ΕΡΓΟΛΑΒΟΙ ΜΕ ΦΙΛΕ ΑΜΥΓΔΑΛΟΥ!!!

Ημερα γιορτης σημερα..του ΑΓΙΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ!
Χρονια μου πολλα,χρονια πολλα σε οσους και οσες 
γιορταζουν με υγεια και οτι επιθυμουν.
Ιδανικο γλυκο για κερασμα αγαπημενοι παραδοσιακοι εργολαβοι τυλιγμενοι με φιλε αμυγδαλου γεμιστοι με μαρμελαδα βερικοκο η'σκετοι
ειναι σκετη απολαυση!











ΥΛΙΚΑ
6 φλ. τσαγιού αμυγδαλόψιχα καθαρισμένη και αλεσμένη σε σκόνη
3 φλ. τσαγιού ζάχαρη άχνη
3 ασπράδια
1 πρέζα αλάτι
3 βανίλιες
2 φλ. φιλέ αμυγδάλου


ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Χτυπάμε τα ασπράδια μαρέγκα μαζί με το αλάτι.
 Μεταφέρουμε τη μαρέγκα σε μπολ και προσθέτουμε τις βανίλιες, το αμύγδαλο και την άχνη
. Ζυμώνουμε όλα τα υλικά με το χέρι.

Από το μείγμα παίρνουμε κομμάτια και τα πλάθουμε σε σχήμα μπαστουνιού.
 Κυλάμε τους εργολάβους σε φιλέ αμυγδάλου.
Τους αραδιάζουμε σε λαδόκολλα σε λαμαρίνα 
και τους ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 160οC, σε αντιστάσεις, για 20΄-25΄, μέχρι να ροδίσουν.
ΥΓ:Θελω να επισημανω επανω στο θεμα του ψησιματος πως ο χρονος που αναφερει η Αργυρω τουλαχιστον στον δικο μου
φουρνο δεν ισχυει.Ο φουρνος σας πρεπει να ειναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΠΡΟΘΕΡΜΑΣΜΕΝΟΣ το τονιζω αυτο
και καλο θα ειναι να τα παρακολουθειτε.Εμενα στα 25 λεπτα ηταν ακομα αψητα.
Μπορειτε να τους προσφερετε σκετους η'να τους βαλετε μαρμελαδα βερικοκο να τους κανετε(σαντουιτς)
Παντως ειναι πανευκολοι στην παρασκευη τους και πεντανοστιμοι. Δεν
εχουν να ζηλεψουν τιποτα απο τους εργολαβους των ζαχαροπλαστειων.




ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!
Η συνταγη ειναι της Αργυρως Μπαρμπαριγου
ΕΡΓΟΛΑΒΟΙ ΜΕ ΦΙΛΕ ΑΜΥΓΔΑΛΟΥ!!! 4.5 5 Gwgoyla Nsg Ημερα γιορτης σημερα..του ΑΓΙΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ! Χρονια μου πολλα,χρονια πολλα σε οσους και οσες  γιορτα...


,

Δώστε το email σας για να λαμβάνετε πρώτη/ος κάθε καινούρια Συνταγή...

author picture

Για μένα :

Είμαι η Gwgoyla Nsg, ιδιοκτήτρια του Μαγειρικού blog Νόστιμες Συνταγές της Γωγώς.Αγαπώ τη Μαγειρική και τη ζαχαροπλαστική απο πολύ μικρή και μέσα απο το blog μου διοχετεύω αυτή την αγάπη και προς εσάς.Θέλω να ξέρετε οτι Ο Λ Ε Σ οι συνταγές που θα βρείτε στο ιντερνετικό σπιτάκι μου είναι δοκιμασμένες και φτιαγμένες με φροντίδα,Αγάπη και πολύ πολύ μεράκι...Επίσης φροντίζω να δίνω και αναλυτικές οδηγίες με φωτογραφίες βήμα προς βήμα απο την παρασκευή τους ετσι ωστε ακόμα και η πιό Αρχάρια μαγείρισσα να βγεί ασπροπρόσωπη στα αγαπημένα της πρόσωπα!!!Αν σας αρέσει κάποια συνταγή ή έχετε κάποια απορία μή διστάσετε να γίνετε μέλος και να αφήσετε το σχόλιό σας. Για να γίνετε μέλος στη σελίδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Για να γίνετε μέλος στην Ομάδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Τέλος μπορείτε να με προσθέσετε στο google plus στο Gwgoyla Nsg .

