Google+ ΤΟΥΡΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΝΟΥΛΑ ΜΟΥ!!! | Νόστιμες Συνταγές της Γωγώς

ΤΟΥΡΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΝΟΥΛΑ ΜΟΥ!!!

Συνταγή απο: Gwgoyla Nsg Κατηγορίες:
Καλημερα και χρονια πολλα σε ολες τις Αννουλες
που γιορταζουν σημερα!!!
Σημερα ειναι διπλη η χαρα μου,γιατι το κοριτσακι μου γιορταζει και μαζι με την γιορτουλα της εχουμε και τον αρραβωνα της!!!
Ειμαι πολυ συγκινημενη ,δεν μπορω να το πιστεψω..
Αννουλα μου πολυχρονη,να ζησετε και να ειστε παντα γεροι και ευτυχισμενοι!!!


ΥΛΙΚΑ (για το παντεσπανι σοκολατας)
200 γρ.αλευρι φαριν απ
100 γρ.σοκολατα κουβερτουρα κομμενη σε κομματακια
140 γρ.ζαχαρη
6 αυγα
40 γρ.βουτυρο
1 πρεζα αλατι
Για το σιροπιασμα 
1/2 φλ.τσαγιου ζαχαρη
1/2 φλ τσαγιου νερο
3 κ.σουπας κονιακ

ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΕΜΙΣΗ
1 φακελο κρεμα ζαχαροπλαστικης στιγμης με γευση σοκολατα
1 φλ.τσαγιου φουντουκια καβουρντισμενα και κομμενα στο μουλτι
1 φλ.τσαγιου αμυγδαλο καβουρντισμενο και κομμενο στο μουλτι
150 γρ.γλασαρισμενα φρουτακια

ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΚΑΛΥΨΗ
1 κουτι Γκαρνι ζαχαροπλαστικης


ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Καλο ειναι το παντεσπανι να το εχουμε φτιαξει απο την προηγουμενη ημερα
ωστε να μπορουμε να το κοψουμε σωστα για να μην μας κοπει.
Λιωνουμε την σοκολατα σε μπεν μαρι.
Χτυπαμε στον καδο του μιξερ το βουτυρο την ζαχαρη και τα αυγα (αφου εχουμε χωρισει κροκους με ασπραδια) μεχρι να αφρατεψουν.
Στη συνεχεια ριχνουμε την λιωμενη σοκολατα.
Χτυπαμε τα ασπραδια με το αλατι 
σε σφιχτη μαρεγγα.
Προσθετουμε στο μιγμα της σοκολατας λιγη απο την μαρεγκα μας και λιγο αλευρι ανακατευουμε,
και συνεχιζουμε το ιδιο μεχρι να τελειωσουν μαρεγκα και αλευρι.
Σκεπαζουμε μια φορμα στρογγυλη με διαμετρο 22εκ.με λαδοκολλα και ριχνουμε μεσα το μιγμα
και το ψηνουμε σε προθερμασμενο φουρνο στους 190 βαθμους για 30-35 λεπτα μεχρι να φουσκωσει.
Οταν ψηθει αφηνουμε να κρυωσει 5 λεπτα και αναποδογυριζουμε σε σχαρα μεχρι να κρυωσει εντελως.
Κοβουμε με καλο μεγαλο μαχαιρι (ψωμομαχαιρο με δοντια)οριζοντια το παντεσπανι στη μεση.
Εχουμε φτιαξει το σιροπακι
 και με πινελο αλειφουμε καλα ολη την επιφανεια.
Στη συνεχεια στρωνουμε την κρεμα σοκολατας αφου την εχουμε χτυπησει στο μιξερ με 400ml γαλα
για 5 λεπτα.Ριχνουμε μεσα στην κρεμα τα φουντουκια,τα αμυγδαλα τα φρουτακια ανακατευουμε
 και 
απλωνουμε σε ολη την επιφανεια ομοιομορφα.
Σκεπαζουμε με το αλλο παντεσπανι το σιροπιαζουμε 
και διακοσμουμε την τουρτα με γκαρνι
ζαχαροπλαστικης σαντυγι και οτι σχεδιακια θελετε εσεις.
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!

Δείτε Επίσης:



20 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα γωγούλα μου.Τι υπέροχη τουρτίτσα είναι αυτη που μας έφτιαξες?Και τί όμορφα σχέδια!!!Γεια στα χεράκια σου,ΖΩΓΡΑΦΙΣΕΣ πάλι!!!Να σαι καλα και να καμαρώνεις και να χαίρεσαι την κόρη σου...Τζένη!!!

Ροδανθη είπε...

Γωγώ μου χρόνια πολλά να χαίρεσαι την κορούλα σου γερή κι ευτυχισμένη και η ώρα η καλή.Τέλεια η τούρτα σου,αν μείνει κανένα κομματάκι στείλε χιχιχι!!!!
Καλή σου μέρα!!!!

Ζουζού είπε...

