Google+ ΤΟΥΡΤΑ ΣΟΚΟΛΑΤΙΝΑ ΨΥΓΕΙΟΥ ΜΕ ΦΡΕΣΚΕΣ ΦΡΑΟΥΛΕΣ!!! | Νόστιμες Συνταγές της Γωγώς

ΤΟΥΡΤΑ ΣΟΚΟΛΑΤΙΝΑ ΨΥΓΕΙΟΥ ΜΕ ΦΡΕΣΚΕΣ ΦΡΑΟΥΛΕΣ!!!

Συνταγή απο: Gwgoyla Nsg Κατηγορίες:
Ευκολη, γρηγορη και γευστικοτατη τουρτα σοκολατινα που το μονο που θα σας αφησει θα ειναι οι καλυτερες εντυπωσεις!!!










ΥΛΙΚΑ
250 γραμμ. μπισκότα γεμιστά σοκολάτας
100 γραμμ. βούτυρο λιωμένο κρύο
2 κ.σ. μαρμελάδα φράουλα
250 γραμμ φράουλες φρέσκες κομμένες στα τέσσερα (πλυμένες και σκουπισμένες)

ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΡΕΜΑ ΣΟΚΟΛΑΤΑΣ
500 γραμμ. κρέμα γάλακτος
400 γραμμ. σοκολάτα με περισσότερη από 60% περιεκτικότητα σε κακάο, θρυμματισμένη
1 κ.σ. βούτυρο
2 κ.σ. λικέρ φράουλα ή κονιάκ
Λίγες φρέσκες φράουλες για το γαρνίρισμα


ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Θρυμματίζουμε τα γεμιστά μπισκότα στο μπλέντερ
 και τα βάζουμε σε μπολ. Προσθέτουμε το λιωμένο αλλά κρύο βούτυρο.
 Με κουτάλι ανακατεύουμε καλά να νοτίσει το μείγμα.
 Το απλώνουμε σε φόρμα– δαχτυλίδι 26 εκ. Πατάμε την επιφάνεια να ισιώσει.
 Απλώνουμε τη μαρμελάδα και την αλείφουμε.
 Απλώνουμε τις φράουλες σε μια στρώση 
και τις πατάμε με το χέρι να κολλήσουν. Παγώνουμε τη βάση της τούρτας για 30΄.
Στο μεταξύ ετοιμάζουμε την κρέμα σοκολάτας: Ζεσταίνουμε την κρέμα γάλακτος 
να έρθει σε σημείο βρασμού.
 Βάζουμε τη σοκολάτα σε μπολ. Περιχύνουμε με την κρέμα. Σκεπάζουμε για 1΄.
 Ανακατεύουμε να ομογενοποιηθεί το μείγμα. 
Προσθέτουμε το λικέρ και το βούτυρο.
 Ανακατεύουμε καλά με σπάτουλα να γυαλίσει το μείγμα. Προσοχή: Αν δεν ζεστάνουμε καλά την κρέμα, η σοκολάτα δεν θα λιώσει και το μείγμα δεν θα πήξει. 
Αφήνουμε 10΄-15΄ να κρυώσει το μείγμα.
 Το αδειάζουμε σιγά σιγά πάνω στη βάση με τις φράουλες. Βάζουμε στο ψυγείο. Σε 2-3 ώρες, ανάλογα με την ψύξη του ψυγείου που έχουμε, θα είναι έτοιμη. 
Πρόταση:
Λίγο πριν σερβίρουμε, αφήνουμε την τούρτα για 10΄-15΄ σε θερμοκρασία δωματίου. Βουτάμε ένα μαχαίρι σε ζεστό νερό και ξεκολλάμε την τούρτα από τα τοιχώματα. Κόβουμε σε κομμάτια κατά τον ίδιο τρόπο (μαχαίρι σε ζεστό νερό). Γαρνίρουμε κάθε κομμάτι με λίγες φράουλες.



ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!
Η συνταγη ειναι της Αργυρως Μπαρμπαριγου

Δείτε Επίσης:



30 σχόλια:

annettaspace είπε...

Παρ' όλο που δεν είμαι "των γλυκών" θα την δοκιμάσω γιατί φαίνεται και εύκολη και νόστιμη!!! Σου έχω εμπιστοσύνη, γιατί ότι δοκίμασα από 'σένα, μου έγινε... τέλειο!!! Να σου ζήσει, να τον χαίρεσαι, πάντα με υγεία και αγάπη

gwgoyla είπε...

Αννετα μου σε ευχαριστω πολυ κουκλα μου για τις ευχουλες σου και τα καλα σου λογια,καλη σου νυχτα και πολλα φιλακια!!!!

eleni είπε...

Να τον χαίρεσαι!!!!!!!!!!!! Η τούρτα φοβερή! Τρελαίνομαι για τις φράουλες.. και για την σοκολάτα βεβαίως- βεβαίως!!!
Φιλιά!!!!!!!!!!!!!!

gwgoyla είπε...

