ΓΕΜΙΣΤΑ ΡΟΛΑΚΙΑ ΣΦΟΛΙΑΤΑΣ ΣΤΟ ΑΨΕ-ΣΒΗΣΕ!!!













ΥΛΙΚΑ

1 φυλλο σφολιατας
1 φλ.μικρο του καφε καρυδια 
1 φλ.μικρο του καφε αμυγδαλα
2 κ.σουπας μαυρες σταφιδες
1/2 κ.γλυκου κανελα τριμμενη
1 πρεζα γαρυφαλο τριμμενο
1 φλ.τσαγιου ζαχαρη
4 κ.σουπας κονιακ

ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Βαζουμε ολα τα υλικα στο μπλεντερ-μουλτι και τα χτυπαμε 
μεχρι να δουμε
ενα μειγμα σαν λασπη,
τοτε βγαζουμε την σφολιατα απο το ψυγειο,την 
απλωνουμε στον παγκο μας και με ενα πινελο την βρεχουμε με νερο για
να κολλησει το μειγμα επανω της.
Ριχνουμε το μειγμα στην σφολιατα και την απλωνουμε ομοιομορφα να παει
παντου.
Τοτε ξεκιναμε να την τυλιγουμε σε ρολο.
Με ενα κοφτερο μαχαιρι τα κοβουμε σε κομματια σε παχος ενος δαχτυλου
και τα στρωνουμε στην λαμαρινα μας οπου εχουμε στρωσει λαδοκολλα
και τα ψηνουμε σε προθερμασμενο φουρνο στον αερα στους 180 βαθμους 
για 30 λεπτα περιπου.






ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!
ΓΕΜΙΣΤΑ ΡΟΛΑΚΙΑ ΣΦΟΛΙΑΤΑΣ ΣΤΟ ΑΨΕ-ΣΒΗΣΕ!!! 4.5 5 Gwgoyla Nsg ΥΛΙΚΑ 1 φυλλο σφολιατας 1 φλ.μικρο του καφε καρυδια  1 φλ.μικρο του κ...


,

Δώστε το email σας για να λαμβάνετε πρώτη/ος κάθε καινούρια Συνταγή...

author picture

Για μένα :

Είμαι η Gwgoyla Nsg, ιδιοκτήτρια του Μαγειρικού blog Νόστιμες Συνταγές της Γωγώς.Αγαπώ τη Μαγειρική και τη ζαχαροπλαστική απο πολύ μικρή και μέσα απο το blog μου διοχετεύω αυτή την αγάπη και προς εσάς.Θέλω να ξέρετε οτι Ο Λ Ε Σ οι συνταγές που θα βρείτε στο ιντερνετικό σπιτάκι μου είναι δοκιμασμένες και φτιαγμένες με φροντίδα,Αγάπη και πολύ πολύ μεράκι...Επίσης φροντίζω να δίνω και αναλυτικές οδηγίες με φωτογραφίες βήμα προς βήμα απο την παρασκευή τους ετσι ωστε ακόμα και η πιό Αρχάρια μαγείρισσα να βγεί ασπροπρόσωπη στα αγαπημένα της πρόσωπα!!!Αν σας αρέσει κάποια συνταγή ή έχετε κάποια απορία μή διστάσετε να γίνετε μέλος και να αφήσετε το σχόλιό σας. Για να γίνετε μέλος στη σελίδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Για να γίνετε μέλος στην Ομάδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Τέλος μπορείτε να με προσθέσετε στο google plus στο Gwgoyla Nsg .

30 σχόλια

Helen Gr είπε...

Καλημέρα, Γωγώ, εύκολο αλλά εξαιρετικό γλυκάκι και πολύ μωρωδάτο μας κερνάς! Να είσαι καλά.

gwgoyla είπε...

Ευχαριστω πολυ Ελενα,να εισαι καλα, καλο Σ/Κ να εχεις..καλη σου μερα!!!

gwgoyla είπε...

Τέλεια για να καλέσεις φίλους για καφεδάκι!!!
Αυτο ειναι το σχολιο σου Λιλα,και κατα λαθος το εσβησα..συγνωμη..
Σε ευχαριστω πολυ,καλη σου μερα,και καλο Σ/Κ να εχεις!!!

tanyadmin είπε...

Καλημεραααα...ευκολο και ωραίο γλυκάκι!!!φιλια!!!!

gwgoyla είπε...

Καλημερα τανια,σε ευχαριστω πολυ,καλο Σ/Κ να εχεις,φιλακια!!!

Ανώνυμος είπε...

ΓΩΓΟΥΛΑ ΘΑ ΠΑΡΩ ΚΕΡΑΣΜΑ ΘΑ ΤΟ ΔΟΚΙΜΑΣΩ.ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΑΝ ΔΕΝ ΒΑΛΩ ΣΤΑΦΙΔΑ?ΠΟΠΗ

ΕΛΕΝΗ είπε...

Καλημέρα Γωγούλα μου τι καταπληκτικό γλυκάκι είναι αυτό;Παίρνω 3-4 για τον καφέ μου και φεύγω!!!Φιλιά πολλά!!!

gwgoyla είπε...

