Google+ ΑΡΝΑΚΙ ΜΕ ΠΑΤΑΤΕΣ ΣΤΗ ΓΑΣΤΡΑ!!! | Νόστιμες Συνταγές της Γωγώς

ΑΡΝΑΚΙ ΜΕ ΠΑΤΑΤΕΣ ΣΤΗ ΓΑΣΤΡΑ!!!

Συνταγή απο: Gwgoyla Nsg Κατηγορίες: | |
Κλασικο ελληνικο Κυριακατικο φαγητο και οχι μονο,
αρνακι λεμονατο με μελωμενες πατατουλες στη γαστρα.

ΥΛΙΚΑ
2 κιλα αρνακι κατα προτιμηση χερακι
10 μεγαλες πατατες
2 μεγαλουτσικα ζουμερα λεμονια τον χυμο τους
5 σκελιδες ψιλοκομμενες σκορδο
2 κ.σουπας  μουσταρδα
Αλατι
Πιπερι
Ριγανη
1/2 κρασοποτηρο ελαιολαδο
Νερακι 1 νεροποτηρο


ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Καθαριζουμε πλενουμε και κοβουμε κυδωνατες τις πατατες και τις ριχνουμε στην γαστρα.
Ριχνουμε το αλατι,το πιπερι την ριγανη , με τα χερια τις ανακατευουμε  και τις ισομοιραζουμε στην γαστρα.
Πλενουμε πολυ καλα το αρνακι το οποιο ειναι κομμενο σε μεριδες,του ριχνουμε αλατι,πιπερι ριγανη  τα τριβουμε στο δερμα του,
 και το τοποθετουμε και αυτο στην γαστρα.
Στο μουλτι η'σε ενα σεικερ ριχνουμε το λαδι,τη μουσταρδα,τον χυμο λεμονιων,το σκορδο
 τα χτυπαμε να γινουν σαν κρεμα,και  την περιχυνουμε σε ολο το φαγητο μας.
Ριχνουμε και το νερακι
 σκεπαζουμε την γαστρα και ψηνουμε σε προθερμασμενο φουρνο στους 200 βαθμους στην αρχη μεχρι να παρει βραση και στην συνεχεια χαμηλωνουμε στους 180 και αφηνουμε να ψηθει για 1 1/2 ωρα περιπου ριχνοντας κλεφτες ματιες και λιγο πριν σβησουμε το φαγητο αφαιρουμε το καπακι να παρει το ξεροψημενο χρωμα του και ειναι ετοιμο να το σερβιρουμε με πρασινη σαλατα εποχης τζατζικακι ,φρεσκο ξεροψημενο ψωμακι και καλο κρασι!!!

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!

Δείτε Επίσης:



10 σχόλια:

Selcouth είπε...

Αρνάκι με πατάτες στη γάστρα εσύ, σε ημιλιπόθυμη κατάσταση εγώ! Τί ωραίο φαγάκι είναι αυτό;;; Ευχαρίστως θα το έτρωγα όλο η λιχούδω! Μπαίνει στα αγαπημένα και μόλις γίνω συλφίς, θα το φτιάξω!
Καλημέρα Γωγώ μου! Πολλά φιλάκια!

gwgoyla είπε...

Πηνελοπη μου καλη σου μερα!!!
Μη νομιζεις κι εγω στην ιδια κατασταση με σενα ειμαι(διατροφη)απο την αρχη του χρονου,οποτε να ξερεις οτι εχεις συμπαρασταση..τωρα θα μου πεις συμπαρασταση και σου βαζω αρνακι με πατατες???δεν βαριεσαι ειμαστε δυνατες και κρατιομαστε στο υψος μας.
Θα ειμαστε κορμαρες το πασχα μιας και πεφτει Μαιο να πεσουμε με τα μουτρα στο αρνακι..και οχι μονο.
Σε ευχαριστω πολυ καλη μου,φιλακια πολλα πολλα!!!

ΕΛΕΝΗ είπε...

Καλημέρα Γωγούλα μου!!!Μα τι ωραίο φαγητό που είναι αυτό!Καλομαγειρεμένο και καλοψημένο, μπράβο!Να σου πω την αλήθεια ξελιγώθηκα κοιτώντας τις φωτογραφίες.Τσιμπάω μια πατατούλα και λίγο κρεατάκι και σε χαιρετώ!!!
Φιλάκια πολλά!

gwgoyla είπε...

Ελενακι μου καλη σου μερα κι απο δω.
Η αληθεια ειναι οτι εγινε σκετο λουκουμι το αρνακι και οι πατατουλες..τωρα αρκουμαστε μονο στις φωτογραφιες τι να κανουμε....(?)
Σε ευχαριστω πολυ,πολλα πολλα φιλακια!!!

Lila Xagorari είπε...

Από τα αγαπημένα μαμαδίστικα φαγητά!!!!

gwgoyla είπε...

Ετσι ακριβως Λιλακι,αγαπημενο μαμαδιστικο φαγητο,λατρεμενο...
Σε ευχαριστω πολυ για την επισκεψη σου!!!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Αμάν βρε Γωγούλα μου, με τσάκισαν οι φωτός σου!
Σε ημιλυπόθυμη κατάσταση κι εγώ που λέει και η Sel παραπάνω!
Γεια στα χεράκια σου!
Φιλάκια, καλό απόγευμα!

Marina είπε...

Γωγούλα που είσαι παιδάκι μου;;; Σήμερα διαπίστωσα ότι κάτι γίνεται μ'εμένα και τον μπάρμπα μπλόγκερ!!! Δεν μου εμφάνιζε τις αναρτήσεις σου!!! Τώρα πρέπει να κάτσω να κάνω κανονική μελέτη!!!
Καλή χρονιά, με υγεία στην οικογένειά σου!!!

gwgoyla είπε...

Εγω εδω ειμαι..εσυ...???
Καλη χρονια με υγεια,αγαπη,ευτυχια και ολα τα καλα σε σενα και στην οικογενεια σου.
Σε ευχαριστω πολυ!!!

Neli είπε...

Πω πω τι νόστιμο που φαίνεται Γωγούλα μου ,τέλειο,εγώ στη σάλτσα που βάζεις πάνω στο κρέας και τις πατάτες προσθέτω και λιγο κρασί ασπρο και χυμο απο πορτοκάλι,μου ανοιξες την όρεξη και είναι και αργά,αχ αχ ,καλό βραδυ ,φιλάκια.

Ελα στην παρέα μας!!!

Follow on Bloglovin