ΜΠΕΚΡΗ ΜΕΖΕ...ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΞΕΡΟΥΝ ΑΠΟ ΚΑΛΟ ΦΑΓΗΤΟ!!!

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΕΥΧΟΜΑΙ ΜΕ ΥΓΕΙΑ!!!














ΥΛΙΚΑ
1 κιλο χοιρινο η'μοσχαρι κομμενο σε μικρα κομματια(εγω εβαλα χοιρινο)
2 κρεμμυδια ξερα ψιλοκομμενα
2 σκ.σκορδου ψιλοκομμενες
1 πιπερια κοκκινη ψιλοκομμενη
1 πιπερια πρασινη ψιλοκομμενη
3 μετρια καροτα τριμμενα στο χοντρο μερος του τριφτη
1 συσκευασια ντοματακια κονκασε
1 κ.σουπας ντοματοπελτε διαλυμενη σε 1/2 κουπα με νερο
1 ποτηρι νερου κοκκινο κρασι ημιγλυκο
1 πρεζα κανελα σκονη
1 πρεζα γαρυφαλο σκονη
1 πρεζα μοσχοκαρυδο
Αλατι
Πιπερι
1/2 ποτηρακι κρασιου ελαιολαδο

ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Κοβουμε σε μικρα κομματια το κρεας το πλενουμε και το στραγγιζουμε.
Βαζουμε το ελαιολαδο στην κατσαρολα να ζεσταθει και ριχνουμε το κρεας
να σωταριστει καλα,
μεχρι να αλλαξει το χρωμα του.
Στην συνεχεια ριχνουμε τα κρεμμυδια με το σκορδο και τα σωταρουμε
ολα μαζι,
κατοπιν ριχνουμε τα καροτα τις πιπεριες(εγω εβαλα μονο κοκκινη
δεν ειχα πρασινη) τα ανακατευουμε
 και ριχνουμε τα ψιλοκομμενα ντοματακια
τον πελτε,
το κρασι
 και τελος ολα τα μυρωδικα εκτος απο το αλατι που
θα το ριξουμε οταν το φαγητο μας θα ειναι ετοιμο.
Σκεπαζουμε την κατσαρολα και σιγοβραζουμε το φαγητο περιπου 1 ωρα
μεχρι να μαλακωσει το κρεας και μεινει με την υπεροχη σαλτσουλα του.
Το σερβιρουμε σκετο για μεζε η'τον συνοδευουμε με ρυζακι..
Οπως και να το φατε ειναι υπεροχος μεζες!!!


ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!
ΜΠΕΚΡΗ ΜΕΖΕ...ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΞΕΡΟΥΝ ΑΠΟ ΚΑΛΟ ΦΑΓΗΤΟ!!! 4.5 5 Gwgoyla Nsg ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΕΥΧΟΜΑΙ ΜΕ ΥΓΕΙΑ!!! ΥΛΙΚΑ ...


,

Δώστε το email σας για να λαμβάνετε πρώτη/ος κάθε καινούρια Συνταγή...

author picture

Για μένα :

Είμαι η Gwgoyla Nsg, ιδιοκτήτρια του Μαγειρικού blog Νόστιμες Συνταγές της Γωγώς.Αγαπώ τη Μαγειρική και τη ζαχαροπλαστική απο πολύ μικρή και μέσα απο το blog μου διοχετεύω αυτή την αγάπη και προς εσάς.Θέλω να ξέρετε οτι Ο Λ Ε Σ οι συνταγές που θα βρείτε στο ιντερνετικό σπιτάκι μου είναι δοκιμασμένες και φτιαγμένες με φροντίδα,Αγάπη και πολύ πολύ μεράκι...Επίσης φροντίζω να δίνω και αναλυτικές οδηγίες με φωτογραφίες βήμα προς βήμα απο την παρασκευή τους ετσι ωστε ακόμα και η πιό Αρχάρια μαγείρισσα να βγεί ασπροπρόσωπη στα αγαπημένα της πρόσωπα!!!Αν σας αρέσει κάποια συνταγή ή έχετε κάποια απορία μή διστάσετε να γίνετε μέλος και να αφήσετε το σχόλιό σας. Για να γίνετε μέλος στη σελίδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Για να γίνετε μέλος στην Ομάδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Τέλος μπορείτε να με προσθέσετε στο google plus στο Gwgoyla Nsg .

