ΒΑΣΙΛΟΠΙΤΑ ΚΕΙΚ ΣΟΚΟΛΑΤΑΣ!!!

Τελευταια αναρτηση του 2012 λοιπον,
η οποια κλεινει με μια πεντανοστιμη βασιλοπιτα με σοκολατα
πολυ αρωματικη αφου μεσα της κλεινει διαφορα ξερα φρουτα,αμυγδαλοπαστα,ρουμι..
Ειχα ενα μικρο ατυχημα βεβαια στη μεταφορα της πιτας στην πιατελα και μου εκανε
σκασιματα το γλασο,οπως θα δειτε στις φωτογραφιες,και στεναχωρηθηκα πολυ..
Θα τα πουμε παλι του χρονου.
Ευχομαι σε ολους ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ ΣΤΑ ΣΠΙΤΙΚΑ ΣΑΣ!!!


ΥΛΙΚΑ
350 γρ.αμυγδαλοπαστα
3 αυγα
150 γρ.ζαχαρη αχνη
80 γρ.αλευρι μαλακο(και λιγο ακομη για το αλευρωμα των φρουτων)
50 γρ.βουτυρο
100 γρ.κουβερτουρα
50 γρ.αμυγδαλοσκονη
50 γρ.ρουμι
1 κ.του γλυκου μπαιικιν παουντερ
30 γρ.βερικοκα ξερα
30 γρ.δαμασκηνα ξερα
30 γρ.συκα ξερα
40 γρ.σταφιδες ξανθες
20 γρ.σταφιδες μαυρες
1 ασπραδι αυγου
ΓΙΑ ΤΟ ΓΛΑΣΟ
1 ασπραδι αυγου
140 γρ.ζαχαρη αχνη(εγω εβαλα 200 γρ.γιατι ειδα οτι ηταν λιγη η ποσοτητα για καλυψη της πιτας)
5-6 σταγονες λεμονιου


ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Χτυπαμε στο μιξερ την αμυγδαλοπαστα με την αχνη
 και προσθετουμε ενα ενα τα αυγα.
Συνεχιζουμε το χτυπημα εως οτου ασπρισει και αφρατεψει το μειγμα.
Λιωνουμε την κουβερτουρα με το βουτυρο σε μπεν μαρι
 και τα ριχνουμε στο χτυπημενο
μειγμα αυγων-αμυγδαλοπαστας,προσθετοντας και το ρουμι.
Ριχνουμε το αλευρι,την αμυγδαλοσκονη και το μπαιικιν παουντερ
 και ανακατευουμε με μια σπατουλα
Κοβουμε σε κομματια τα ξερα φρουτα,και τα ανακατευουμε με το ασπραδι αυγου 
και μετα
με λιγο αλευρι.Αυτο το κανουμε για να μην κατσουν στο κατω μερος της βασιλοπιτας λογω βαρους
και τα ριχνουμε στο μειγμα της βασιλοπιτας.
Προθερμαινουμε το φουρνο στους 170 βαθμους.
Σ'ενα ταψι η'τσερκι ζαχαροπλαστικης διαμετρου 22 εκ.απλωνουμε ενα κομματι λαδοκολλας που να
καλυπτει τα τοιχωματα και να προεξεχει τουλαχιστον 4 εκ.
Γεμιζουμε με το μειγμα,βαζουμε τυχαια καπου μεσα στο μειγμα και το "φλουρι"
και την ψηνουμε
για 50-60 λεπτα.(αναλογα τον φουρνο μας εμενα χρειαστηκε 45 λεπτα)
Οταν ψηθει την βγαζουμε απο τον φουρνο και ετοιμαζουμε το γλασο.
Ανακατευουμε το ασπραδι,την αχνη και το λεμονι,
απλωνουμε το γλασο πανω στην επιφανεια
της βασιλοπιτας και ξαναβαζουμε στο φουρνο για αλλα 10 λεπτα..(εγω δεν την εβαλα για αλλα 10 λεπτα την αφησα ως εχει και μετα με κουβερτουρα την διακοσμησα)
Εσεις μπορειτε να αποφυγετε αν θελετε το γλασο και να την διακοσμησετε με το δικο σας γουστο.

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ
        ΚΑΙ
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!
Η συνταγη ειναι του Σ.Παρλιαρου

ΒΑΣΙΛΟΠΙΤΑ ΚΕΙΚ ΣΟΚΟΛΑΤΑΣ!!! 4.5 5 Gwgoyla Nsg Τελευταια αναρτηση του 2012 λοιπον, η οποια κλεινει με μια πεντανοστιμη βασιλοπιτα με σοκολατα πο...


,

Δώστε το email σας για να λαμβάνετε πρώτη/ος κάθε καινούρια Συνταγή...

author picture

Για μένα :

Είμαι η Gwgoyla Nsg, ιδιοκτήτρια του Μαγειρικού blog Νόστιμες Συνταγές της Γωγώς.Αγαπώ τη Μαγειρική και τη ζαχαροπλαστική απο πολύ μικρή και μέσα απο το blog μου διοχετεύω αυτή την αγάπη και προς εσάς.Θέλω να ξέρετε οτι Ο Λ Ε Σ οι συνταγές που θα βρείτε στο ιντερνετικό σπιτάκι μου είναι δοκιμασμένες και φτιαγμένες με φροντίδα,Αγάπη και πολύ πολύ μεράκι...Επίσης φροντίζω να δίνω και αναλυτικές οδηγίες με φωτογραφίες βήμα προς βήμα απο την παρασκευή τους ετσι ωστε ακόμα και η πιό Αρχάρια μαγείρισσα να βγεί ασπροπρόσωπη στα αγαπημένα της πρόσωπα!!!Αν σας αρέσει κάποια συνταγή ή έχετε κάποια απορία μή διστάσετε να γίνετε μέλος και να αφήσετε το σχόλιό σας. Για να γίνετε μέλος στη σελίδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Για να γίνετε μέλος στην Ομάδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Τέλος μπορείτε να με προσθέσετε στο google plus στο Gwgoyla Nsg .