Να παρεις οσα θελεις,αν δεν σου αρεσει η σταφιδα μην βαζεις, δεν θα χαλασει η συνταγη..χαχαχα!!!
Σε ευχαριστω πολυ Ποπακι,φιλακια!!!

gwgoyla είπε...

Καλημερα Ελενη μου,να παρεις,να παρεις και για τον απογευματινο καφε σου..σε ευχαριστω πολυ,φιλακια πολλα!!!

Marί είπε...

Όντως ταχύτατα τα ρολάκια σου και πολύ νόστιμα έχω να πω.
Φιλιά

gwgoyla είπε...

Σε ευχαριστω πολυ Μαρια,να εισαι καλα!!!

Μαρία είπε...

Αχ φαίνονται πεντανόστιμα ...σίγουρα θα τα δοκιμάσω ..επίσης το σερβίτσιο της φωτογράφισης φανταστικό ..έχω αδυναμία στα παλιά ..καλό σαββατοκύριακο και πολλά φιλιά

gwgoyla είπε...

Αχ! να'σαι καλα Μαρακι μου σε ευχαριστω πολυ,καλο Σ/Κ να εχεις φιλακια πολλα!!!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Αααααχχχ.... αυτές οι "στο άψε-σβήσε" συνταγές, μεγάλη αδυναμία μου!
Το γλυκάκι λαχταριστό, αλλά θα θαυμάσω κι εγώ το πανέμορφο σερβίτσιο σου Γωγούλα μου!
Πολλά φιλιά!

fotolabida1 είπε...

ΛΑΧΤΑΡΙΣΤΑ ΤΑ ΡΟΛΑΚΙΑ ΣΟΥ GWGOYLA ΜΟΥ!!!!ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΓΙΑ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ!!!
ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!ΦΙΛΙΑ!!

Μαζί... KaPa είπε...

Τα λατρεύω αυτά τα γλυκάκια...γενικά μου αρέσει η σφολιάτα...Μπράβο βρε Γωγώ θα τα δοκιμάσω σύντομα!!!

Effie's Sweet Home Designs είπε...

ΓΩΓΩ ΚΑΛΗΜΕΡΑ!
ΘΑ ΤΑ ΦΤΙΑΞΩ ΟΠΩΣ ΛΕΣ. ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΠΟΛΥ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΓΕΥΣΕΙΣ!!!!!!!!!!!
ΦΙΛΑΚΙΑ!

gwgoyla είπε...

Ελενακι μου δεν το καταλαβες?για σενα ειναι η συνταγη αυτη..κομμενη και ραμενη στα μετρα σου..χαχαχα!!σε ευχαριστω πολυ,καλη σου μερα,φιλακια πολλα πολλα!!!

gwgoyla είπε...

Fotolabida1 σε ευχαριστω παρα πολυ,καλο Σ/Κ να εχεις,φιλακια!!!

gwgoyla είπε...

Κατερινακι και μενα μου αρεσει παρα πολυ η σφολιατα,και η γεμιση μεσα ειναι πεντανοστιμη..σε ευχαριστω πολυ καλο Σ/Κ να εχεις!!

gwgoyla είπε...

Εφακι μου καλη σου μερα,και πολυ καλα θα κανεις να τα φτιαξεις,αρεσουν πολυ!!!
Σε ευχαριστω πολυ,καλο Σ/Κ να εχεις φιλακια πολλα!!!

Ροδανθη είπε...

Γωγώ μου φαίνονται υπέροχα μόλις γράφτηκαν στο τεφτέρι μου θα δοκιμαστούν,να είσαι καλά.

gwgoyla είπε...

Σε ευχαριστω πολυ Ροδανθη μου...να εισαι καλα φιλια!!!

eleni είπε...

Πωπω και λατρεύω την σφολιάτα!!!!!!!Μπράβο Γωγώ μου..τέλεια!!!Καλό Σαβ/κο!!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

λαχταριστα ρολακια.νιαμ νιαμ:))
Καλη εβδομαδα να εχεις.

gwgoyla είπε...

Ελενη μου κι εμενα μου αρεσει παρα πολυ η σφολιατα...σε ευχαριστω πολυ,φιλια!!!

gwgoyla είπε...

Σε ευχαριστω πολυ σκρουτζακο,να εισαι καλα,καλη εβδομαδα και σε σενα,καλο βραδυ!!!

marina4food είπε...

Φαίνονται εξαιρετικά Γωγώ!!
Θα δοκιμαστούν λείαν συντόμως!!

dianeira είπε...

Φαινονται υπεροχα και μυρωδατα! Μια ερωτηση μονο.Επειδη ειναι σφολιατας πρεπει να καταναλωθουν εντος της ημερας? Ως γνωστον η σφολιατα χανει την φρεσκαδα της την επομενη.... Θελω να τα φτιαξω απο βραδυς να κερασει ο συζυγος την επομενη στο γραφειο....μαλλον οχι,ε?

gwgoyla είπε...

Οπως το ειπες κι εσυ..η σφολιατα την επομενη χανει την φρεσκαδα της,και αν τα θελεις για κερασμα την επομενη χλωμο..την οικογενεια βεβαια δεν την χαλαει να τα φαει και την αλλη μερα αλλα οι ξενοι την κακια τους θα την πουν...(μπαγιατικα μας εφερε για κερασμα)?