Google+ ΚΑΛΑΜΑΡΑΚΙΑ ΤΗΓΑΝΙΤΑ ΜΕ ΤΡΑΓΑΝΗ ΚΡΟΥΣΤΑ ΚΑΙ ΜΑΛΑΚΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ!!! | Νόστιμες Συνταγές της Γωγώς

ΚΑΛΑΜΑΡΑΚΙΑ ΤΗΓΑΝΙΤΑ ΜΕ ΤΡΑΓΑΝΗ ΚΡΟΥΣΤΑ ΚΑΙ ΜΑΛΑΚΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ!!!

Συνταγή απο: Gwgoyla Nsg Κατηγορίες: |
Σιγα την συνταγη θα μου πειτε..δεν ξερουμε να τηγανιζουμε καλαμαρακια?
Κι ομως,ποσες φορες εχουμε επιχειρησει να τηγανισουμε καλαμαρακια και μας φευγει το αλευρι
και παει στον πατο της κατσαρολας η'του τηγανιου?
Ποσες φορες τα καλαμαρακια τα μασαμε και δεν μασιουντε γιατι ειναι σκληρα?
Δεν θα θελατε ωραιοτατα καλαμαρακια τραγανιστα απ'εξω και μαλακα απο μεσα?
Παμε να δουμε πως θα πετυχουμε ωραιοτατα τηγανιτα καλαμαρακια και σε γευση και σε εμφανιση!!!






ΥΛΙΚΑ
1 κιλο μετρια καλαμαρακια φρεσκα η'κατεψυγμενα
Χυμο απο 1 λεμονι
1 φλυτζανακι μικρο του καφε ουζο
Αλατι
Αλευρι
Λαδι για το τηγανισμα ελαιολαδο σπορελαιο,μισο μισο


ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Παιρνουμε τα καλαμαρια 
τα καθαριζουμε,τα πλενουμε και τα κοβουμε σε ροδελες..
Τα κεφαλια και τα πλοκαμια τα κραταμε ατοφια.
Τα βαζουμε σε μια λεκανιτσα και ριχνουμε μεσα το αναλογο αλατι,
τον χυμο απο το λεμονι
 το ουζο,
τα ανακατευουμε και τα αφηνουμε να μαριναριστουν για 1 ωρα στο ψυγειο.
Αφου ετοιμαστουν πεταμε τα υγρα που υπαρχουν στην λεκανιτσα,και ριχνουμε μπολικο αλευρι
και τα αλευρωνουμε με τετοιο τροπο ωστε να στεγνωσουν τα καλαμαρακια απο τα υγρα τους.
Βαζουμε μπολικο λαδι σε βαθυ τηγανι η'κατσαρολα να καψει καλα το λαδι,τιναζουμε το περιττο
αλευρι απο τα καλαμαρια και τα ριχνουμε λιγα λιγα στο καυτο λαδι ωστε να τηγανιστουν σωστα.
Βαλτε καποιο προστατευτικο απο πανω να αποφυγετε τυχον ατυχηματα με το πεταγμα λαδιου.
Μολις παρουν ενα χρυσοκιτρινο χρωμα ειναι ετοιμα,με μια τρυπιτη κουταλα τα αφαιρουμε τα βαζουμε σε πιατελα και τα σερβιρουμε ζεστα με λεμονακι.
Ειναι  φανταστικα!!!


ΥΓ:Προσοχη στο τηγανισμα..δεν τα τηγανιζουμε πολυ ,σε 2 λεπτα ειναι ετοιμα αφου εχουν παρει χρωμα,δεν βαζουμε πολλα μαζι να τηγανιστουν γιατι θα κολλησουν μεταξυ τους,πρεπει να εχουν τον χωρο τους ωστε να τηγανιστουν σωστα..οταν θελετε να τα βγαλετε η'να ριξετε τα καλαμαρακια στο τηγανι να αφαιρειτε το σκευος απο την φωτια.
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!


Δείτε Επίσης:



38 σχόλια:

mia xara είπε...

Καλημέρα Γωγούλα,με ξελίγωσες με τα τραγανιστά καλαμαράκια σου...Ένα από τα πιο αγαπημένα μου φαγητά!ΧΟΧΟ

gwgoyla είπε...

Καλημερα χαρα,κι εμενα ειναι τα αγαπημενα μου,τα τσακιζω λεμε...χαχαχα!!
Σε ευχαριστω πολυ,φιλια!!!

tanyadmin είπε...

