω παρα πολυ για τα καλα σου λογια!!
Καλως ορισες λοιπον..καλη σου μερα φιλακια!!!

tanyadmin είπε...

καλημέρα και απο το ιστολόγιό σου...έτσι που το έψαξα έχει υπέροχες συνταγές!!!συνέχισε έτσι!!!

gwgoyla είπε...

Σε ευχαριστω πολυ,καλως ορισες τανια,καλη σου μερα φιλακια,θα τα λεμε!!!