ΠΑΣΤΕΛΙ ΣΠΙΤΙΚΟ ΜΑΣΤΙΧΩΤΟ!!!

Ενα ευκολο και πεντανοστιμο γλυκισμα το παστελι
πλουσιο σε βιταμινη Ε ασβεστιο,φωσφορο,καλιο,
μαγνησιο και σιδηρο.
Ενα γλυκο σνακ που ξετρελαινει μικρους και μεγαλους.
Δοκιμαστε το!!!


ΥΛΙΚΑ
1/2 κιλο μελι
1/2 κιλο σουσαμι (οχι αποφλοιωμενο)


ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Σε τηγανι αντικολλητικο ριχνουμε το σουσαμι
 και σε χαμηλη θερμοκρασια το καβουρντιζουμε
μεχρι να παρει λιγο χρωματακι.
Σε κατσαρολα βαζουμε το μελι
 και μολις παρει βραση χαμηλωνουμε την φωτια
 και ριχνουμε το σουσαμι.
Με ξυλινη κουταλα ανακατευουμε
 και μολις δουμε οτι εχει γινει μια πηχτη μαζα (περιπου στα 5 λεπτα) το αφαιρουμε απο την φωτια.
Στον παγκο εργασιας μας στρωνουμε μεγαλη λαδοκολλα ριχνουμε το υλικο μας,
σκεπαζουμε με αλλη μια λαδοκολλα 
και με το μικρο πλαστη πιεζουμε απο πανω την επιφανεια
 να την ισιωσουμε και να δωσουμε οσο μπορουμε το ιδιο παχος.
Με κοφτερο μαχαιρι κοβουμε το παστελι σε τετραγωνα κομματια η'στο σχημα που επιθυμει ο καθενας.
Αφηνουμε να κρυωσει καλα και καθε κομματι το τυλιγουμε σε διαφανη μεμβρανη.

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!
ΠΑΣΤΕΛΙ ΣΠΙΤΙΚΟ ΜΑΣΤΙΧΩΤΟ!!! 4.5 5 Gwgoyla Nsg Ενα ευκολο και πεντανοστιμο γλυκισμα το παστελι πλουσιο σε βιταμινη Ε ασβεστιο,φωσφορο,καλιο, μαγ...


,

Δώστε το email σας για να λαμβάνετε πρώτη/ος κάθε καινούρια Συνταγή...

author picture

Για μένα :

Είμαι η Gwgoyla Nsg, ιδιοκτήτρια του Μαγειρικού blog Νόστιμες Συνταγές της Γωγώς.Αγαπώ τη Μαγειρική και τη ζαχαροπλαστική απο πολύ μικρή και μέσα απο το blog μου διοχετεύω αυτή την αγάπη και προς εσάς.Θέλω να ξέρετε οτι Ο Λ Ε Σ οι συνταγές που θα βρείτε στο ιντερνετικό σπιτάκι μου είναι δοκιμασμένες και φτιαγμένες με φροντίδα,Αγάπη και πολύ πολύ μεράκι...Επίσης φροντίζω να δίνω και αναλυτικές οδηγίες με φωτογραφίες βήμα προς βήμα απο την παρασκευή τους ετσι ωστε ακόμα και η πιό Αρχάρια μαγείρισσα να βγεί ασπροπρόσωπη στα αγαπημένα της πρόσωπα!!!Αν σας αρέσει κάποια συνταγή ή έχετε κάποια απορία μή διστάσετε να γίνετε μέλος και να αφήσετε το σχόλιό σας. Για να γίνετε μέλος στη σελίδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Για να γίνετε μέλος στην Ομάδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Τέλος μπορείτε να με προσθέσετε στο google plus στο Gwgoyla Nsg .

9 σχόλια

Νατάσα είπε...

Γωγώ μου τώρα με έφτιαξες!!! Το παστέλι μου αρέσει τρελά, θα το φτιάξω σίγουρα!!!
Πολλά φιλιά.

Neli είπε...

Το πόσο μου αρέσει το παστέλι δεν μπορείς να φανταστείς,θα το φτιάξω όπωσδηποτε αυτό ,ειναι και το αγαπημένο του εγγονού μου ,οπότε γιαγια και εγγονός θα το τιμήσουμε δεόντως ,μπράβο Γωγούλα μου ,φιλια πολλά.

ΕΛΕΝΑ είπε...

Γωγούλα μου βρήκες το αδύνατο σημείο μου!
Οταν ξεκινήσω να τρώω παστέλι, δεν λέω να σταματήσω με τίποτα!
Πολλά μπράβο σου για την συνταγή!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΗ είπε...

Γωγούλα μου δε μπορείς να φανταστείς πόσο μου αρέσει!Το τρώει και η μικρή!!!Πάρα πολύ ωραίο, μπράβο σου!!!
Φιλάκια πολλά!!!

Selcouth είπε...

Γειά σου Γωγούλα μου με τις εύκολες και νόστιμες ιδέες σου! Αυτά είναι!
Θα το φτιάξω για να τσιμπολογάω στη δουλειά!
Να είσαι καλά, να έχεις μια όμορφη εβδομάδα! Εύχομαι ο Απρίλης να σου φέρει μόνο χαρές και χαμόγελα! Καλό μήνα και πολλά πολλά φιλιά!

Ανώνυμος είπε...

Όλος (;) ο κόσμος έχει τρελαθεί να σε ψηφίζει στο συνταγούλη. Τυχαίο; Δεν νομίζω. Είσαι και η πρώτη :-))) Μπράβο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

gwgoyla είπε...

φΥΣΙΚΑ ΕΙΜΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΕΙΡΩΝΙΚΗ ΑΝΩΝΥΜΗ!!!

Μιλτίνα Χαντζιάρα είπε...

geia sas! ithela na rwisw poso nero xreiazetai g na brasw t meli?

Gwgoyla Nsg είπε...

Καλησπέρα Μιλτίνα.Δέν χρειάζεται να βάλεις καθόλου νερό!Απλά ακολούθησε τις οδηγίες που υπάρχουν στη συνταγή.