ΧΤΑΠΟΔΑΚΙ ΜΕ ΚΡΙΘΑΡΑΚΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΣΑΡΟΛΑ!!!

ΕΝΑΣ ΠΟΛΥ ΓΕΥΣΤΙΚΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΝΑ ΜΑΓΕΙΡΕΨΕΤΕ ΤΟ ΧΤΑΠΟΔΑΚΙ ΣΑΣ...
ΔΟΚΙΜΑΣΤΕ ΤΟΝ....



ΥΛΙΚΑ
500 γραμμ. κριθαράκι χοντρό
1 χταπόδι 1 1/2 κιλό , κομμένο σε μπουκιές
1 φλ. τσαγιού ελαιόλαδο
2 κρεμμύδια ξερά ψιλοκομμένα
1 κ.σ. πελτέ ντομάτας
1/2 φλ. τσαγιού λευκό ξηρό κρασί
1 πρέζα μπαχάρι
Γαρίφαλο σε σκονη 1 πρεζα
Κανέλα σε σκονη 1 πρεζα
1 κ.γλ. ζάχαρη
Πιπέρι φρεσκοτριμμένο


ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Αφου καθαρισουμε πλυνουμε και κοψουμε το χταποδι σε μπουκιες
 το βαζουμε
σε κατσαρόλα χωρίς λιπαρή ουσία ρίχνουμε τις μπουκιές χταποδιού σε μέτρια φωτιά
 έως ότου πιούν τα υγρά τους.
 Τότε προσθέτουμε το ελαιόλαδο
 και το ψιλοκομμένο κρεμμύδι και τα μαραίνουμε για 3΄-4΄.
 Στη συνέχεια ρίχνουμε τον πελτέ και τη ζάχαρη
 και σβήνουμε με το κρασί.
 Πασπαλίζουμε με τα μπαχαρικά
 και προσθέτουμε 2 λίτρα νερό.
Σιγοβράζουμε για 40΄, έως ότου μαλακώσει το χταπόδι.
Τότε προσθέτουμε το κριθαράκι, χαμηλώνουμε τη φωτιά και σιγοβράζουμε για 12΄ ή μέχρι να γίνει το ζυμαρικό. Εάν χρειαστεί προσθέτουμε ελάχιστο νερό για να παραμείνει το κριθαράκι σπειρωτό και ανακατεύουμε.
Τρίβουμε αρκετό πιπέρι. Αλάτι βάζουμε αφού δοκιμάσουμε, γιατί τα χταπόδια είναι αλμυρά.

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!
Η συνταγη ειναι της Αργυρως Μπαρμπαριγου
ΧΤΑΠΟΔΑΚΙ ΜΕ ΚΡΙΘΑΡΑΚΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΣΑΡΟΛΑ!!! 4.5 5 Gwgoyla Nsg ΕΝΑΣ ΠΟΛΥ ΓΕΥΣΤΙΚΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΝΑ ΜΑΓΕΙΡΕΨΕΤΕ ΤΟ ΧΤΑΠΟΔΑΚΙ ΣΑΣ... ΔΟΚΙΜΑΣΤΕ ΤΟΝ.... ...


,

Δώστε το email σας για να λαμβάνετε πρώτη/ος κάθε καινούρια Συνταγή...

author picture

Για μένα :

Είμαι η Gwgoyla Nsg, ιδιοκτήτρια του Μαγειρικού blog Νόστιμες Συνταγές της Γωγώς.Αγαπώ τη Μαγειρική και τη ζαχαροπλαστική απο πολύ μικρή και μέσα απο το blog μου διοχετεύω αυτή την αγάπη και προς εσάς.Θέλω να ξέρετε οτι Ο Λ Ε Σ οι συνταγές που θα βρείτε στο ιντερνετικό σπιτάκι μου είναι δοκιμασμένες και φτιαγμένες με φροντίδα,Αγάπη και πολύ πολύ μεράκι...Επίσης φροντίζω να δίνω και αναλυτικές οδηγίες με φωτογραφίες βήμα προς βήμα απο την παρασκευή τους ετσι ωστε ακόμα και η πιό Αρχάρια μαγείρισσα να βγεί ασπροπρόσωπη στα αγαπημένα της πρόσωπα!!!Αν σας αρέσει κάποια συνταγή ή έχετε κάποια απορία μή διστάσετε να γίνετε μέλος και να αφήσετε το σχόλιό σας. Για να γίνετε μέλος στη σελίδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Για να γίνετε μέλος στην Ομάδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Τέλος μπορείτε να με προσθέσετε στο google plus στο Gwgoyla Nsg .

9 σχόλια

fotolabida maria είπε...

ΥΠΕΡΟΧΟ ΠΙΑΤΟ!!!!!ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ Η ΣΥΝΤΑΓΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ....ΛΑΧΤΑΡΙΣΤΟ!!!!!!ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!!ΦΙΛΙΑ!!!

gwgoyla είπε...

Μαρακι μου σε ευχαριστω πολυ..πραγματικα πεντανοστιμο και λαχταριστο...
Καλη σου μερα.. καλη εβδομαδα και σε σενα,φιλακια!!!!

Kamikaze είπε...

Έμεινε τίποτα για μας?
Ή θα μείνω με τον όρεξη μόνο?
Συνδιασμοί θαλασσινών με ζυμαρικά με τεντώνουν κυριολεκτικά...!

gwgoyla είπε...

Λυπαμαι που θα σου το πω...αλλα θα μεινεις με την ορεξη...χαχαχαχα!!!
Ηταν πεντανοστιμο και δεν εμεινε τιποτα...
Σε ευχαριστω πολυ για την επισκεψη,να εχεις μια ομορφη Κυριακη και καλη εβδομαδα,καλη σου μερααααααααααα!!!!

Neli είπε...

Ωραίο φαγητό ,έχω φαει καλαμάρι με κριθαρακι και ήταν τέλειο,άλλα και το χταπόδι μου φαίνεται θα είναι καταπληκτικό θα το δοκιμάσω οπωσδηποτε γιατί εχω χταποδι στην κατάψυξη,φιλιά.

ΕΛΕΝΑ είπε...

Οι φωτογραφίες σου Γωγούλα μου μιλάνε και μαρτυράνε πόσο πεντανόστιμο είναι το φαγάκι που μαγείρεψες!
Μπράβο και πάλι μπράβο!
Φιλιά!

Selcouth είπε...

Φαίνεται τέλειο το φαγητό σου Γωγώ μου! Πρέπει να είναι πάρα πολύ νόστιμο. Γεια στα χέρια σου!
Αλλά και τα σουδάκια (αλμυρά και γλυκά) που έφτιαξα από τη συνταγή σου, τα ευχαριστηθήκαμε δεόντως κι εγώ και η φίλη που είχα καλεσμένη!
Να έχεις μια όμορφη εβδομάδα! Φιλιά!

ΕΛΕΝΗ είπε...

Γωγούλα μου τι υπέροχο φαγητό είναι αυτό;Παρόλο που έφαγα μου φαίνεται πως ξαναπεινάω!!!Μπράβο, καταπληκτικό!
Φιλάκια πολλά!

Ειρήνη Ε. είπε...

Γωγώ, πολύ νόστιμο το χταποδάκι με το ζυμαρικό, συνήθως το φτιάχνω με μακαρονάκι κοφτό. Με το κριθαράκι πιστεύω ότι θα γίνεται το ίδιο νόστιμο! Ένα ποτήρι καλό κρασάκι για συνοδεία του, είναι απαραίτητο. Καλοφάγωτο.
Καλή εβδομάδα.