28 σχόλια

Αναστασία είπε...

Χρόνια σου πολλά, Γωγούλα!!!
Τα γλυκά δείχνουν υπέροχα!

gwgoyla είπε...

Σε ευχαριστω παρα πολυ Αναστασια για τις ευχες σου,να εισαι καλα.
Καλη σου μερα και καλη εβδομαδα!!!

ΥΓ:Πολυχρονη κι εσυ Αναστασια αν και περασε η γιορτη σου αλλα κρατανε 40 μερες..φιλια.

ΕΛΕΝΗ είπε...

Καλημέρα Γωγούλα μου χρόνια σου πολλά ότι επιθυμείς, να σαι πάντα γερή και ευτυχισμένη!!!
Το γλυκάκι είναι καταπληκτικό!!!
Πολλά φιλιά!!!

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

Πολύχρονη με υγεία και πάντα δημιουργική!!!!

tanyadmin είπε...

χρόνια πολλά Γωγώ....οι εργολάβοι είναι από τους αγαπημένους μου...καταπληκτικοί!!!φιλιααααααα

Maria είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΟΠΕΛΑΡΑ ΜΟΥ!ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΓΕΡΗ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ!ΠΑΝΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΚΑΙ ΝΟΣΤΙΜΗ...ΜΙΑΜ!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ!
ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑΑΑΑ!
ΚΑΛΑ ΟΙ ΕΡΓΟΛΑΒΟΙ..ΛΑΤΡΕΜΕΝΟΙ...ΜΠΗΚΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ PC!XAXA

ΕΛΕΝΑ είπε...

Γωγούλα μου γλυκιά, χίλιες ευχές από καρδιάς!
Να είσαι γερή, καλόχρονη, να σε χαίρονται οι αγαπημένοι σου και να είναι η ζωή σου τόσο γλυκιά και "νόστιμη" σαν το υπέροχο κερασματάκι σου!
Φιλιά!

Maria B. είπε...

Υπέροχο το κέρασμα Γωγούλα μου !!!!!!!!
Να σε χαιρόμαστε !!!!!!! χρόνια πολλά και καλά !!!

φιλια πολλά

gwgoyla είπε...

Ελενη μου χιλια ευχαριστω για τις ευχες σου,να εισαι παντα καλα,πολλα φιλια!!!

gwgoyla είπε...

Σε ευχαριστω απο καρδιας μπλεγμενο κουβαρι για τις ευχες σου,να εισαι παντα καλα,πολλα φιλια!!!

gwgoyla είπε...

Τανια σε ευχαριστω πολυ ,να εισαι καλα,οσο για τους εργολαβους εχεις απολυτο δικιο,πολλα φιλια!!!

gwgoyla είπε...

Μαρακι μου 1000 ευχαριστω για τις πολυ γλυκιες σου ευχες,να εισαι παντα καλα...οσο για τους εργολαβους αξιζει να δοκιμαστουν,πολλα φιλια!!!

gwgoyla είπε...

Ελενακι μου γλυκο κι εγω σε ευχαριστω απο καρδιας για τις πολυ ομορφες ευχες σου,να εισαι παντα καλα και να χαιρεσαι την οικογενεια σου,πολλα φιλακια!!!

gwgoyla είπε...

Μαρακι μου σε ευχαριστω παρα πολυ για τις ευχες σου,κι εσυ να εισαι παντα καλα και ο,τι επιθυμεις..πολλα φιλακια!!!

zoyzoy είπε...

Γωγούλα μου


Χρόνια σου Πολλάνα χαίρεσαι την οικογένειά σου
και ό,τι επιθυμείς!

Τέλεια το γλυκάκι σου και το'ψαχνα
θα το δοκιμάσω σίγουρα!

Φιλιά θαλασσινά!

gwgoyla είπε...

