ΓΙΟΥΒΑΡΛΑΚΙΑ ΑΣΠΡΑ ΑΥΓΟΛΕΜΟΝΟ!!!

Ενα απο τα αγαπημενα μου φαγητα ειναι τα γιουβαρλακια..
οχι τα ασπρα αλλα τα κοκκινα τα οποια θα τα βρειτε ΕΔΩ
Με τις βροχες και με το κρυο εκανα μια εξαιρεση και τα μαγειρεψα
ασπρα που αρεσουν στον συζυγο και τελικα με ενα μαγικο τροπο
τα περισσοτερα τα εφαγα εγω..

ΥΛΙΚΑ
700 γρ.κιμα μοσχαρισιο
1 μεγαλο ξερο κρεμμυδι ψιλοκομμενο
10 κλ.μαιντανο ψιλοκομμενο
8 κλ.ανηθο ψιλοκομμενο
1 αυγο
1/2 κρασοποτηρο ρυζι καρολινα
1,5 λιτρο νερο
Αλατι 
Πιπερι 
Ελαιολαδο
Για το αυγολεμονο
1 αυγο
2 λεμονια τον χυμο τους
2 κ.γλυκου κορν φλαουρ


ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Βαζουμε ολα τα υλικα σε λεκανιτσα
 και ζυμωνουμε πολυ καλα να ενωθουν ολα τα υλικα.
Σε μια κατσαρολα βαζουμε το νερο,λιγο ελαιολαδο γιατι θα βγαλει και ο κιμας,και αφηνουμε να βρασει.Παιρνουμε στα χερια μας κιμα και του δινουμε σχημα σφαιρικο οσο ενα μεγαλο καρυδι.
Αφου εχει παρει βραση το νερο με το λαδι προσθετουμε με μια κουταλα προσεχτικα τα γιουβαρλακια
χαμηλωνουμε την φωτια και τα αφηνουμε για 1 ωρα περιπου να σιγοβρασουν,και στο τελος ριχνουμε το αναλογο αλατι..
Ετοιμαζουμε το αυγολεμονο χτυπωντας το αυγο στο μουλτι,προσθετουμε τον χυμο λεμονιων,χτυπαμε, και στην συνεχεια με την κουταλα σουπας προσθετουμε 2 κουταλες απο τον ζωμο του φαγητου,το κορν φλαουρ χτυπαμε και το προσθετουμε στο φαγητο(αφου ηδη το εχουμε κατεβασει απο την φωτια,
κουναμε κυκλικα την κατσαρολα να παει παντου το αυγολεμονο, αφηνουμε να παρουν κανα δυο βρασεις
 και τα σερβιρουμε ζεστα ζεστα, με φρεσκοτριμμενο πιπερι.
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!
ΓΙΟΥΒΑΡΛΑΚΙΑ ΑΣΠΡΑ ΑΥΓΟΛΕΜΟΝΟ!!! 4.5 5 Gwgoyla Nsg Ενα απο τα αγαπημενα μου φαγητα ειναι τα γιουβαρλακια.. οχι τα ασπρα αλλα τα κοκκινα τα οποια θα ...


,

Δώστε το email σας για να λαμβάνετε πρώτη/ος κάθε καινούρια Συνταγή...

author picture

Για μένα :

Είμαι η Gwgoyla Nsg, ιδιοκτήτρια του Μαγειρικού blog Νόστιμες Συνταγές της Γωγώς.Αγαπώ τη Μαγειρική και τη ζαχαροπλαστική απο πολύ μικρή και μέσα απο το blog μου διοχετεύω αυτή την αγάπη και προς εσάς.Θέλω να ξέρετε οτι Ο Λ Ε Σ οι συνταγές που θα βρείτε στο ιντερνετικό σπιτάκι μου είναι δοκιμασμένες και φτιαγμένες με φροντίδα,Αγάπη και πολύ πολύ μεράκι...Επίσης φροντίζω να δίνω και αναλυτικές οδηγίες με φωτογραφίες βήμα προς βήμα απο την παρασκευή τους ετσι ωστε ακόμα και η πιό Αρχάρια μαγείρισσα να βγεί ασπροπρόσωπη στα αγαπημένα της πρόσωπα!!!Αν σας αρέσει κάποια συνταγή ή έχετε κάποια απορία μή διστάσετε να γίνετε μέλος και να αφήσετε το σχόλιό σας. Για να γίνετε μέλος στη σελίδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Για να γίνετε μέλος στην Ομάδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Τέλος μπορείτε να με προσθέσετε στο google plus στο Gwgoyla Nsg .

6 σχόλια

ΕΛΕΝΑ είπε...

Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο έχω πεθυμήσει τα "κόκκινα", αυτά έφτιαχνε πάντα η μανούλα μου, με φρέσκια ντοματούλα, και τα τσακίζαμε.
Ελα όμως που οι άντρες μου θέλουν μόνο "άσπρα"!
Η αλήθεια είναι ότι τα άσπρα είναι πιο χειμωνιάτικο φαγάκι και φυσικά το ίδιο νόστιμα!
Φιλιά Γωγούλα μου, καλή βδομάδα!

cook είπε...

είτε ετσι,ειτε αλλιώς λατρευω γιουβαρλακια!

Magia da Inês είπε...

✿✿彡
O visual do prato é simplesmente apetitoso, adoro os temperos.
Totalmente delicioso.
Boa semana!
Beijinhos do Brasil.
¸.•°✿✿彡

Neli είπε...

Τα άσπρα τα μαγειρεύω και εγώ οπως τα δικά σου με εξαίρεση το κορν φαλουερ,κόκινα δεν έχω κανει ποτέ οπότε θα φτιάξω τα κόκινα σου, να τα δοκιμάσω κιόλας που φαίνονται τελεια,φιλάκια πολλά Γωγούλα μου ,καλή εβδομάδα.

ΕΛΕΝΗ είπε...

Γωγούλα μου και μεις στο σπίτι άσπρα τα τρώμε και ιδιαίτερα ο σύζυγος!Πολύ όμορφο το πιάτο σου, στείλε καμία μεριδούλα!!!!
Φιλάκια πολλά, καλή εβδομάδα!

Νατάσα είπε...

Φαίνονται τόσο νόστιμα Γωγώ που μου άνοιξες την όρεξη!!!!!
Και επειδή τα λιγουρεύτηκα, λέω να τα φτιάξω αύριο χι, χι, χι!!!
Πολλά φιλιά!!!