Καλημέρα!!!!!τέλεια τα καλαμαράκια ...μου αρέσουν πολύ....πολύ χρήσιμες οι συμβουλές σου...θα εφαρμοστούν δεόντος!!!!

gwgoyla είπε...

Καλως την..καλη σου μερα και σε ευχαριστω πολυ...δοκιμασε τα και θα δεις...θα εισαι περηφανη που θα εχεις βγαλει ενα τελειο αποτελεσμα..φιλακια!!!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Φανταστικά δεν λες τίποτα Γωγούλα μου!!
Υπέροχα τα έκανες, τραγανο-νόστιμα!
Και οι συμβουλές σου όλες σωστές!
Φιλάκια!

gwgoyla είπε...

Σε ευχαριστω πολυ Ελενακι μου γλυκο,να εισαι καλα,πολλα φιλακια!!!

ΕΛΕΝΗ είπε...

Γωγούλα μου τα καλαμαράκια σου είναι υπέροχα!Οι συμβουλές σου καταπληκτικές και πολύ χρήσιμες!!!Φιλάκια πολλά!!!

gwgoyla είπε...

Σε ευχαριστω πολυ Ελενη μου,καλο απογευμα φιλακια!!!

eleni είπε...

Γωγώ μου...φανταστικά!!!!!!!!!!Τα αγαπημένα μου!Γειά στα χέρια σου!!!Φιλιά!!!

gwgoyla είπε...

Κι εμενα Ελενη μου ειναι τα αγαπημενα μου..σε ευχαριστω παρα πολυ,καλο σου βραδυ,φιλακια!!!

Evita είπε...

Kαλημέρα και καλώς σε βρήκα. Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια. Ηρθα και εγω μια επίσκεψη πρωί πρωί για έναν καφέ και τι να δω? ΚΑΛΑΜΑΡΑΚΙΑ ΤΗΓΑΝΗΤΆ! το τσιπουράκι που είναι? μου άνοιξες την όρεξη...μιαμ μιαμ (έπεσες σε λιγουδα λεμε)
φιλια θα τα λεμε

annettaspace είπε...

Θα τα φτιάξω αύριο που θα μας έρθουν οι γονείς μου και αρέσουν πολύ στον πατέρα μου. Ευχαριστώ για την ιδέα .... είμαι σίγουρη ότι θα γίνουν νοστιμότατα, όπως και ότι άλλο δικό σου έχω δοκιμάσει!!! Φιλιά

gwgoyla είπε...

Καλως ορισες Εβιτα,σε ευχαριστω για την επισκεψη και ευχομαι να γινεις και αναγνωστρια μας!!!

gwgoyla είπε...

Αννετα μου να τα φτιαξεις ειναι φανταστικα μη σου πω καλυτερα και απο τις ταβερνες..σε ευχαριστω παρα πολυ που με εμπιστευεσαι..καλως να δεχτεις τους γονεις σου,φιλακια πολλα!!!

Στέλλα Μαρκοπούλου είπε...

Δεν τα πάω καλά με τα τηγανητά, όλο κάτι στραβώνει, αλλά με βάζεις σε πειρασμό να ξαναπροσπαθήσω. Τα δικά σου φαίνονται πολύ λαχταριστά.

gwgoyla είπε...

Καλως ηρθες Στελλα...ουτε εγω τα πηγαινα καλα και ας τα λατρευω τα τηγανιτα καλαμαρακια,προτιμουσα να τα τρωω σε ταβερνες,μεχρι που ανακαλυψα τον τροπο αυτο και βγαινουν τελεια..!!!

Ανώνυμος είπε...

ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΩ ΟΠΩΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ ΣΤΗΝ ΣΥΝΤΑΓΗ ΣΟΥ.ΘΑ ΕΠΑΝΕΛΘΩ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΚΑΘΑΡΗ ΔΕΥΤΕΡΑ.

Ανώνυμος είπε...

Μου αρέσουν πολύ οι συνταγές σου και θα ήθελα να μου πεις πώς βρίσκω τα links για το Rapidshare για κατεβάζω αν υπάρχουν στο ηλεκτονικό βιβλιο.Ευχαριστώ

gwgoyla είπε...

Καλημερα Ανωνυμε/η!!!
Σε ευχαριστω πολυ για την επισκεψη σου,και τα καλα σου λογια.
Λυπαμαι αλλα εχει καταργηθει πλεον αυτο που ζητας,σε λιγο καιρο θα γινει ενημερωση θα τα κατεβαζεται απο αλλου..και παλι σε ευχαριστω πολυ,καλο Σ/Κ!!!