Ζουζου μου σε ευχαριστω παρα πολυ για τις ευχες σου και την ομορφη καρτα σου,να εισαι παντα καλα,πολλα φιλακια!!!Οι εργολαβοι ειναι φανταστικοι αξιζουν!!!

Ροδανθη είπε...

Γωγώ μου χρόνια σου πολλά,χρόνια ευτυχισμένα να χαίρεσαι την οικογένειά σου.Πήρα το γλυκάκι μου κι έφυγα φιλιά!!!

Marina είπε...

Πολύχρονη!!!!!!!!!!!!!!
Και του χρόνου με υγεία και αγάπη!!!!!!!!!!
Φιλιά πολλά!!!!!!!!!!!

gvarvakis είπε...

Χρόνια σου πολλά Γωγούλα μου!!! Να είσαι πάντα καλά, χαρούμενη κι ευτυχισμένη!!!!
Ευχαριστώ πολύ για τις πρωινές σου ευχές, τώρα μπόρεσα να ανταποδώσω :)
Φιλιά
Καλό βράδυ

gvarvakis είπε...

Υπέροχοι οι εργολάβοι σου!!!!!!!!!!!!

mia maria είπε...

Πολύ ωραίοι οι εργολάβοι σου! Χρόνια πολλά και ευτυχισμένα:)

gwgoyla είπε...

Ροδανθη μου σε ευχαριστω παρα πολυ,κι εσυ να χαιρεσαι τον αντρουλη σου και να ειναι παντα καλοταξιδος,και του χρονου με υγεια πολλα φιλια!!!

gwgoyla είπε...

Μαρινακι μου σε ευχαριστω παρα πολυ,να εισαι καλα και να χαιρεσαι την οικογενεια σου,πολλα φιλακια και καλα να περνατε!!!

gwgoyla είπε...

Γιωργο μου σε ευχαριστω παααρα πολυ για τις ομορφες ευχουλες σου,να εισαι παντα καλα και του χρονου με υγεια να ξαναγιορτασουμε..σε ευχαριστω και για το σχολιο σου στους εργολαβους,πραγματικα αμα δοκιμασεις θα δεις οτι αξιζουν πραγματικα,φιλια πολλα!!!

gwgoyla είπε...

Σε ευχαριστω παρα πολυ Μαρακι για τις ευχες σου,να εισαι καλα και ο,τι επιθυμεις,πολλα φιλια!!!

eleni είπε...

Λίγο καθυστερημένα αλλά... Χρόνια πολλά!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Με υγεία και ότι καλύτερο!
Υπέροχοι οι εργολάβοι!!!
Φιλιά!!!

άγγελέ μου είπε...

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ!!
ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥΧΡΟΝΗ Κ ΟΤΙ ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ!!

ΠΟΛΥ ΛΑΧΤΑΡΙΣΤΟΙ ΟΙ ΕΡΓΟΛΑΒΟΙ ΣΟΥ...ΜΜΜΜ!!!

ΝΑΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΘΑ ΤΗ ΦΤΙΑΞΩ ΤΗ ΣΥΝΤΑΓΗ ΣΟΥ!!ΦΙΛΙΑ ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΝΑ ΕΧΕΙΣ!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΩ ΠΩ!!!!ΑΡΓΗΣΑ ΓΙΑ ΤΗ ΓΙΟΡΤΗ!!!
ΑΦΗΝΩ ΠΟΛΛΕΣ ΕΥΧΕΣ .ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ.ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ.ΤΕΛΕΙΑ ΤΑ ΓΛΥΚΑ.ΑΦΗΣΑ like ΚΑΙ ΣΤΟ FACE
ΠΗΡΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΚΑΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΑ ΜΟΙΡΑΣΩ. ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΓΙΝΕΙ ΛΟΙΠΟΝ ΑΔΙΚΙΑ ΕΠΕΙΔΗ ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΕΙΣΑΣΤΕ ΑΞΙΟΛΟΓΑ ΑΤΟΜΑ ΕΒΑΛΑ ΚΛΗΡΟΥΣ. ΠΕΡΑΣΕ ΛΟΙΠΟΝ ΜΕ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ :) ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΝΟΜΗ .ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΤΟ ΠΑΙΡΝΕΙΣ.
ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