ΚΑΡΠΟΥΖΙ ΓΛΥΚΟ ΤΟΥ ΚΟΥΤΑΛΙΟΥ!!!

Πεντανοστιμο γλυκο καρπουζι,ενα απο τα αγαπημενα μου γλυκα.
Τραγανο,που δαγκωνοντας το ξεχειλιζει στον ουρανισκο η δροσια του καρπουζιου..
ΔΟΚΙΜΑΣΤΕ ΤΟ....!!!!



ΥΛΙΚΑ (για 45 κομματια καθαρισμενα και κομμενα)
45 κομματια κομμενα σε τετραγωνο σχημα χοντροφλουδου καρπουζιου
1 κιλο και 285 γρ.ζαχαρη
1 βαζακι γλυκοζη (400 γρ.)
1 χουφτα ασβεστη διαλυμενος με νερο
1 νεροποτηρο νερο
5 βανιλιες

ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Αφου εχουμε διαλεξει ενα χοντροφλουδο καρπουζι και το εχουμε φαει
παιρνουμε τις φλουδες τις κοβουμε σε μετρια τετραγωνα κομματια και 
καθαριζουμε οσο μπορουμε την κοκκινη σαρκα που εχει μεινει επανω στην φλουδα
ωστε να μεινει η λευκη σαρκα του.
Κατοπιν καθαριζουμε την εξωτερικη πρασινη φλουδα
 και αφου τελειωσουμε την διαδικασια
βαζουμε σε μεγαλη λεκανη 1 χουφτα
 ασβεστη
 ριχνουμε νερο και ανακατευουμε πολυ καλα για να διαλυθει
και τοποθετουμε μεσα τα κομματια για 3 ωρες.(ΣΕ ΤΑΚΤΑ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΑ ΑΝΑΚΑΤΕΥΟΥΜΕ ΓΙΑΤΙ Ο ΑΣΒΕΣΤΗΣ ΚΑΘΕΤΑΙ
ΣΤΟΝ ΠΑΤΟ).
Στην συνεχεια πεταμε τον ασβεστη πλενουμε πολυ καλα ολα τα κομματια και τα βαζουμε σε μεγαλη κατσαρολα
με νερο να παρουν 2-3 βρασεις τα σουρωνουμε και τα ξαναβαζουμε παλι σε καθαρο νερο να νεροβρασουν το ιδιο,
και αυτο το επαναλαμβανουμε στο συνολο 3 φορες,και στο τελος τα πλενουμε παλι πολυ καλα και τα αφηνουμε στο σουρωτηρι να στραγγισουν.
Αφου στραγγισουν βαζουμε τα κομματια στην κατσαρολα ριχνουμε την ζαχαρη
 ριχνουμε 1 νεροποτηρο νερο
και αφου λιωσει η ζαχαρη και εχει ηδη αρχισει το σιροπι να αχνιζει ριχνουμε την γλυκοζη και τις βανιλιες
και το αφηνουμε να παρει βραση.
Με το που αρχισει να βραζει χαμηλωνουμε την θερμοκρασια σε μετρια θερμοκρασια και περιμενουμε να δεσει το σιροπι.
Αφου ειναι ετοιμο το αφηνουμε στην ακρη σκεπασμενο με μια καθαρη πετσετα (οχι με το καπακι)μεχρι να κρυωσει
και το βαζουμε σε αποστειρωμενα βαζα. Τοποθετηστε το στο ψυγειο και απολαυστε το παγωμενο ειναι  ΤΕΛΕΙΟ.(ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΚΑΡΠΟΥΖΙ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΝΑ "ΞΕΡΝΑΕΙ"ΝΕΡΟ αν δειτε οτι το 
σιροπι σας εχει νερουλιασει οταν κρυωσει, το ξαναβαζετε παλι λιγο να βρασει μεχρι να δεσει.
ΥΓ:Ανα 35 κομματια παιρνει 1 κιλο ζαχαρη.







ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!
ΚΑΡΠΟΥΖΙ ΓΛΥΚΟ ΤΟΥ ΚΟΥΤΑΛΙΟΥ!!! 4.5 5 Gwgoyla Nsg Πεντανοστιμο γλυκο καρπουζι,ενα απο τα αγαπημενα μου γλυκα. Τραγανο,που δαγκωνοντας το ξεχειλιζει ...


