ΣΤΑΦΙΔΟΨΩΜΟ ΜΕ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΑΡΤΟΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΤΗ ΕΥΚΟΛΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΚΟΠΟ!!!

Με την βοηθεια του αρτοπαρασκευαστη εδω και χρονια
φτιαχνω,ψωμι,τυροψωμο,σταφιδοψωμο,ζαμπονοτυροψωμο,
ντονατς,κ.λ.π.
Αλλοτε τον βαζω στο προγραμμα να ολοκληρωσει ολη την διαδικασια
απο το ζυμωμα,φουσκωμα μεχρι και το ψησιμο,και Αλλοτε τον ρυθμιζω
να φτανει μεχρι το φουσκωμα,αφαιρω την ζυμη και ολοκληρωνω εγω
το ψησιμο αφου φτιαξω ,καρβελακια,φρατζολακια,η'οτι αλλο σχημα θελω.
Ετσι λοιπον εφτιαξα αυτα τα υπεροχα ατομικα σταφιδοψωμα..












ΥΛΙΚΑ
500 γρ.αλευρι για ολες τις χρησεις (η'καλαμποκαλευρο)
100 γρ.σταφιδες μαυρες
6 κ.της σουπας ζαχαρη
3 κ.της σουπας ελαιολαδο
2 φακελακια ξερη μαγια
1 κ.του γλυκου αλατι
1 πρεζα γαρυφαλο (σκονη)
1 1/2 κ.της σουπας κανελα(σκονη)
250 ml νερο (περιπου)

ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Βαζουμε στον καδο του αρτοπαρασκευαστη το αλευρι,
και στην συνεχεια
ολα τα υπολοιπα υλικα,εκτος απο τις σταφιδες και το νερο.
Βαζουμε σε λειτουργια τον αρτοπαρασκευαστη
 και ριχνουμε σιγα σιγα 
το νερο
 και το αφηνουμε να ολοκληρωσει το ζυμωμα του.
Οταν φτασει η ωρα ριχνουμε τις σταφιδες κλεινουμε το καπακι
και το αφηνουμε να φουσκωσει.
Βγαζουμε την ζυμη στον παγκο μας,χωριζουμε την ζυμη σε μικρα μπαλακια
αλειφουμε με λιγο λαδι φορμιτσες 
και τοποθετουμε τα ζυμαρακια μας.
Εχουμε προθερμανει τον φουρνο στους 100 βαθμους απο πριν,
και την ωρα που ειναι να βαλουμε τις φορμες τον κλεινουμε και αφηνουμε 
ενα 20λεπτο να φουσκωσουν.
Στην συνεχεια αναβουμε τον φουρνο στην λειτουργια αερα στους 180 βαθμους
για 35 λεπτα να ψηθουν.
Τα αφαιρουμε αμεσως απο τις φορμες και τα αφηνουμε σε σχαρα να κρυωσουν.
Ειναι πεντανοστιμα..δοκιμαστε τα!!!






ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!
ΣΤΑΦΙΔΟΨΩΜΟ ΜΕ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΑΡΤΟΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΤΗ ΕΥΚΟΛΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΚΟΠΟ!!! 4.5 5 Gwgoyla Nsg Με την βοηθεια του αρτοπαρασκευαστη εδω και χρονια φτιαχνω,ψωμι,τυροψωμο,σταφιδοψωμο,ζαμπονοτυροψω...


,

Δώστε το email σας για να λαμβάνετε πρώτη/ος κάθε καινούρια Συνταγή...

author picture

Για μένα :

Είμαι η Gwgoyla Nsg, ιδιοκτήτρια του Μαγειρικού blog Νόστιμες Συνταγές της Γωγώς.Αγαπώ τη Μαγειρική και τη ζαχαροπλαστική απο πολύ μικρή και μέσα απο το blog μου διοχετεύω αυτή την αγάπη και προς εσάς.Θέλω να ξέρετε οτι Ο Λ Ε Σ οι συνταγές που θα βρείτε στο ιντερνετικό σπιτάκι μου είναι δοκιμασμένες και φτιαγμένες με φροντίδα,Αγάπη και πολύ πολύ μεράκι...Επίσης φροντίζω να δίνω και αναλυτικές οδηγίες με φωτογραφίες βήμα προς βήμα απο την παρασκευή τους ετσι ωστε ακόμα και η πιό Αρχάρια μαγείρισσα να βγεί ασπροπρόσωπη στα αγαπημένα της πρόσωπα!!!Αν σας αρέσει κάποια συνταγή ή έχετε κάποια απορία μή διστάσετε να γίνετε μέλος και να αφήσετε το σχόλιό σας. Για να γίνετε μέλος στη σελίδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Για να γίνετε μέλος στην Ομάδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Τέλος μπορείτε να με προσθέσετε στο google plus στο Gwgoyla Nsg .

18 σχόλια

Λίλα είπε...