ΔΑΝΑΗ είπε...

Κοπελιά, να είσαι καλά... Προχτές δοκίμασα πρώτη φορά στη ζωή μου να κάνω καλαμαράκια τηγανητά. Τα έτρωγα σε ταβέρνες ως τώρα και μου άρεσαν... Τζίφος. Μια αποτυχία σκέτη. Μετά μου μπήκαν ιδέες στο μυαλό να ψάξω συνταγή και στο διαδίκτυο. Και είχα στο μυαλό μου κάτι για μαρινάρισμα, δε φανταζόμουν όμως πως βάζουμε ούζο! Ήδη έχω ξεπαγώσει τα καλαμαράκια και ετοιμάζω τη μαρινάδα. Για το αποτέλεσμα θα ενημερώσω...

gwgoyla είπε...

Δαναη καλη σου μερα και σε ευχαριστω πολυ για την επισκεψη!!!
Ενα θα σου πω.δεν θελει κοπο αλλα τροπο..και πιστεψε με τον βρηκες τον σωστο τροπο να πετυχεις σωστα και νοστιμα τηγανιτα καλαμαρακια.
Ακολουθησε πιστα τις οδηγιες και τις εικονες και θα εχεις σωστα και νοστιμα αποτελεσματα,καλη επιτυχια!!!

Λευτέρης είπε...

Φανταστικός τρόπος Γωγούλα!Πρώτη φορά μου γίνονται τα καλαμαράκια τόσο νόστιμα και τραγανά!
Δεν έχουν να ζηλέψουν τίποτα απο τα ταβερνίσια!
Σε ευχαριστώ πολύ,είναι το αγαπημένο μου φαγητό! :)

gwgoyla είπε...

Καλησπερα Λευτερη,και καλως ορισες στο μπλογκ μου!!!
Χαρηκα παρα πολυ που τα εφτιαξες και πανω απ'ολα που τα εκανες ετσι οπως τα περιγραφω και σου πετυχαν.
Πραγματικα δεν εχουν να ζηλεψουν τιποτα απο τα ταβερνισια,τα δικα μας ειναι ακομα καλυτερα γιατι ξερουμε πως τα φτιαχνουμε και σε τι λαδι τα τηγανιζουμε.
Να εισαι καλα,καλη εβδομαδα σου ευχομαι!!!

Little CookingTips είπε...

Πολύ σωστές οι συμβουλές σου! Ευχαριστούμε για το μυστικό του μαριναρίσματος με ούζο!

Ανώνυμος είπε...

kala gwgw logo hmera exw kalesmenous sto spiti k eipa na dokimasw thn dikia sou syntagi gia ta kalamarakia tiganita. ontos den exw faei kalytera. san ayta pou mas serbiroun se tabernes. teleia. eyxaristo polu.

Ανώνυμος είπε...

Πολύ νόστιμα φαίνονται!
Ερώτησή:το λάδι να τα σκεπάζει ή όχι;
Τα γυρίζουμε καθόλου; δλδ 1' από τη μία και 1' από την άλλη;
Ευχαριστώωωωωω

gwgoyla είπε...

Για να τηγανιστουν σωστα ναι, θελει αρκετο λαδι να σκεπαζοντε και καλο ειναι να τηγανιστουν σε κατσαρολιτσα..Οταν τηγανιζοντε και τα βαζεις λιγα λιγα,κανονικα γυριζουν απο μονα τους γιατι εχουν τον χωρο τους..αν οχι τοτε γυρισε τα, εσυ..να τα αλευρωσεις τοσο πολυ καλα ωστε να εχουν στεγνωσει απο τα υγρα τους...ετσι θα αποφυγεις και το πεταγμα λαδιου.
ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!

Darnakas είπε...

ΕΓΙΝΑΝ ΤΕΛΕΙΑ ,ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΤΑΓΗ ,ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΚΑΝΩ ΤΟΣΟ ΜΑΛΑΚΑ ΚΑΛΑΜΑΡΑΚΙΑ !!!

gwgoyla είπε...

Εγω σε ευχαριστω πολυ που με τιμησες damakas, χαρηκα παρα πολυ που σου αρεσαν..να'σαι καλα,καλο σου βραδυ!!!

Γιωργος Κ είπε...

Καλήσπερα, επειδή δεν έχω την τεραστια εμπειρια γίνεται να μου πειτε πόσο περιπου αλατι και πόσο χυμο λεμονι να βάλω;;; Επίσης αν τα αφήσω να μαριναριστουν παραπανω από μια ωρα θα τους κάνει κακο´;;; ευχαριστώ πολυ´ εκ των προτερων...

gwgoyla είπε...

