ΚΟΚΟΡΕΤΣΙ ΡΟΥΜΕΛΙΩΤΙΚΟ ΠΕΝΤΑΝΟΣΤΙΜΟ!!!

Σαν κορη ψητοπωλη  Ρουμελωτη(Λαμια)σας προτεινω ανεπιφυλακτα να φτιαξετε
κοκορετσακι πεντανοστιμο,για την ημερα του Πασχα,ετσι οπως το εφτιαχνε ο πατερουλης μου 
μονο για την οικογενεια του...εεε..κατι πηρα κι εγω απο τον μπαμπα και πλεον το φτιαχνω μονη μου
Οχι πως αυτα που εφτιαχνε στην ταβερνα δεν ηταν πεντανοστιμα,απλα
το μαριναρισμα στα εντοσθια τα εκανε μονο για εμας.
Δοκιμαστε το και δεν θα χασετε!!!

ΥΛΙΚΑ (για μια σουβλα ενος μετρου)
2 συκωταριες αρνισιες
2 αντεριες μεγαλες και μακριες(οχι κοντες-κομμενες)
Γλυκαδια
2 ξερα κρεμμυδια
1 πρασινη πιπερια
Αλατι
Πιπερι
Ριγανη


ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Πλενουμε πολυ καλα τις συκωταριες και σε ξυλο κοπης τις κοβουμε σε  μετρια κομματια(για να γινει λεπτο και οχι χοντροκομμενο το κοκορετσι).Επισης πλενουμε καλα και τα γλυκαδια και τα τοποθετουμε ολα σε ενα μεγαλο μπολ.
Στο μουλτι κοβουμε τα κρεμμυδια,καθως επισης και την πιπερια.
Ριχνουμε αλατι,πιπερι,ριγανη τα κρεμμυδια,την πιπερια και ανακατευουμε ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ τις συκωταριες σκεπαζουμε το μπολ και τα αφηνουμε στο ψυγειο να μαριναριστουν ολο το βραδυ.
Παιρνουμε τωρα τα εντερα αφου τα εχουμε ξεμπερδεψει με προσοχη να μη μας κοπουν,γιατι τα θελουμε μακρια,βαζουμε κατω απο την βρυση το στομιο του εντερου να μπει αφθονο νερο και με το χερι σπρωχνουμε να βγουν οι ακαθαρσιες απο την αλλη μερια.Αυτο το επαναλαμβανουμε μεχρι το νερο που θα βγαινει απο το εντερο να ειναι καθαρο.Τα βαζουμε με την σειρα στο σουρωτηρι με την μια ακρη τους να κρεμεται απ'εξω,ωστε να μπορουμε ευκολα να το πιασουμε για να τυλιξουμε το κοκορετσι.
Καθαριζουμε καλα την σουβλα μας,υπολογιζουμε το κενο που θα αφησουμε στην σουβλα για να γυρισει στην ψησταρια,και αρχιζουμε να περναμε συκωτι, γλυκαδι,πνευμονι,γλυκαδι,καρδια,γλυκαδι σπληνα εναλλαξ 
μεχρι να τελειωσουν τα εντοσθια.
Παιρνουμε τωρα το εντερο του κανουμε ενα δεσιμο επανω στην σουβλα 
και το δενουμε κατα μηκος,
και μετα  κανουμε το στριφογυρισμα 
ωστε να δουμε οτι εχουμε καλυψει καλα ολα τα εντοσθια,και ειναι ετοιμο να μπει στην ψησταρια για ψησιμο.
Το κοκορετσι θελει στην αρχη σε δυνατη φωτια και σιγα σιγα του ανεβαζουμε σκαλα στην ψησταρια.
Οταν δουμε οτι εχει σταματησει να αφριζει ειναι ετοιμο,και το αποσυρουμε.
Ενα θα σας πω...η μυρωδια του κοκορετσιου την ωρα που θα ψηνεται θα σας σπασει την μυτη..και αυτο το κανουν τα κρεμμυδια με την πιπερια..απο γευσηηηη....αλλο πραγμα !!!

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ
        ΚΑΙ
ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!!!
ΚΟΚΟΡΕΤΣΙ ΡΟΥΜΕΛΙΩΤΙΚΟ ΠΕΝΤΑΝΟΣΤΙΜΟ!!! 4.5 5 Gwgoyla Nsg Σαν κορη ψητοπωλη  Ρουμελωτη(Λαμια)σας προτεινω ανεπιφυλακτα να φτιαξετε κοκορετσακι πεντανοστιμο,...