Να σας ζήσουν, η ώρα η καλή! Πολύχρονη και ευτυχισμένη η κορούλα σου!Πολύ ωραία η τούρτα, γεια στα χέρια σου!!!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Γωγούλα μου τι όμορφα νέα είναι αυτά??
Να σου ζήσει η πριγκίπισσά σου, να είναι γερή, καλότυχη και ευτυχισμένη!!!
Με το καλό και στα στέφανα εύχομαι!
Η τούρτα που της ετοίμασες είναι γεμάτη φροντίδα και αγάπη!
Πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΗ είπε...

Εύχομαι να είναι πάντα ευτυχισμένη η κορούλα σου, συγχαρητήρια για τον αρραβώνα!Χρόνια πολλά να τη χαίρεστε και να την καμαρώνετε!Πολύχρονη!Όσο για την τούρτα τι να πω Γωγούλα, καταπληκτική!!!
Φιλιά!!!

lila georgiou είπε...

να την χαιρεσαι και να ειναι ευτυχισμενη!νοστιμοτατη η τουρτα σου και πολυ εμφανισιμη!καλη βδομαδα!

Neli είπε...

Να τη χαίρεσαι την Αννούλα σου και να είναι πάντα γερή και ευτυχισμένη,η τούρτα που της έφτιαξες καταπληκτική,καλή εβδομάδα.

gwgoyla είπε...

Σε ευχαριστω πολυ Τζενη για τα καλα σου λογια και τις ευχες σου να εισαι καλα, κι εσυ ο,τι επιθυμεις...(αν και δεν ξερω ποια Τζενη εισαι...)

gwgoyla είπε...

Ροδανθη μου σε ευχαριστω παρα πολυ για τις ευχες σου...ειμαι πολυ χαρουμενη και συγκινημενη παρα πολυ συγχρονως..
Πολλα φιλια!!!

gwgoyla είπε...

Ζουζου 1000 ευχαριστω για τις ευχες σου κι εσυ ο,τι επιθυμεις...
Πολλα φιλια!!!

gwgoyla είπε...

Αχ Ελενακι μου πολλα πολλα ευχαριστω απο καρδιας για τις ευχουλες σου...ηταν ολα τελεια χτες στον αρραβωνα τους...ευχομαι και στους γιους σου τα καλυτερα!!!
Πολλα πολλα φιλια!!!

gwgoyla είπε...

Ελενη μου σε ευχαριστω πααααααρα πολυ για τις ευχουλες σου,ευχομαι και στην κορουλα σου...
Πολλα πολλα φιλια!!!

gwgoyla είπε...

Λιλα μου σε ευχαριστω παρα πολυ για τις ευχες σου και τα καλα σου λογια...ο,τι επιθυμεις σου ευχομαι...
Πολλα φιλια!!!

gwgoyla είπε...

Νελλη μου σε ευχαριστω πααααααααρα πολυ για τις ευχες σου και τα καλα σου λογια...ο,τι επιθυμεις κι εσυ...
Πολλα πολλα φιλια!!!

Kamikaze είπε...

να χαίρεσαι την κόρη σου ...... καταπληκτική η τουρτίτσα!

gwgoyla είπε...

Σε ευχαριστω πολυ kamikaze για τις ευχες σου,να εισαι καλα!!!

Μητσάρας είπε...

Αγαπητοί μου....Γωγούλα και Νικόλα,μέσα απ τη καρδιά μου σας εύχομαι ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΗ ΚΟΡΟΥΛΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΣΤΕΦΑΝΑ!!!!
Να χαίρεστε το ζευγάρι και νάναι ΠΑΝΤΑ ΕΥΤΙΧΙΣΜΕΝΟΙ KAI ΑΞΙΟΙ!!!!
Σίγουρα,μπορείτε να αισθάνεστε ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΙ ΓΟΝΕΙΣ!!!!
Φιλικά
Μητσάρας

gwgoyla είπε...

Δημητρη μου σε ευχαριστουμε παρα πολυ απο καρδιας για τις ομορφες ευχες σου..πραγματικα ειμαστε πολυ ευτυχισμενοι και συγκινημενοι...
Να εισαι καλα, κι εσυ ο,τι επιθυμεις..

Φιλικα
Γωγουλα-Νικος

Selcouth είπε...

Απουσιάζοντας κάποιες μέρες από τα blogs, έχασα όλες τις γιορτές.
Να χαίρεσαι την κοριτσάρα σου για την ονομαστική της εορτή, αλλά και το νέο μέλος της οικογένειας, το γαμπρούλη σου! Να ζήσουν ευτυχισμένα τα παιδιά! Πάντα τέτοια χαρούμενα να έχεις Γωγώ μου!
Πολλά πολλά φιλιά!

gwgoyla είπε...

Αχ βρε Πηνελοπη μου σε ευχαριστουμε παρα πολυ απο καρδιας για τις ευχουλες σου,να εισαι γερη και δυνατη και σου ευχομαι τα καλυτερα στην ζωη σου...σε φιλω!!!

Ελα στην παρέα μας!!!

Follow on Bloglovin