,

Δώστε το email σας για να λαμβάνετε πρώτη/ος κάθε καινούρια Συνταγή...

author picture

Για μένα :

Είμαι η Gwgoyla Nsg, ιδιοκτήτρια του Μαγειρικού blog Νόστιμες Συνταγές της Γωγώς.Αγαπώ τη Μαγειρική και τη ζαχαροπλαστική απο πολύ μικρή και μέσα απο το blog μου διοχετεύω αυτή την αγάπη και προς εσάς.Θέλω να ξέρετε οτι Ο Λ Ε Σ οι συνταγές που θα βρείτε στο ιντερνετικό σπιτάκι μου είναι δοκιμασμένες και φτιαγμένες με φροντίδα,Αγάπη και πολύ πολύ μεράκι...Επίσης φροντίζω να δίνω και αναλυτικές οδηγίες με φωτογραφίες βήμα προς βήμα απο την παρασκευή τους ετσι ωστε ακόμα και η πιό Αρχάρια μαγείρισσα να βγεί ασπροπρόσωπη στα αγαπημένα της πρόσωπα!!!Αν σας αρέσει κάποια συνταγή ή έχετε κάποια απορία μή διστάσετε να γίνετε μέλος και να αφήσετε το σχόλιό σας. Για να γίνετε μέλος στη σελίδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Για να γίνετε μέλος στην Ομάδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Τέλος μπορείτε να με προσθέσετε στο google plus στο Gwgoyla Nsg .

12 σχόλια

Ρένα Μεντάκη είπε...

Τέλειο φαίνεται Γωγούλα μου, γειά στα χεράκια σου. Αυτό πάλι με τον ασβέστη πρώτη μου φορά το είδα! 'Οχι ότι είμαι και καμιά εξπέρ στη κουζίνα, αλλά δεν το έχω ξανακούσει... "Γηράσκω αεί διδασκόμενος"!

Neli είπε...

Καλό απόγευμα,είναι ίσως το πιο αγαπημένο μου γλυκό κουταλιού μετά τη φράουλα ,έχεις δίκο έτσι που το περιγράφεις ,όντως η γεύση κατακλύζει τον ουρανίσκο,νάχα ένα κομμάτι τώρα,καλή εβδομάδα Γωγώ και πάντα νόστιμες συνταγές εύχομαι.

Selcouth είπε...

Tέτοιο γλυκό δεν έχω φάει ποτέ! Μη σου πω ότι πρώτη φορά το ακούω κιόλας! Λες μ' αυτόν τον τρόπο να με κάνεις να φάω καρπούζι; :) :)
Πάντως φαίνεται πολύ ωραίο! Άσε που δεν θα πήγαινε με τίποτα το μυαλό μου ότι είναι καρπούζι!
Γειά στα χέρια σου Γωγώ! Καλό απόγευμα και να έχεις μια όμορφη εβδομάδα για αύριο!

gwgoyla είπε...

Καλησπερα Ρενακι!!!
Οι παλιες νοικοκυρες ετσι το εφτιαχναν με ασβεστη για να ειναι τραγανο το γλυκο...ετσι το εφτιαχνε και το φτιαχνει η μητερα μου,και ακολουθησα την συνταγη της.
Σημερα οι νοικοκυρες το φτιαχνουν οι περισσοτερες με ξυνο...εγω ομως ακολουθω τις περισσοτερες φορες τις παλιες νοικοκυρες...γιατι μου αρεσει η παλια Ελληνικη Παραδοση..παντως ειναι φανταστικο γλυκο....Σε ευχαριστω πολυ,καλη εβδομαδα να εχεις,φιλια!!!

gwgoyla είπε...

Καλησπερα Νελη μου σε ευχαριστω πολυ,καλη εβδομαδα και σε σενα καλη μου,φιλια!!!

gwgoyla είπε...

Selcouth καλησπερα!!!
Δεν ξερω αν θα μπεις στον κοπο να το φτιαξεις αν και αξιζει να φτιαχτει,αλλα αν το βρεις καπου σωστα φτιαγμενο δοκιμασε το...ειναι φανταστικο γλυκο!!!
Σε ευχαριστω πολυ,καλη εβδομαδα να εχεις φιλια!!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

δεν έχω φάει ποτέ γλυκό κουταλιού καρπούζι!!!!

λες?

φιλάκια, καλό βράδυ εύχομαι!!!!

gwgoyla είπε...

Να φας ζαχαρουλα χανεις....
Σε ευχαριστω πολυ για την επισκεψη σου,φιλια και καλη εβδομαδα να εχεις!!!!

Λίλα είπε...

Υπέροχο γλυκό έχω να φάω πολλάχρόνια...να είσαι καλά να το φτιάχνεις κάθε χρόνο!

Ειρήνη Ε. είπε...

Από τα ωραία γλυκά του κουταλιού το καρπούζι, Γωγώ. Το έφτιαξες ωραιότατο. Θα ήθελα να ρωτήσω: σε τι μέγεθος κόβεις τα κομμάτια της φλούδας; Καλοφάγωτο!
Καλό βράδυ.

gwgoyla είπε...

Σε ευχαριστω πολυ Λιλα,να εισαι καλα!!!

gwgoyla είπε...

Ειρηνη πραγματικα ειναι ωραιοτατο γλυκο και το λατρευω, οσο για το μεγεθος που ρωτας δεν πηρα και μεζουρα..με το ματι προσπαθουσα να υπολογισω να ειναι ομοια μετρια τετραγωνα κομματια οπως τα βλεπεις στις φωτογραφιες.
Σε ευχαριστω πολυ καλο βραδυ και σε σενα!!!