ΨΩΜΙ ΧΩΡΙΣ ΓΛΟΥΤΕΝΗ!!!

Για οσους εχουν δυσανεξια στην γλουτενη,και για οσους
θελουν να ακολουθησουν καποια διατροφη χωρις γλουτενη,για να χασουν βαρος
και να βελτιωσουν την υγεια τους..
Εδω και 32 ημερες ακολουθω καποια διατροφη και το μονο ψωμι που μπορω να φαω
ειναι αυτο που σας παρουσιαζω σημερα.

ΥΛΙΚΑ
375 γρ.αλευρι χωρις γλουτενη(ΜΥΛΟΙ ΑΓ.ΓΕΩΡΓΙΟΥ)
250 γρ. αλευρι κριθινο
2 κουτ.σουπας μαγια ξερη χωρις γλουτενη
1 κουτ.σουπας αλατι
600 ml νερο


ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Σε λεκανη βαζουμε και των 2 ειδων αλευρια κοσκινισμενα,
την μαγια ανακατευουμε πολυ καλα,
κατοπιν το αλατι ανακατευουμε επισης πολυ καλα,και στην συνεχεια ριχνουμε λιγο λιγο το νερο
 και ζυμωνουμε μεχρι να δουμε εναν πηχτο χυλο.(προσοχη εχει σημασια να ριχνουμε το νερο λιγο λιγο για να μας πετυχει)
Λαδωνουμε μια φορμα στρογγυλη η'μακροστενη ριχνουμε την ζυμη
 και την βαζουμε σε ζεστο μερος να διπλασιαστει σε ογκο.(Εγω προθερμαινω τον φουρνο στους 150 βαθμους τον κλεινω και μετα βαζω το ψωμι να φουσκωσει.)
Μολις διπλασιαστει σε ογκο 
αναβουμε τον φουρνο στους 180-190 βαθμους στις αντιστασεις και το ψηνουμε για 1 1/2 ωρα περιπου.(καντε το τεστ με το μαχαιρι,καρφωστε την λαμα του μαχαιριου στο ψωμι κι αν βγει καθαρη ειναι ετοιμο).
Το βγαζουμε απο τον φουρνο και το αναποδογυριζουμε σε σχαρα να κρυωσει,το κοβουμε σε φετες και τρωμε την ποσοτητα που θελουμε..

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!
ΨΩΜΙ ΧΩΡΙΣ ΓΛΟΥΤΕΝΗ!!! 4.5 5 Gwgoyla Nsg Για οσους εχουν δυσανεξια στην γλουτενη,και για  οσους θελουν να ακολουθησουν καποια διατροφη χωρι...


,

Δώστε το email σας για να λαμβάνετε πρώτη/ος κάθε καινούρια Συνταγή...

author picture

Για μένα :

Είμαι η Gwgoyla Nsg, ιδιοκτήτρια του Μαγειρικού blog Νόστιμες Συνταγές της Γωγώς.Αγαπώ τη Μαγειρική και τη ζαχαροπλαστική απο πολύ μικρή και μέσα απο το blog μου διοχετεύω αυτή την αγάπη και προς εσάς.Θέλω να ξέρετε οτι Ο Λ Ε Σ οι συνταγές που θα βρείτε στο ιντερνετικό σπιτάκι μου είναι δοκιμασμένες και φτιαγμένες με φροντίδα,Αγάπη και πολύ πολύ μεράκι...Επίσης φροντίζω να δίνω και αναλυτικές οδηγίες με φωτογραφίες βήμα προς βήμα απο την παρασκευή τους ετσι ωστε ακόμα και η πιό Αρχάρια μαγείρισσα να βγεί ασπροπρόσωπη στα αγαπημένα της πρόσωπα!!!Αν σας αρέσει κάποια συνταγή ή έχετε κάποια απορία μή διστάσετε να γίνετε μέλος και να αφήσετε το σχόλιό σας. Για να γίνετε μέλος στη σελίδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Για να γίνετε μέλος στην Ομάδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Τέλος μπορείτε να με προσθέσετε στο google plus στο Gwgoyla Nsg .

13 σχόλια

Neli είπε...

Αυτό δεν είναι ψωμί ,είναι γλύκισμα,τέλειο,μπράβο Γωγούλα μου πολύ νόστιμο φαίνεται ,καλή εβδομάδα και πολλά φιλιά.

ΕΛΕΝΗ είπε...

Γωγούλα μου δείχνει καταπληκτικό, καμία σχέση με ψωμί διαίτης!!!Μπράβο σου!!!θα το δοκιμάσω σίγουρα!
Φιλάκια πολλά!!!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Υπέροχο το ψωμάκι σου Γωγούλα μου!
Και το τρώμε χωρίς τύψεις, και το απολαμβάνουμε!
Φιλιά, καλή βδομάδα!

evdoba είπε...

Καλημέρα σου και καλή εβδομάδα!
Πολύ όμορφο το ψωμάκι σου σε σχήμα κέικ! Ηθελα απλά να πω ότι το αλεύρι από κριθάρι έχει γλουτένη...

gwgoyla είπε...

evdoba καλη σου μερα!!!
Συμφωνω οτι και το κριθινο αλευρι εχει γλουτενη,αλλα οταν ειναι αλεσμενο σε πετρομυλο το ποσοστο γλουτενης ειναι τοσο χαμηλο σχεδον μηδαμινο..οποτε δεν υπαρχει προβλημα.
Ευχαριστω για την επισκεψη...

elen είπε...

Φαίνεται πολύ αφράτο το ψωμάκι σου Γωγούλα μου!!! Καλό απόγευμα!!

Ανώνυμος είπε...

λίγο λάδι δεν χρειάζεται να βάλω στη ζύμη, κάνα δυό κουταλιές..

gwgoyla είπε...

Εγω προσωπικα δεν βαζω καθολου,τωρα αν θελεις εσυ προσθεσε τις 2 κουταλιες που θελεις.
Σε ευχαριστω πολυ για την επισκεψη!

mikaryatis είπε...

Καλησπέρα!
Θα δοκιμάσω τη συνταγή σας για τον πρόσθετο λόγο ότι απ'ό,τι καταλαβαίνω, δε χρειάζεται και ζύμωμα στην ουσία!Θα μπορούσα να βάλω μόνο αλεύρι ολικής χωρίς γλουτένη; Μου αρέσει βλέπετε το μαύρο ψωμάκι!

Ευχαριστώ, Δήμητρα

gwgoyla είπε...

Δημητρα δεν το εχω φτιαξει μονο με ολικης και δεν μπορω να ξερω την συμπεριφορα του,οποτε δεν μπορω να σου πω και να σε βοηθησω σε κατι..
Παντως σε ευχαριστω πολυ για την επισκεψη σου.

Marios Glukas είπε...

Μοραβο χίλια μπραβο το έφτιαξα και εγω το ψωμάκι σου

Ηλίας Τραιος είπε...

μπορω να βαλω αλευρι απο φαγοπυρο αντι για κριθαριου?

Gwgoyla Nsg είπε...

Καλησπερα Ηλια φυσικα και μπορεις ειναι ανωτερο το φαγοπυρο σε πολλα.