Σε ευχαριστω παρα πολυ Ελενη μου να εισαι καλα!!!
Καλο σου βραδυ,πολλα φιλια!!!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Γωγούλα μου να τον χαίρεσαι τον αντρούλη σου, να είναι χιλιόχρονος και πάνω απ' όλα γερός.
Δεν θα το πιστέψεις, μέρες τώρα κοιτάω την τούρτα αυτή της Αργυρώς και λέω να την ετοιμάσω για κέρασμα στην γιορτή μου.
Σήμερα μάλιστα προμηθεύτηκα και φράουλες για να την κάνω!
Πρέπει να είναι απίστευτα νόστιμη όπως βλέπω τα υλικά!
Γεια στα χεράκια σου, την έκανες τέλεια!
Φιλάκια πολλά!

gwgoyla είπε...

Ελενακι μου σε ευχαριστω παρα πολυ για τις ευχουλες σου!!!Πραγματικα ειναι απιστευτα νοστιμη..καλα απο τωρα πηρες φραουλες να την φτιαξεις για την γιορτη σου?η' λαθος καταλαβα?
Καλο σου βραδυ και φιλακια πολλα!!!

Αγγελικη Ν είπε...

Γωγούλα μου χρόνια πολλά να τον χαίρεσαι! Η τούρτα σου πρέπει να είναι πεντανόστιμη! Και έχει επαγγελματική εμφάνιση!
Φιλάκια και μη χάνεσαι!

gwgoyla είπε...

Σε ευχαριστω παρα πολυ Αγγελικουλα για τις ευχες σου και τα καλα σου λογια...τωρα για το οτι χανομαι ηδη το ειχα ανακοινωσει οτι σταματω για καποιο χρονικο διαστημα και πρωτα ο θεος θα επανελθω καποια στιγμη και παλι..Καλο βραδυ,φιλακια πολλα!!!

Ροδάνθη είπε...

Γωγώ μου τέλεια η τούρτα σου να χαίρεσαι τον αντρούλη σου να είναι γερός.Θα την φτιάξω κι εγώ για τον δικό μου τώρα που θα ξεμπαρκάρει(επιτέλους)για να τον γλυκάνω.Να είσαι καλά καλό βράδυ.

gwgoyla είπε...

Σε ευχαριστω πολυ Ροδανθη μου για τις ευχουλες σου και τα καλα σου λογια..
Να την φτιαξεις την τουρτα αξιζει...με το καλο να δεχτεις τον αντρουλη σου!
Καλο σου βραδυ,πολλα φιλια!!!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Προσπαθώ να σου απαντήσω πιο πάνω και δεν μπορώ γγκκκρρρ... παλιο-blogger!
Οοοοχι, να την αναρτήσω έλεγα στην γιορτή μου.
Θα την φτιάξω το Σαββάτο, το τελευταίο γλυκάκι πριν την νηστεία, μιας και την άλλη βδομάδα θα νηστέψουμε (ελπίζω) κι εμείς!
Εχω στα υπόψιν και 2-3 ακόμα γλυκάκια, έλεγα να δω ποιο θα μου κάτσει καλύτερα σαν μοντέλο χα χα χαα!
Προς το παρόν σερβίρομαι από την δική σου που είναι ήδη έτοιμη!
Φιλιά!

mia xara είπε...

Χρόνια πολλά για τον αντρούλη σου,Γωγώ μου!Φανταστική η φραουλένια τούρτα!!Να είστε πάντα καλά και να ξαναγυρίσεις σύντομα!!!Πολλά φιλιά!

gwgoyla είπε...

Δεν ξερω Ελενακι μου τι γλυκο τελικα θα φτιαξεις..αλλα η συγκεκριμενη τουρτα σοκολατινα ΤΑ ΣΠΑΕΙ...οσο για την νηστεια κι εμεις την Μ.Εβδομαδα θα νηστεψουμε..ντροπη μας αν δεν νηστεψουμε εστω 1 εβδομαδα των Παθων του ΚΥΡΙΟΥ!!!
Φιλακια πολλα!!

gwgoyla είπε...

Χαρα μου σε ευχαριστω παρα πολυ για τις ευχουλες σου να εισαι καλα,κι εσυ ο,τι επιθυμεις!!!
Την καλημερα μου και τα φιλια μου!!!

ΕΛΕΝΗ είπε...

Καλημέρα Γωγούλα μου χρόνια πολλά να τον χαίρεσαι τον αντρούλη σου να είναι γερός και ευτυχισμένος!Εύχομαι ότι καλύτερο!Η τούρτα είναι εξαιρετική μπράβο!!!
Φιλάκια πολλά!!!

zoyzoy είπε...

Να τον χαίρεσαι τον σύζυγο και γειά στα χέρια σου τα σάλια μου τρέχουν με την τούρτα σου!

Γεροί και ευτυχισμένοι να'στε πάντα
με φιλιά θαλασσινά!

gwgoyla είπε...