20 σχόλια

Niatta είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!

syros2js είπε...

Καλή χρονιά, κορίτσι!!!
Υγεία, αισιοδοξία κ' μαγειρικές που σπάνε... μύτες!!!
;-)

gwgoyla είπε...

Ευχαριστω πολυ Νιατα,καλη χρονια ευχομαι με υγεια!!!

gwgoyla είπε...

Ευχαριστω πολυ συρος,να εισαι καλα καλη χρονια ευχομαι με υγεια!!!

Neli είπε...

Τέλεια φαίνεται ,καλή χρονιά Γωγούλα μου με υγεία και πολλες χαρές.

elen είπε...

Φαναστική!! Και του χρόνου Γωγούλα μου με υγεία!! Καλή Χρονιά!!

Selcouth είπε...

Γωγώ μου, να μη χαλάει η διάθεσή σου για τέτοια πράγματα, η γεύση μετράει! ;) Κι αυτό το λέω με σιγουριά μιας και έχω δοκιμάσει διάφορες συνταγές σου!
Το 2013 να σου χαρίσει τα ομορφότερα και τα καλύτερα δώρα του! Να είσαι υγιής, χαρούμενη, γεμάτη αγάπη κι ελπίδα! Να χαίρεσαι την οικογένειά σου και ειδικά την κορούλα σου, που εύχομαι να τη δεις σύντομα μια ευτυχισμένη νυφούλα!
Πολλά φιλιά! Καλή χρονιά!

gwgoyla είπε...

Σε ευχαριστω πολυ Νελλη μου,καλη χρονια και σε σενα με υγεια και ο,τι επιθυμεις,φιλια!!!

gwgoyla είπε...

Σε ευχαριστω πολυ Ελενη μου,να εισαι καλα,καλη χρονια και σε σενα με υγεια και να χαιρεσαι την ομορφη οικογενεια σου,φιλακια!!!

gwgoyla είπε...

Πηνελοπη μου η αληθεια ειναι οτι στην αρχη πηγα να σκασω που μου χαλασε η οψη της,και ημουν ετοιμη να την πεταξω..μετα σκεφτηκα πιο ηρεμα και λεω κριμα ειναι τοσα υλικα..αλλοι δεν εχουν να φανε κι σκεφτομαι τετοια πραγματα..και αποφασισα να την εμφανισω εστω και στραπατσαρισμενη..συμβαινουν κι αυτα..ειναι πολυ αφρατη σαν βασιλοπιτα γι'αυτο εγινε το ατυχημα..
Σε ευχαριστω παααααααρα πολυ για τις ομορφες ευχες σου,καλη κι ευτυχισμενη χρονια ευχομαι και σε σενα με υγεια πανω απ'ολα και ο,τι αλλο επιθυμεις,πολλα πολλα φιλια,καλη σου μερα!!!

zoyzoy είπε...

Καλή Χρονιά με υγεία,αγάπη και ευτυχία για σένα και την οικογένειά σου!

Έσκισες πάλι με την βασιλόπιτά σου!

Πάντα επιτυχίες εύχομαι
με φιλιά θαλασσινά!

fotolabida maria είπε...

ΧΡΟΝΑ ΠΟΛΛΑ GWGOYLA ΜΟΥ!!!!ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ!!!ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ!!!!ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ Η ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΕΜΑΤΗ ΥΓΕΙΑ ΑΓΑΠΗ ΧΑΡΟΥΜΕΝΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΠΟΛΛΕΣ ΟΜΟΡΦΕΣ ΛΑΧΤΑΡΙΣΤΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ!!!ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΟΜΟΡΦΑ...ΦΙΛΙΑ..

Kamikaze είπε...

Χρόνια πολλά και από εμένα !!

gwgoyla είπε...

Σε ευχαριστω πολυ ζουζου μου για τις ευχες σου και τα καλα σου λογια,καλη χρονια να εχουμε ολοι,φιλια πολλα!!!

gwgoyla είπε...

Σε ευχαριστω πολυ Μαρακι μου για τις πολυ ομορφες ευχες σου, ευχομαι καλη χρονια με υγεια αγαπη καιευτυχια σε σενα και το σπιτικο σου,καλα να περασετε κι εσεις..φιλακια πολλα!!!

gwgoyla είπε...

Χρονια πολλα και καλη χρονια με υγεια και ο,τι επιθυμεις καμικαζε..
Σε ευχαριστω πολυ!!!

mia maria είπε...

Πολύ όμορφη και του χρόνου!
Καλή χρονιά με υγεία και ευτυχία:)

Neli είπε...

Σου ευχήθηκα και και σε άλλη σου ανάρτηση αλλα οι ευχές είναι πάντα ευπρόσδεκτες όσες και να είναι ,χαρούμενη χρονιά Γωγούλα μου,φιλάκια.

gwgoyla είπε...

Σε ευχαριστω πολυ Μαρια,καλη χρονια με υγεια και οτι επιθυμεις!!!

gwgoyla είπε...

Να'σαι καλα Νελλη μου σε ευχαριστω παρα πολυ για τις ευχες σου,καλη χρονια και σε σενα με υγεια,αγαπη και ο,τι καλυτερο,φιλακια!!!