ΦΕΤΕΣ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙΟΥ ΜΕ ΣΟΚΟΛΑΤΑ!!!

Ενα ευκολο γρηγορο πεντανοστιμο γλυκισμα για ολη την οικογενεια 
για ολες τις ωρες  και με τις πιο λιγες θερμιδες...
Καλυτερα να φατε μια τετοια φετα,παρα οποιοδηποτε αλλο γλυκο.
Δοκιμαστε το...!!!

ΥΛΙΚΑ
20 φετες πορτοκαλιου κομμενες σε μισοφεγγαρα με το φλουδι αλλα χωρις κουκουτσια
2 κουτ.σουπας ζαχαρη(μπορειτε αν δεν θελετε ζαχαρη για ακομα πιο λαιτ να μην τη βαλετε οπως εκανα κι εγω τα δικα μου, και ηταν φανταστικα...για τους υπολοιπους που τρωνε την προσθεσα)
200 γρ κουβερτουρα
6 κουτ.σουπας νερο
1 πρεζα κανελα.


ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Πλενουμε πολυ καλα τα πορτοκαλια τα σκουπιζουμε και σε ξυλο κοπης τα κοβουμε σε ροδελες
και μετα στην μεση να γινουν μισοφεγγαρα.
Τις βαζουμε σε κατσαρολιτσα με ελαχιστο νερακι να βρασουν για 5 μονο λεπτα.
Στην συνεχεια πεταμε το νερο,βαζουμε παλι νεο ελαχιστο νερακι μαζι με την ζαχαρη, και το αφηνουμε σε χαμηλη θερμοκρασια να βρασουν μεχρι να σωθει ολο το νερο.
Αραδιαζουμε τις φετες επανω σε απορροφητικο χαρτι να στραγγιξουν,και ετοιμαζουμε την σοκολατα.
Λιωνουμε σε μπεν μαρι την κουβερτουρα και προσθετουμε τις 6 κουταλιες νερο και μια πρεζα κανελα.
Αφηνουμε να κρυωσει  ελαχιστα η κουβερτουρα και βουταμε μεσα τις φετες να καλυφθουν με την σοκολατα η'ολοκληρα η'την μιση επιφανεια της φετας,
και τις ακουμπαμε επανω σε λαδοκολλα να κρυωσουν η' στο ψυγειο για πιο γρηγορο παγωμα.

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!
ΦΕΤΕΣ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙΟΥ ΜΕ ΣΟΚΟΛΑΤΑ!!! 4.5 5 Gwgoyla Nsg Ενα ευκολο γρηγορο πεντανοστιμο γλυκισμα για ολη την οικογενεια  για ολες τις ωρες  και με τις πιο...


,

Δώστε το email σας για να λαμβάνετε πρώτη/ος κάθε καινούρια Συνταγή...

author picture

Για μένα :

Είμαι η Gwgoyla Nsg, ιδιοκτήτρια του Μαγειρικού blog Νόστιμες Συνταγές της Γωγώς.Αγαπώ τη Μαγειρική και τη ζαχαροπλαστική απο πολύ μικρή και μέσα απο το blog μου διοχετεύω αυτή την αγάπη και προς εσάς.Θέλω να ξέρετε οτι Ο Λ Ε Σ οι συνταγές που θα βρείτε στο ιντερνετικό σπιτάκι μου είναι δοκιμασμένες και φτιαγμένες με φροντίδα,Αγάπη και πολύ πολύ μεράκι...Επίσης φροντίζω να δίνω και αναλυτικές οδηγίες με φωτογραφίες βήμα προς βήμα απο την παρασκευή τους ετσι ωστε ακόμα και η πιό Αρχάρια μαγείρισσα να βγεί ασπροπρόσωπη στα αγαπημένα της πρόσωπα!!!Αν σας αρέσει κάποια συνταγή ή έχετε κάποια απορία μή διστάσετε να γίνετε μέλος και να αφήσετε το σχόλιό σας. Για να γίνετε μέλος στη σελίδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Για να γίνετε μέλος στην Ομάδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Τέλος μπορείτε να με προσθέσετε στο google plus στο Gwgoyla Nsg .

15 σχόλια

Neli είπε...

Πολύ νόστιμο και σχετικά εύκολο,μια χαρά για κέρασμα,αλλά και για να φας ένα ωραίο γλυκάκι,καλό απόγευμα.

ΕΛΕΝΑ είπε...