Ελενη μου σε ευχαριστω παρα πολυ για τις ευχουλες σου,να εισαι καλα και να χαιρεσαι την οικογενεια σου!
Φιλακια πολλα!!!

gwgoyla είπε...

Σε ευχαριστω απο καρδιας ζουζου μου για τις ομορφες ευχουλες σου και τα καλα σου λογια..να εισαι καλα κι εσυ ο,τι επιθυμεις,πολλα φιλακια!!!

Ανώνυμος είπε...

Γωγουλα λογο φορτου εργασιας αργησα και παει τουρτα δεν εμεινε ουτε τριμμα σοκολατας.Να τον χαιρεσαι και να ειστε παντα ευτυχισμενοι.Ποπη

gwgoyla είπε...

Χαχαχαχαχαχα!!!Επεσες εξω Ποπακι μου,εχει τουρτα σερβιρισου...παντα υπαρχει για τους καλους φιλους:)
Σε ευχαριστουμε πολυ εγω και ο Νικολας για τις ομορφες ευχουλες σου,να εισαι παντα καλα και να χαιρεσαι την ομορφη οικογενεια σου!!!
Καλη σου μερα και καλο Σ/Κ πολλα φιλακια!!!

ELENA S είπε...

Να χαίρεσαι τον αντρούλη σου,η τούρτα φαίνεται πραγματικά υπέροχη!!!Να'χα ένα κομματάκι τώρα!!Πλησιάζουν και του δικού μου αντρούλη τα γενέθλια λές να κ'ανω την ίδια?Του αρέσουν οι φράουλες!!Καλό απόγευμα!

gwgoyla είπε...

Ελενα S σε ευχαριστω πολυ για τις ευχες σου,κι εσυ να χαιρεσαι τον δικο σου αντρουλη..με μια ματια που εριξα στο μπλογκ σου και ειδα το τι τουρτες φτιαχνεις δεν νομιζω ο,τι εχεις αναγκη να φτιαξεις την συγκεκριμενη σοκολατινα με φραουλες γιατι πολυ απλα φτιαχνεις πολυ καλυτερες...τουλαχιστον απο εμφανιση,και πιστευω χωρις να εχω δοκιμασει και σε γευση.
Παντως σε ευχαριστω πολυ για την επισκεψη σου,καλο σου βραδυ!

χαραυγή είπε...

Γωγώ μου, να σου ζήσει!! Να τον χαίρεσαι μέχρι τα βαθιά σας γεράματα!! Εγώ πάντως κεράστηκα τη φραουλίτσα μου!! Να τα εκατοστήσει ο αίτιος!!
Καλή Μ.Εβδομάδα!!

gwgoyla είπε...

Χαραυγη μου σε ευχαριστω παρα πολυ για τις ευχες σου να εισαι παντα καλα!!!
Καλη Μ.Εβδομαδα και σε σενα,φιλια!!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΝΑ ΤΟΝ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΥΓΕΙΑ.
ΕΥΧΟΜΑΙ ΣΑΝ ΤΟΥ ΚΕΡΙΟΥ ΤΟ ΑΓΙΟ ΦΩΣ ΤΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΗΣ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΖΩΗ ΣΟΥ ΦΩΤΕΙΝΗ ΧΩΡΙΣ ΣΤΑΛΙΑ ΣΚΟΤΑΔΙ.
ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ!!!!!

Βίκυ είπε...

Γωγω μου τελεια θα την τιμησουμε κ εμεις...νατον χαιρεσε

gwgoyla είπε...

Σκρουτζακο σε ευχαριστουμε πολυ για τις ομορφες ευχες σου...να εισαι παντα καλα,καλη Ανασταση και καλο Πασχα σου ευχομαστε!!!
Καλη σου μερα και καλη Μ.Εβδομαδα!!!

gwgoyla είπε...

Βικουλα σε ευχαριστουμε πολυ,να εισαι καλα..
Καλη σου μερα και καλη Μ.Εβδομαδα να εχεις,φιλακια!!!

Giota Exairetico είπε...

Καλώς σε βρήκα Γωγώ στο blogo-σπιτάκι σου!!Και είδες..διάλεξα ανάρτηση με γλυκό για το πρώτο μου σχολιάκι!Τι να κάνω τους έχω αδυναμία και η δική σου συνταγούλα φαίνεται πεντανόστιμη!!Μένει μόνο να δοκιμάσω να την φτιάξω (και γρήγορα)!!!Φιλιά!!!

gwgoyla είπε...

Γιωτα καλως ορισες!!!
Διαλεξες την πιο φανταστικη τουρτα,πιστεψε με..
Οταν αποφασισεις να την φτιαξεις και την δοκιμασεις ελα και πες μου εντυπωσεις..
Καλη σου μερα,και σε ευχαριστω πολυ,φιλια!!!!

Ελα στην παρέα μας!!!

Follow on Bloglovin