28 σχόλια

ΕΛΕΝΗ είπε...

Καλημέρα Γωγούλα μου!Καταπληκτικό το φαγητό σου!Ξελιγώθηκα πρωι πρωι!!!Γεια στα χέρια σου!!!Φιλιά πολλά!

gwgoyla είπε...

Καλημερα Ελενη μου,και καλο μηνα!!!
Σε ευχαριστω πολυ,να εισαι καλα,φιλακια!!!

Nena είπε...

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ...ΚΑΙ ΠΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΣ ΑΦΟΥ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΜΕ ΕΝΑ ΤΟΣΟ ΟΜΟΡΦΟ ΠΙΑΤΟ????ΦΙΛΑΚΙΑ

Στέλλα Μαρκοπούλου είπε...

Μου άρεσε ο τρόπος σερβιρίσματος, τώρα που πλησιάζει και του Βαλεντίνου!!

gwgoyla είπε...

Σε ευχαριστω πολυ Νενα μου!!!
Καλημερα και καλο μηνα με υγεια ευχομαι,φιλακια!!!

gwgoyla είπε...

Στελλα ειναι πεντανοστιμο το φαγακι αυτο,οποτε γιατι οχι να μην το φτιαξουμε και να το σερβιρουμε του Αγ.Βαλεντινου με αυτο τον τροπο?
Αφου οπως λενε ο ΕΡΩΤΑΣ περναει απο το στομαχι πρωτα..σιγουρα θα αποδωσει "καρπους"!!!
Καλη σου μερα και καλο μηνα με υγεια ευχομαι,σε ευχαριστω πολυ!!!

Helen Gr είπε...

Καλημέρα και καλό μήνα. Πραγματικά είναι, όπως το λες, γι' αυτούς που ξέρουν να τρώνε καλά!
πολύ καλή η παρουσίαση, ιδίως η χρωματιστή καρδούλα!

gwgoyla είπε...

Σε ευχαριστω πολυ Ελενα,καλη σου μερα και καλο μηνα να εχεις με υγεια!!!

tanyadmin είπε...

καλημεραααααααα..καλο μηναααααααααα!!!!πολυ΄νόστιμο το μπεκρή μεζέ...με μια χτυπητή απο δίπλα και..φρέσκο ψωμί...και έτοιμη να πετάξω!!!!φιλιά πολλά!!!

gwgoyla είπε...

χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!!!!!!
Πολυ μου αρεσε το πως εγραψες το σχολιο σου Τανια,και δεν εχει καθολου αδικο..σε ευχαριστω πολυ,καλη σου μερα και καλο μηνα να εχεις με υγεια,φιλιααααα!!!!

Marina είπε...

Πω-πω-πω.....οι μεζέδες σου!!!!

Effie's Sweet Home Designs είπε...

ΓΩΓΩ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΟΥΚΛΑ ΜΟΥ!!!!!!!!
ΩΡΑΙΟΣ ΜΕΖΕΣ ΜΕ ΤΑ ΚΡΥΑ!!!!!!!!!!
ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!

gwgoyla είπε...

Σε ευχαριστω πολυ Μαρινακι μου,να εισαι καλα..καλημερα και καλο μηνα να εχεις με υγεια,φιλακια!!!

gwgoyla είπε...

Καλημερα Εφουλα μου καλο μηνα και σε σενα με υγεια...σε ευχαριστω πολυ,φιλακια!!!

