ΒΛΗΤΑ ΜΕ ΦΕΤΑ ΣΤΟ ΤΗΓΑΝΙ (ΤΣΙΓΑΡΙΣΤΑ) !!!

Θυμαμαι την μητερα μου που μας εφτιαχνε λιβουδιες με τυρι φετα στο τηγανι τσιγαριστες με βουτυρακι και ηταν πεντανοστιμες.
Εδω Σαλαμινα κατι αναλογο δεν εχω βρει,και μου ειπε η μητερα μου οτι μπορω να να φτιαξω και με βλητα.
Ετσι λοιπον αγορασα βλητα και εγιναν εξισου πεντανοστιμα αν και για πιο ελαφρια αντι για βουτυρο εβαλα ελαιολαδο.







ΥΛΙΚΑ
1 1/2 κιλο βλητα καθαρισμενα και βρασμενα
250-300 γρ.τυρι φετα τριμμενη σε χοντρα κομματια
Λιγο ελαιολαδο η'2 κ.σουπας βουτυρο
Αλατι
Πιπερι


ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Καθαριζουμε πολυ καλα τα χορτα απο κιτρινα φυλλα και σκληρα κοτσανια,
τα πλενουμε πολυ πολυ καλα,
και τα βαζουμε σε βραστο νερο για 1 τεταρτακι να βρασουν,και κατοπιν 
τα σουρωνουμε.
Σε ενα τηγανι βαζουμε το ελαιολαδο η'το βουτυρο να ζεσταθει ριχνουμε
τα βλητα τα φερνουμε λιγες βολτες και στην συνεχεια ριχουμε την φετα 
ανακατευουμε
 κλεινουμε το ματι της κουζινας,προσθετουμε φρεσκο πιπερακι
και αν δεν ειναι αλμυρο το τυρι προσθετουμε το αναλογο αλατακι,
και σερβιρουμε.
Συνοδεψτε με ωραιοτατα αφρατα ψητα μπιφτεκια και καλη σας ορεξη!!!


ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!
ΒΛΗΤΑ ΜΕ ΦΕΤΑ ΣΤΟ ΤΗΓΑΝΙ (ΤΣΙΓΑΡΙΣΤΑ) !!! 4.5 5 Gwgoyla Nsg Θυμαμαι την μητερα μου που μας εφτιαχνε λιβουδιες με τυρι  φετα  στο τηγανι τσιγαριστες με βουτυρακ...


,

Δώστε το email σας για να λαμβάνετε πρώτη/ος κάθε καινούρια Συνταγή...

author picture

Για μένα :

Είμαι η Gwgoyla Nsg, ιδιοκτήτρια του Μαγειρικού blog Νόστιμες Συνταγές της Γωγώς.Αγαπώ τη Μαγειρική και τη ζαχαροπλαστική απο πολύ μικρή και μέσα απο το blog μου διοχετεύω αυτή την αγάπη και προς εσάς.Θέλω να ξέρετε οτι Ο Λ Ε Σ οι συνταγές που θα βρείτε στο ιντερνετικό σπιτάκι μου είναι δοκιμασμένες και φτιαγμένες με φροντίδα,Αγάπη και πολύ πολύ μεράκι...Επίσης φροντίζω να δίνω και αναλυτικές οδηγίες με φωτογραφίες βήμα προς βήμα απο την παρασκευή τους ετσι ωστε ακόμα και η πιό Αρχάρια μαγείρισσα να βγεί ασπροπρόσωπη στα αγαπημένα της πρόσωπα!!!Αν σας αρέσει κάποια συνταγή ή έχετε κάποια απορία μή διστάσετε να γίνετε μέλος και να αφήσετε το σχόλιό σας. Για να γίνετε μέλος στη σελίδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Για να γίνετε μέλος στην Ομάδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Τέλος μπορείτε να με προσθέσετε στο google plus στο Gwgoyla Nsg .

14 σχόλια

Effie's Sweet Home Designs είπε...

