ΚΡΙΤΣΙΝΙΑ !!!











ΥΛΙΚΑ
1 2/3 φλιτζ. αλεύρι για όλες τις χρήσεις
1 2/3 αλεύρι σκληρό για ψωμί
2 κ.γλ. αλάτι
1 1/2 κ.γλ. μαγιά σε σκόνη
2 κ.σ. ελαιόλαδο
1 1/2 φλιτζ. νερό (περίπου)

ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Διαλύουμε το αλάτι στο νερό.
 Κοσκινίζουμε τα δύο αλεύρια σε μπολ.
 Προσθέτουμε τη μαγιά και ανακατεύουμε.
 Κάνουμε λακκούβα στη μέση, προσθέτουμε το ελαιόλαδο
και το νερό
 κι ανακατεύουμε με ξύλινη κουτάλα.
 Όταν η ζύμη μαζεύεται σε μπάλα,
 τη ζυμώνουμε σε αλευρωμένο πάγκο
 για 5΄-10΄, να γίνει λεία και απαλή. Όποτε κολλάει στα χέρια πασπαλίζουμε με αλεύρι.
Βάζουμε τη ζύμη σε λαδωμένο μπολ και την αφήνουμε να διπλασιαστεί σε όγκο για περίπου 1 ώρα.
 Αφού φουσκώσει τη βγάζουμε στον πάγκο.
 Παίρνουμε κομμάτια ζύμης και τα πλάθουμε σε κορδόνια-κριτσίνια, πάχους 0,5 εκ. κι όσο μακριά θέλουμε.
 Τα λαδώνουμε ελαφρά και τα ακουμπάμε σε λαδωμένη λαμαρίνα με κενό ανάμεσά τους.
Πασπαλίζουμε, αν θέλουμε, τα κριτσίνια με αλάτι, χοντροσπασμένα πιπέρια, ψιλοκομμένα μυρωδικά ή διάφορους σπόρους (κολοκυθόσπορο, ηλιόσπορο κ.ά.). 
Τα σκεπάζουμε με καθαρή πετσέτα και τα αφήνουμε για 30΄ να φουσκώσουν. Τα ψήνουμε στους 200 οC για 15΄-20΄.




ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!
Η συνταγη ειναι της Αργυρως Μπαρμπαριγου




ΚΡΙΤΣΙΝΙΑ !!! 4.5 5 Gwgoyla Nsg ΥΛΙΚΑ 1 2/3 φλιτζ. αλεύρι για όλες τις χρήσεις 1 2/3 αλεύρι σκληρό για ψωμ...


,

Δώστε το email σας για να λαμβάνετε πρώτη/ος κάθε καινούρια Συνταγή...

author picture

Για μένα :

Είμαι η Gwgoyla Nsg, ιδιοκτήτρια του Μαγειρικού blog Νόστιμες Συνταγές της Γωγώς.Αγαπώ τη Μαγειρική και τη ζαχαροπλαστική απο πολύ μικρή και μέσα απο το blog μου διοχετεύω αυτή την αγάπη και προς εσάς.Θέλω να ξέρετε οτι Ο Λ Ε Σ οι συνταγές που θα βρείτε στο ιντερνετικό σπιτάκι μου είναι δοκιμασμένες και φτιαγμένες με φροντίδα,Αγάπη και πολύ πολύ μεράκι...Επίσης φροντίζω να δίνω και αναλυτικές οδηγίες με φωτογραφίες βήμα προς βήμα απο την παρασκευή τους ετσι ωστε ακόμα και η πιό Αρχάρια μαγείρισσα να βγεί ασπροπρόσωπη στα αγαπημένα της πρόσωπα!!!Αν σας αρέσει κάποια συνταγή ή έχετε κάποια απορία μή διστάσετε να γίνετε μέλος και να αφήσετε το σχόλιό σας. Για να γίνετε μέλος στη σελίδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Για να γίνετε μέλος στην Ομάδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Τέλος μπορείτε να με προσθέσετε στο google plus στο Gwgoyla Nsg .

13 σχόλια

mia maria είπε...

Πολύ ωραία! Καλή εβδομάδα:)

Mania είπε...

Γωγώ μου καλημέρα! θα δοκιμάσω με τα 2 είδη αλεύρι που λες, εγώ τα εχω κάνει με αλεύρι για όλες τις χρήσεις!! Φαίνονται εξαιρετικά!! Φιλάκια!!

tanyadmin είπε...

καλημεραααααααα....λατρεύω τα κριτσίνια...είναι για όλες τις ώρες......!!!!φιλιάααααααααααα!!!!!

ΕΛΕΝΗ είπε...

Καλημέρα και καλή σου εβδομάδα Γωγούλα μου!!!Υπέροχα και τραγανά αχ...!!!Με το σκληρό αλεύρι πρέπει να γίνονται ακόμη πιο τραγανά!Τέλεια παίρνω μερικά και σε φιλώ!!!

Elena είπε...

Γωγώ μου φιλάκια πολλά και καλή εβδομάδα!!! Αχ λατρεύω τα κριτσίνια...τραγανά-τραγανά...ειδικά με το τσαγάκι...τρελένομαι........

Effie's Sweet Home Designs είπε...

ΟΛΟΙ ΤΑ ΤΡΩΜΕ ΓΩΓΩ ΜΟΥ!!!!!
ΘΑ ΤΑ ΦΤΙΑΞΩ.
ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!!!!!!

Maria B. είπε...

στα κριτσίνια λέμε ΝΑΙ!!! παίρνω μπόλικα Γωγούλα για να τα βάλω στο συρτάρι μου στο γραφείο και να μασουλάω όλη μέρα.

φιλιά πολλά και καλή βδομάδα

Eva Z. είπε...

Τι ωραία τα κριτσίνια σου..καταγράφω την συνταγή..γιατί πολύ μου άρεσε..μπράβο!!!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Τα κριτσινάκια τα έχω συνδυάσει με ... ντιπάρισμα, αλλά και σκέτα δεν έχω κανένα πρόβλημα να τα μασουλάω!
Καλή βδομάδα Γωγούλα μου, φιλάκια!

xristin είπε...

Όλα αυτά με τα χεράκια σου;
Aχ βρε Θεέ!
Που είμουνα εγώ όταν μοίραζες....δεξιότητες;

eleni είπε...

Γωγώ μου πολύ ωραία τα κριτσίνια σου!!Μου αρέσουν γενικά τα κριτσίνια!Και με τυράκι και ντοματούλα...μούρλιά!Πολλά φιλιά!!!

χρυσάνθη είπε...

Δυό-δυό τα τρώω Γωγούλα μου!!!!Θα δοκιμάσω και την δική σου συνταγούλα!!!!Μα τι ωραίες φωτογραφίες μας παρουσιάζεις!!γεμάτες χρώματα!!!Φιλάκια!!!
Λυγουρεύτηκα τον μπεκρή μεζέ!!!!!