Τι υπέροχη συνταγή, πάω να βγάλω τον αρτοπαρασκευαστή από το ντουλάπι!!!

gwgoyla είπε...

Ειναι νοστιμοτατα Λιλα...αντε ακομα εδω εισαι?
Σε ευχαριστω πολυ,καλη σου μερα!!!

Marί είπε...

Γωγούλα είναι απίθανα!! φαντάζομαι μπορούμε αντί για σταφίδες να βάλουμε ελιές έτσι;
Φιλιά πολλά

ΕΛΕΝΗ είπε...

Καλημέρα Γωγούλα μου!!!Υπέροχα και όπως βλέπω αφράτα-αφράτα!!!Εννοείτε ότι θα κεραστώ!!!Φιλιά πολλά!!!

Marina είπε...

Πω..........πω.........Να'χα ένα ζεστό με τον καφέ που πίνω τώρα!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Effie's Sweet Home Designs είπε...

ΓΩΓΩ ΜΟΥ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ! ΛΕΣ ΝΑ ΠΑΩ ΝΑ ΖΗΜΩΣΩ; ΤΟΝ ΑΡΤΟΤΕΤΟΙΟΝ ΔΕΝ ΤΟΝ ΧΡΗΣ. ΤΟΝ ΕΧΩ ΣΤΟ ΠΑΤΑΡΙ....ΑΠΛΑ ΘΑ ΚΑΝΩ ΤΗΝ ΣΥΝΤΑΓΗ ΣΟΥ ΜΕ ΤΑ ΥΛΙΚΑ ΑΥΤΑ.
ΦΙΛΑΚΙΑ!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Γωγούλα μου ντρέπομαι που θα στο πω, έχω χρόνια τον αρτοπαρασκευαστή και δεν τον έχω χρησιμοποιήσει ποτέ.
Η Μαρία με ... βρίζει, μου χει κάνει και σεμινάρια πως να τον χρησιμοποιώ, όλο λέω θα τον χρησιμοποιήσω και όλο δεν το κάνω.
Μέχρι να το αποφασίσω, θα πάρω από τα ζουμπουρλούδικα αφράτα ψωμάκια σου, τα οποία σίγουρα θα με κάνουν να πάρω αποφαση!
Φιλάκια!

χρυσάνθη είπε...

Πω,πω,πω τι λαχταριστά και νόστιμα που φαίνονται!!!μούρθε να μπω στον υπολογιστή!!!Είσαι θεά της παρουσίασης!!ΕΥΓΕ!!!!

eleni είπε...

Τέλεια φαίνονται Γωγώ μου..αφράτα-αφράτα!Φιλιά!!!

gwgoyla είπε...

Φυσικα και μπορεις Μαρια να βαλεις ελιες αντι σταφιδες αφου αφαιρεσεις ζαχαρη,κανελα και γαρυφαλο.. και να προσθεσεις ριγανη και οτι αλλο μυρωδικο θελεις..Σε ευχαριστω πολυ!!!

gwgoyla είπε...

Ελενη κερασου παρε οσα θελεις,σε ευχαριστω πολυ!!!

gwgoyla είπε...

Αχ Μαρινα μου τι να σε κανω που εισαι πολυυυυυυυυυυυ μακρια μου...σε ευχαριστω πολυ,φιλακια πολλα!!!

gwgoyla είπε...

Εφακι μου κακως που τον εχεις στην αχρηστεια στο παταρι κριμα,μπορεις να φτιαξεις πολλα πραγματα χωρις κοπο..σε ευχαριστω πολυ,και αν τα φτιαξεις καλη σου επιτυχια,φιλακια!!!

gwgoyla είπε...

Και πολυ καλα κανεις και ντρεπεσαι...και πολυ καλα κανει το Μαρακι επισης και σε βριζει...χαχαχα!!! οπως ειπα και στο εφακι πιο πανω ειναι κριμα να τον τρωει η αχρηστεια..κι εσυ ειδικα που θελεις και τεμπελικα?πιο τεμπελικο απο τον αρτοπαρασκευαστη δεν γινεται...παρε τωρα απο τα δικα μου και δοκιμασε,και αντε βγαλε στον παγκο της κουζινας το μηχανημα..
Σε ευχαριστω πολυ φιλακια πολλα!!!

gwgoyla είπε...

Χρυσανθη μου γλυκια σε ευχαριστω παρα πολυ για τα καλα σου λογια,να εισαι παντα καλα,φιλια πολλα!!!

gwgoyla είπε...

Ελενη μου οντως αφρατα...σε ευχαριστω πολυ,φιλακια!!!

cook είπε...

αρτοπαρασκευαστη δεν εχω,μα τρελλαινομαι να κανω σταφιδοψωμα!

ΕΛΕΝΗ είπε...

Γωγούλα πέρασε απο το blog μου να παραλάβεις το βραβείο σου, πολλά φιλιά!