,

Δώστε το email σας για να λαμβάνετε πρώτη/ος κάθε καινούρια Συνταγή...

author picture

Για μένα :

Είμαι η Gwgoyla Nsg, ιδιοκτήτρια του Μαγειρικού blog Νόστιμες Συνταγές της Γωγώς.Αγαπώ τη Μαγειρική και τη ζαχαροπλαστική απο πολύ μικρή και μέσα απο το blog μου διοχετεύω αυτή την αγάπη και προς εσάς.Θέλω να ξέρετε οτι Ο Λ Ε Σ οι συνταγές που θα βρείτε στο ιντερνετικό σπιτάκι μου είναι δοκιμασμένες και φτιαγμένες με φροντίδα,Αγάπη και πολύ πολύ μεράκι...Επίσης φροντίζω να δίνω και αναλυτικές οδηγίες με φωτογραφίες βήμα προς βήμα απο την παρασκευή τους ετσι ωστε ακόμα και η πιό Αρχάρια μαγείρισσα να βγεί ασπροπρόσωπη στα αγαπημένα της πρόσωπα!!!Αν σας αρέσει κάποια συνταγή ή έχετε κάποια απορία μή διστάσετε να γίνετε μέλος και να αφήσετε το σχόλιό σας. Για να γίνετε μέλος στη σελίδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Για να γίνετε μέλος στην Ομάδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Τέλος μπορείτε να με προσθέσετε στο google plus στο Gwgoyla Nsg .

5 σχόλια

Selcouth είπε...

Αχ τί μου θυμίζεις... Τον δικό μου πατέρα, που μπορεί να μην ήταν η δουλειά του, αλλά ήταν κι αυτός από τη Ρούμελη και κάθε Πάσχα έφτιαχνε 2 κοκορέτσια. Ένα για τους καλεσμένους κι ένα για την κορούλα του (επειδή δεν έτρωγα το αρνί). Α στο καλό, συγκινήθηκα.
Αν και βρίσκω τη συνταγή σου πολύ πετυχημένη Γωγούλα μου, δεν θα σου πω ότι θα το φτιάξω. Θα το φάω όμως εκεί που είμαι καλεσμένη την Κυριακή του Πάσχα! Σλουρπ!
Πολλά πολλά φιλάκια! Καλό μεσημέρι και καλή όρεξη!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Γωγούλα μου το κοκορέτσι είναι σπεσιαλιτέ (και δουλειά) του καλού μου, εγώ ιδέα δεν έχω πως φτιάχνεται, γιατί γενικά έχω ένα πρόβλημα με τα εντόσθια, απλά ακούω τους άλλους να μουγκρίζουν κάθε χρόνο από ευχαρίστηση χα χα χαα
Μπράβο σου που το φτιάχνεις μόνη σου, είσαι από τις λίγες γυναίκες που έχω ακούσει ότι το φτιάχνουν, εσύ και η Μαρία μας δηλαδή, δεν ξέρω καμιάν άλλη, συνήθως το κοκορέτσι το φτιάχνουν "πατριωτικά" οι άντρες!
Πολλά φιλιά, καλό απόγευμα!

Neli είπε...

Το κοκορέτσι είναι το αγαπημένο μου Πασχαλιάτικο έδεσμα ,το δικό σου φαίνεται πεντανοστιμο και μερακλίδικο,μπράβο στον πατερουλη σου που σου έμαθε να κάνεις τόσο ωραίο κοκορέτσι,φιλια πολλά.

Mari Beika είπε...

Δεν έχω φτιάξει ποτέ και μάλλον δεν θα φτιάξω, αλλά θα ενημερώσω τον γαμπρό μου που ασχολείται. Γεγονός είναι ότι μου αρέσει πάρα πολύ να το τρώω και το δικό σου φαίνεται πολύ λαχταριστό, γεια στα χέρια σου!!
Φιλιά πολλά, καλές γιορτές!

ΕΛΕΝΗ είπε...

Απίθανο φαίνεται Γωγούλα μου πωπω!!!Μπράβο σου και πολύ μερακλίδικο, γεια στα χέρια σου!!!
Πολλά πολλά φιλιά!!!!!!