ΚΑΛΗ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΜΕ ΧΡΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΜΥΡΩΔΙΕΣ ΤΗΣ ΑΝΟΙΞΗΣ!!!

ΚΑΛΗ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΟΥ
ΜΠΛΟΓΚ ΚΑΙ ΜΗ...
ΟΠΩΣ ΞΕΡΕΤΕ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΠΛΕΟΝ ΖΩ ΜΟΝΙΜΑ ΣΤΗΝ ΣΑΛΑΜΙΝΑ
ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ ΟΟΟΟΟΟΛΑ ΕΔΩ.
ΤΟΝ ΑΛΛΟ ΜΗΝΑ ΚΛΕΙΝΟΥΜΕ 1 ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΠΑΡ'ΟΛΟ ΤΟΝ ΔΥΣΚΟΛΟ ΧΕΙΜΩΝΑ 
ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΑΜΕ ΕΔΩ... ΚΟΥΤΣΑ ΣΤΡΑΒΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑ ΝΑ ΦΤΙΑΞΩ ΤΟΝ ΚΗΠΟ ΜΟΥ
ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΣΤΟ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΣΠΙΤΙΟΥ, ΚΑΙ ΤΟΝ 
ΛΑΧΑΝΟΚΗΠΟ ΜΟΥ ΣΤΟ ΠΙΣΩ ΚΑΙ ΠΛΑΙ ΤΟΥ ΣΠΙΤΙΟΥ..
ΕΤΣΙ ΛΟΙΠΟΝ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΝΑ ΒΑΛΩ ΚΙ ΕΓΩ ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΤΟΥ ΚΗΠΟΥ
ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ!!!



Η ΘΕΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΑΣ


































ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΥΝΕΛΑΚΙ ΜΑΣ Ο "ΜΠΑΓΛΑΜΑΣ"








Οταν βρω χρονο θα βαλω και αλλες φωτογραφιες.
ΚΑΛΗ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ
           ΚΑΙ
ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!
ΚΑΛΗ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΜΕ ΧΡΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΜΥΡΩΔΙΕΣ ΤΗΣ ΑΝΟΙΞΗΣ!!! 4.5 5 Gwgoyla Nsg ΚΑΛΗ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΟΥ ΜΠΛΟΓΚ ΚΑΙ ΜΗ... ΟΠΩΣ ΞΕΡΕΤΕ Ο...


,

Δώστε το email σας για να λαμβάνετε πρώτη/ος κάθε καινούρια Συνταγή...

author picture

Για μένα :

Είμαι η Gwgoyla Nsg, ιδιοκτήτρια του Μαγειρικού blog Νόστιμες Συνταγές της Γωγώς.Αγαπώ τη Μαγειρική και τη ζαχαροπλαστική απο πολύ μικρή και μέσα απο το blog μου διοχετεύω αυτή την αγάπη και προς εσάς.Θέλω να ξέρετε οτι Ο Λ Ε Σ οι συνταγές που θα βρείτε στο ιντερνετικό σπιτάκι μου είναι δοκιμασμένες και φτιαγμένες με φροντίδα,Αγάπη και πολύ πολύ μεράκι...Επίσης φροντίζω να δίνω και αναλυτικές οδηγίες με φωτογραφίες βήμα προς βήμα απο την παρασκευή τους ετσι ωστε ακόμα και η πιό Αρχάρια μαγείρισσα να βγεί ασπροπρόσωπη στα αγαπημένα της πρόσωπα!!!Αν σας αρέσει κάποια συνταγή ή έχετε κάποια απορία μή διστάσετε να γίνετε μέλος και να αφήσετε το σχόλιό σας. Για να γίνετε μέλος στη σελίδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Για να γίνετε μέλος στην Ομάδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Τέλος μπορείτε να με προσθέσετε στο google plus στο Gwgoyla Nsg .

16 σχόλια

Ροδανθη είπε...

Γωγώ μου καλό μήνα και καλή πρωτομαγιά να έχεις,τι ωραία λουλούδια είναι αυτά;;;Εχω κι εγώ τρέλα με τα λουλούδια οπότε καταλαβαίνεις οτι δεν με άφησαν καθόλου αδιάφορη.Φιλιά!!!!

mia xara είπε...

Καλημέρα και καλή Πρωτομαγιά!Πολύ όμορφος ο κήπος με τα πολύχρωμα λουλούδια και το κουνελάκι σκέτη γλύκα!Φιλάκια!

gwgoyla είπε...