Καλησπερα Γιωργο και καλως ορισες στο μπλογκ μου.
Για 1 κιλο καλαμαρακια ΓΡΑΦΩ ΧΥΜΟ ΑΠΟ 1 ΛΕΜΟΝΙ.
Αλατι στο περιπου ριχνω δεν το μετραω για να σου πω ακριβως..οποτε μην ριξεις πολυ αφου δεν εχεις εμπειρια,και αν χρειαστει τους ριχνεις αφου τα τηγανισεις απο πανω.
Για το μαριναρισμα δεν εχω πειραματιστει να τα αφησω παραπανω για να σου πω αν τους κανει καλο η'κακο..αυτα...ελπιζω σαν απλη νοικοκυρα και μαγειρισσα να σε βοηθησα εστω και λιγο.

Βίκυ είπε...

Τέλεια! Τραγανά, νόστιμα και πανεύκολα. Χωρίς χυλό που πολλές φορές ξεκολλάει! Ευχαριστούμε οικογενειακώς...

gwgoyla είπε...

Να'σαι καλα Βικυ,εγω σε ευχαριστω πολυ...η χαρα μου μεγαλη που σας αρεσαν,καλη σου μερα!!!

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα!!! Σήμερα πήγα για ψώνια, αλλά δεν βρήκα φρέσκα καλαμαράκια. Σκέφτηκα ν' αγοράσω κατεψυγμένα, αλλά ποια; Τις ροδέλες ή τα ολόκληρα; Έχεις δοκιμάσει τη συνταγή με κατεψυγμένα; Περιμένω νέα σου, γιατί έχω υποσχεθεί στην κόρη μου να μαγειρέψω αύριο τη συνταγή σου. Φιλιά-ΙΩΑΝΝΑ

gwgoyla είπε...

Καλη σου μερα Ιωαννα!!!
Επειδη μενω σε νησι μονο φρεσκα φτιαχνω,κατεψυγμενα δεν εχω φτιαξει,αλλα δεν νομιζω να μην γινονται.Θα σου προτεινα να αγορασεις μεγαλουτσικα καλαμαρακια και οχι ετοιμες μικρες ροδελες γιατι οταν τηγανιστουν θα σου βγουν πολυ πολυ μικρες και δεν θα τις ευχαριστηθεις.
Ακολουθησε πιστα τις οδηγιες και τις φωτο και θα εχεις το τελειο αποτελεσμα οπως ειχαν και τοσοι αναγνωστες που τα εφαγαν και τα καταευχαριστηθηκαν.
Σε ευχαριστω πολυ,και καλη επιτυχια!!!

Ανώνυμος είπε...

Αχ, τυχερούλα νησιώτισσα!!!!!!!!!! ΖΗΛΕΥΩ...... Εμείς στην Αθήνα... άστα! Σ' ευχαριστώ για τις συμβουλές σου. Φιλιά-ΙΩΑΝΝΑ

Selcouth είπε...

Σώπα καλέ που ξέρουμε όλοι να τηγανίζουμε καλαμαράκια. Να φας από 'μένα καλαμαράκι-σφεντόνα και να μη θες να ξαναφάς! Όμως αυτή τη φορά ακολούθησα τις οδηγίες σου και πραγματικά βγήκαν υπέροχα. Αν θέλεις το πιστεύεις και παγωμένα που τα έφαγα αργότερα, ήταν το ίδιο νόστιμα και μαλακά. Μπράβο για τη συνταγή σου. Εξαιρετική!
Πολλά φιλάκια Γωγούλα μου. Καλό μήνα και καλή εβδομάδα!

gwgoyla είπε...

Χαχαχαχαχαχα....τωρα που εμαθες μονο τραγανα και μαλακα καλαμαρακια θα τρως,και οχι σφεντονοκαλαμαρακια Πηνελοπη μου.Χαρηκα που τα πετυχες και ποσο μαλλον που σου αρεσαν ακομα και κρυα,και εχεις απολυτο δικιο οτι ακομα και κρυα ηταν το ιδιο νοστιμα και μαλακα...μπραβο πολυ χαρηκα.
Καλο μηνα σου ευχομαι,καλη εβδομαδα και ολα καλα απο δω και περα...σε ευχαριστω παρα πολυ...φιλακια πολλα πολλα!!!!

Ελα στην παρέα μας!!!

Follow on Bloglovin