ΓΩΓΟΥΛΑ ΜΟΥ ΕΙΔΑ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΗΡΘΑ ΝΑ ΔΩ ΤΙ ΚΑΛΟ ΜΑΣ ΕΦΤΙΑΞΕΣ!!!!!!
ΠΟΛΥ ΝΟΣΤΙΜΟ ΠΙΑΤΟ!!!!!!!!
ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΚΑΙ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!

Marina είπε...

Γεια σου Γωγούλα μου!!! Με ξαφνιάζεις κάθε φορά!!!
Σύντομα θα πιούμε καφεδάκι από κοντά!!!
Φιλάκια!!!

Βάσω - Οι ιστορίες της μαμάς μου είπε...

Πρόσφατα τα δοκιμάσα σε μία φίλη και πράγματι είναι πολύ νόστιμα!

Nena είπε...

ΥΠΕΡΟΧΟ ΦΑΙΝΕΤΑΙ...ΤΑ ΒΛΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΜΟΥ ...ΘΑ ΤΟ ΔΟΚΙΜΑΣΩ ΣΙΓΟΥΡΑ!!!ΦΙΛΑΚΙΑ

Ροδανθη είπε...

Γειά σου Γωγούλα μου όλα καλά,πως περνάς στην εξοχή ξεκίνησες μπάνια;;;;Εγω ήρθα για λίγες μέρες στην Αθήνα για δουλειές και έπεσα πάνω στη ζέστη δράμαααα!!!!Πολύ ωραία τα βλήτα έτσι ούτε που το είχα φανταστεί και σίγουρα θεωρείτε κανονικό φαγητό και οχι μόνο σαλάτα.Να είσαι καλά φιλιά πολλά!!!!!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Καλώς την Γωγούλα μας που ήρθε με νόστιμη συνταγή!!
Κάνω χόρτα τσιγαριαστά με τυροτρίματα, αλλά με βλίτα δεν έχω δοκιμάσει και φαντάζομαι ότι το φαγάκι θα γίνεται σκέτο γλύκισμα!!!
Φιλάκια, να περνάς πολύ όμορφα!!

gwgoyla είπε...

Σε ευχαριστω πολυ Εφουλα για την επισκεψη σου..,καλο σου βραδυ,φιλακια!!!

gwgoyla είπε...

Με το καλο να μας ερθετε Μαρινακι μου,φυσικα και θα βρεθουμε για καφε και οχι μονο...αυτη την φορα στο σπιτικο μας..καλο βραδυ,φιλακια πολλα!!!

gwgoyla είπε...

Γεια σου Βασω μου..ακομα καλυτερα που τα εχεις δοκιμασει γιατι ξερεις ηδη απο πρωτο χερι ποσο νοστιμα ειναι...
Σε ευχαριστω πολυ καλο σου βραδυ,φιλακια!!!

gwgoyla είπε...

Καλως την Νενα..να τα φτιαξεις καλη μου..σε ευχαριστω πολυ για την επισκεψη...καλο σου βραδυ φιλια!!!

gwgoyla είπε...

Ροδανθη μου τωρα το καλοκαιρι ειναι τελεια..φυσικα και εχω ξεκινησει τα μπανια ενα βημα ειναι η θαλασσα..
οπως το ειπες βρηκες τις καταλληλες μερες με τον καυσωνα να ερθεις Αθηνα..εδω δεν καταλαβαινω αυτες τις υψηλες θερμοκρασιες..αντε ελα μια βολτα προς τα δω...καλο βραδυ,φιλακια πολλα!!!

gwgoyla είπε...

Γεια σου Ελενακι μου,σε ευχαριστω πολυ για την επισκεψη σου...φτιαξε και βλητα και θα δεις οτι εχω απολυτο δικιο αλλη γευση!!!
Καλο σου βραδυ φιλακια πολλα!!!

eleni είπε...

Η μητέρα μου λατρεύει τα βλήτα, εγώ δεν έχω δοκιμάσει ακόμη ,αλλά έτσι με την φέτα τα βλέπω διαφορετικά!!!!!!!
Πολλά φιλιά!!!!!!