Καλημερα Ροδανθη μου,καλη Πρωτομαγια και καλο μηνα να εχεις.
Κι εγω τα λατρευω τα λουλουδια και προσπαθω σιγα σιγα να διαμορφωσω εναν κηπο οσο μπορω ομορφο,ωστε να μπορουμε να καθομαστε σε ενα ομορφο περιβαλλον,και να απολαμβανουμε την ομορφια και να μυριζουμε τα απιθανα αρωματα που ξεχειλιζουν τα ομορφα λουλουδια.
Σε ευχαριστω πολυ,καλα να περασεις..πολλα φιλια!!!

gwgoyla είπε...

Καλημερα Χαρα καλη Πρωτομαγια και καλο μηνα να εχεις κι εσυ...
Σε ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια να εισαι καλα,ευχομαι να περασεις μια πανεμορφη Πρωτομαγια,πολλα φιλια!!

Λίλα είπε...

Καλημέρα και καλό μήνα, πολύχρωμο κι ευωδιαστό σαν τα λουλούδια του Μάη!!!

gwgoyla είπε...

Σε ευχαριστω πολυ Λιλα,επισης..καλη σου μερα και να περασεις τελεια σημερα!!!

Marina είπε...

Καλό Μήνα φιλενάδα!!!!!!!!!!
Τι νοικοκυρεμένος κήπος είναι αυτός;!!!!!!!!!!!!
Όμορφος σαν τα φαγητά σου!!!

gwgoyla είπε...

Καλο μηνα Μαρινακι μου και σε σενα,σε ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια..
Ευχομαι να ειμαστε καλα και το καλοκαιρακι που θα ερθεις Σαλαμινα να τα πουμε και να τα πιουμε παλι απο κοντα αλλα αυτη την φορα στο σπιτι μου.
Πολλα φιλακια και χαιρετισμους πολλους και απο τον Νικο!!!

eleni είπε...

Καλημέρα Γωγώ μου!!! Καλό μήνα και καλή Πρωτομαγιά! Υπέροχος ο κήπος σου!! Και Σαλαμίνα υπέροχη! Έχω έρθει, έχει μια φίλη μου, σπίτι εκεί. Και το κουνελάκι... έχω και εγώ ένα!!! αχαχαχαχα
Πολλά φιλιά και καλά να περάσεις!!!

Maria είπε...

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΠΟΛΥΧΡΩΜΗ ΚΑΙ ΕΥΩΔΙΑΣΤΗ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ!ΦΙΛΙΑΑΑΑΑΑΑΑ ΑΝΟΙΞΙΑΤΙΚΑ!
..ΖΗΛΕΥΩΩΩΩΩ...ΕΙΣΑΙ ΣΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΟΟΟΟΟΟΟ!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Γωγούλα μου έναν παράδεισο πρέπει να το έφτιαξες το σπιτάκι σου!
Να είσαι καλά, να το χαίρεσαι!
Καλό μήνα, ελπίζω να πέρασες όμορφη Πρωτομαγιά!
Φιλάκια!

zoyzoy είπε...

Υπέροχο κήπο έφτιαξες μπράβο σου και τα κουνελάκι σου γλύκα!

Ζεις σ'ενα αγαπημένο μου νησί που'χω παιδικά βιώματα πολύ όμορφα!

Καλό μήνα να'χουμε
με φιλιά θαλασσινά!

syros2js είπε...

Όμορφο μήνα να έχεις!!! Χαμογελαστό κ' λουλουδάτο!!!
Υπέροχος ο κήπος κ' ο...Μπαγλαμάς, αστέρι!!!
Φιλιά!!!

Σοφία είπε...

Το να μείνω στην εξοχή σαν και εσένα είναι όνειρο ζωής.
Το έχω δρομολογήσει, όχι άμεσα όμως.
Για το blog σου, τι να πω, εντυπωσιάστηκα.
Θα είμαι εδώ συχνά. Και εσύ. Μη μιλάω μόνη μου.
Φιλιά!

gwgoyla είπε...

Σοφια καλως ηρθες στο μπλογκ μου και σε ευχαριστω πολυ!!!
Και μενα και του συζυγου ονειρο ζωης ηταν..που τελικα οι συνθηκες της ζωης μας τα εφεραν ετσι ωστε τελικα το ονειρο να γινει πραγματικοτητα!!!
Εαν μπορεσεις να μεινεις μονιμα στην εξοχη θα εισαι ο ποιο ευτυχισμενος ανθρωπος!!!
Καλη σου μερα,φιλια!!!

ΕΛΕΝΗ είπε...

Γωγούλα μου είναι τέλειες οι φωτογραφίες, πανέμορφα λουλούδια,εκπληκτικός κήπος, όλα καλοπεριποιημένα!!!Μπράβο σου!
Το κουνελάκι καταπληκτικό!!!
Φιλάκια πολλά!!!