Kitchen Stories είπε...

Γωγώ μας ξεσηκώνεις για γαστρονομικές, αγαπησιάρικες (λόγω Βαλεντίνου) και μεθυστικές υπερβολές.
Λες να μας καθίσουν βαριά; Μπα δεν νομίζω...Ας είμαστε καλά να τα απολαύσουμε όλα!

Ωραία πρόταση και για μεζέ και για φαγητό. Νόστιμο, αρωματικό και χρωματιστό.

Καλό μήνα!
Ζ.

eleni είπε...

Γωγώ μου..μπράβο..το βρίσκω τέλειο!!!Καλημέρα και καλό μήνα!!!

littlecookingtips είπε...

Καλησπέρα και καλό μήνα και από εμάς! Τι να πούμε τώρα γι'αυτό! Ήδη γουργουρίζουν οι κοιλιές μας!
Ξεκίνησες δυνατά :)

gwgoyla είπε...

Ζαμπια μην φοβασαι δεν πεφτει βαρυ..το τρως τοσο ευχαριστα και με λαχταρα και το μονο που σου μενει ειναι η ευχαριστηση και η απολαυση..σε ευχαριστω πολυ,καλο μηνα με υγεια να εχεις!!!

gwgoyla είπε...

Σε ευχαριστω πολυ Ελενη μου για τα καλα σου λογια,καλο μηνα να εχεις,φιλακια!!!

gwgoyla είπε...

Littlecookingtips σε ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια να εισαι καλα!!!
Καλο μηνα να εχεις!!!

Maria B. είπε...

Γωγουλίνι μου καλή σου μέρα και καλό μήνα.

Ο αντρας μου λατρεύει τον μπεκρή μεζέ οπότε του παίρνω μεριδούλα και σ'ευχαριστώ εκ μέρους του !!! χιχιχιχι

φιλια πολλά πολλά πολλά

gwgoyla είπε...

Μαρακι μου καλο μηνα να εχετε με υγεια,σε ευχαριστω πολυ,ο αντρουλης σου ξερει απο καλο φαγητο ειμαι σιγουρη...φιλακια πολλα!!!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Γωγούλα μου ντρέπομαι που το λέω, αλλά εδώ και 1,5 χρόνο έχω φτιάξει και φωτογραφίσει τον μπεκρή μεζέ μου, όλο λέω να τον βάλω και όλο κάτι άλλο βάζω!
Γιατί τον σνομπάρω έτσι, δεν ξέρω!
Τον δικό σου όμως καθόλου δεν θα τον σνομπάρω και θα σερβιριστώ γενναία μερίδα!
Φιλιά πολλά, καλό μήνα!

gwgoyla είπε...

Ελενακι μου τετοιο μεζε και τον εχεις κρυμμενο?
Ντροπη σου...χαχαχαχα!!!Να παρεις οσο θελεις φιλακια πολλα πολλα και καλο μηνα να εχεις με υγεια,σε ευχαριστω πολυ!!!

mia είπε...

Γωγώ καλό μήνα ...με ωραίο φαγάκι και χιονισμένο!!

Ροδάνθη είπε...

Γωγώ μου πρίν διαβάσω την συνταγή και πρίν γράψω σχόλιο πρώτα την έγραψα στο τεφτέρι μου.Απο την φούρια μου ξέχασα να σου πώ καλό μήνα και νόστιμο μήνα,να είσαι καλά καλό βράδυ.

gwgoyla είπε...

Ευχαριστω πολυ Μια μου,καλο μηνα και σε σενα,να εισαι καλα καλο σου βραδυ!!!

gwgoyla είπε...

Σε ευχαριστω πολυ Ροδανθη μου,καλο μηνα και σε σενα,οσο για τον μεζε καλα θα κανεις να τον φτιαξεις ειναι πεντανοστιμος,φιλακια πολλα!!!