Σοκολάτα με πορτοκάλι, απίστευτος συνδυασμός Γωγούλα μου!
Βέβαια να σταματήσουμε στην μία φετούλα δεν υπάρχει περίπτωση άμα ξεκινήσουμε;-)
Φιλάκια, να έχεις μιαν όμορφη Κυριακή!

syros2js είπε...

Ναι, η αλήθεια είναι πως δεν χρειάζεται ζάχαρη... (Ανάλογα βέβαια, πόσο γλυκά είναι κ' τα πορτοκάλια από μόνα τους...)
Το κάνω αρκετά συχνά αυτό το γλυκισματάκι!!!
Φιλάκια πολλά-πολλά!!!

Selcouth είπε...

Ωραιότατο! Αχ Γωγούλα μου, αυτό το χωρίς ζάχαρη πολύ μου άρεσε! Μπορούμε να το φτιάξουμε και με σοκολάτα υγείας ή μόνο με την κλασική κουβερτούρα; Αν ρώτησα κοτσάνα, μη δίνεις σημασία! Απλά το σκεφτόμουν...
Πολλά πολλά φιλιά! Να έχεις ένα όμορφο βράδυ και μια υπέροχη εβδομάδα για αύριο!

athina μπασιούκα είπε...

Πάντα απορούσα πώς γίνεται αυτό το γλυκό. Πολύ ωραίο!

ΕΛΕΝΗ είπε...

Αχ Γωγούλα μου τι μου κάνεις!!!Τις λατρεύω αυτές τις φετουλες, αν αρχίσω να τρώω δε σταματώ μου αρέσουν πολύ!!Ευχαριστούμε για τη συνταγή!!!
Φιλάκια πολλά!!!

dhmhtra είπε...

Έκανα γλυκό πορτοκάλι... περίσσεψαν κάποια κομμάτια και θα περαστούν από τη σοκολάτα!

gwgoyla είπε...

Να εισαι καλα Νελλη μου,σε ευχαριστω πολυ φιλακια!!!!

gwgoyla είπε...

Ελενακι μου η αληθεια ειναι αυτη,αλλα και 3 φετες να φας τις θερμιδες μιας παστας δεν την εχουν,οποτε...ας φαμε χαχα!!!
Σε ευχαριστω πολυ φιλακια πολλα!!!

gwgoyla είπε...

syros ετσι... αναλογα το ποσο γλυκα ειναι αν και τωρα τα πορτοκαλια ειναι αρκετα γλυκα..οποτε εγω πιστευω πως η ζαχαρη ειναι περιττη...πολυ καλα κανεις και τα φτιαχνεις ειναι πολυ ωραιο γλυκισμα.
Σε ευχαριστω πολυ,φιλακια πολλα!!!

gwgoyla είπε...

Πηνελοπη μου μιας και βρισκεσαι σε διαιτα το συγκεκριμενο γλυκισμα ειναι οτι πρεπει για να ξεγελας τον εαυτο σου,οπως κανω κι εγω..
Η κουβερτουρα σοκολατα υγειας ειναι,δεν θα παρεις την γαλακτος ουτε πραλινας κουβερτουρα..αν εννοεις την σοκολατα υγειας που τρωμε δεν εχω φτιαξει..παντως δεν εχεις θεμα στο λεω εγω που βρισκομαι στην ιδια θεση με σενα..
Φιλακια πολλα πολλα!!!

gwgoyla είπε...

Αθηνουλα φτιαξτο ειναι πολυ ωραιο και τελειος συνδιασμος πορτοκαλι-σοκολατα-κανελα.
Σε ευχαριστω πολυ!!!

gwgoyla είπε...

Ελενακι μου και σε μας το ιδιο, μας αρεσουν παρα πολυ.
Εγω ευχαριστω πολυ για την επισκεψη,φιλακια πολλα πολλα!!!

gwgoyla είπε...

Δημητρουλα καλοφαγωτο το γλυκο πορτοκαλι..
Πολυ καλα θα κανεις να τις αξιοποιησεις με αυτο τον τελειο τροπο τις φλουδες πορτοκαλιου,γιατι τωρα τιποτε δεν πεταμε.
Σε ευχαριστω πολυ!!!

giorgos vasdekis είπε...

πολύ καλό! Το έφτιαξα και εγώ που είμαι 15 χρονών. Θέλω να πω πως είναι πανεύκολο για τον καθένα!!!!