ΚΑΛΑΜΑΡΑΚΙΑ ΣΤΙΦΑΔΟ!!!

Ειναι πεντανοστιμα και στιφαδο τα καλαμαρακια..
Το μονο που εχετε να κανετε,ειναι να τα δοκιμασετε....!!!

ΥΛΙΚΑ
1 κιλο καλαμαρακια φρεσκα η'κατεψυγμενα μετριου μεγεθους
1 1/2 κιλο κρεμμυδακια μικρα για στιφαδο
1 κιλο ωριμες ντοματες τριμμενες (ξεφλουδισμενες)
1 κρεμμυδι ξερο χοντροκομμενο
2 σκ.σκορδο ψιλοκομμενες
2 φυλλα δαφνη
10 κοκους μπαχαρι
1 κρασοποτηρο ελαιολαδο
50 ml ξυδι
Αλατι
Πιπερι
1 ξυλο κανελας


ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Καθαριζουμε τα κρεμμυδακια 
καθως επισης και τα καλαμαρακια.
Τα πλενουμε πολυ καλα και τα στραγγιζουμε.Τα καλαμαρακια δεν τα κοβουμε σε ροδελες τα αφηνουμε ως εχουν.
Βαζουμε σε μια κατσαρολα το λαδι να ζεσταθει και ριχνουμε το χοντροκομμενο κρεμμυδι με το σκορδο και τα σωταρουμε.
Στην συνεχεια ριχνουμε τα καλαμαρακια
 τα σωταρουμε μαζι 
και κατοπιν τα κρεμμυδακια.
Τα σωταρουμε παλι ολα μαζι 
και σβηνουμε με το ξυδι.
Αφηνουμε να εξατμιστει και ριχνουμε τις τριμμενες ντοματες,
τη δαφνη,το μπαχαρι την κανελα και το πιπερι.
Κλεινουμε με το καπακι και σε μετρια θερμοκρασια αφηνουμε να βρασει το φαγητο μας μεχρι να μεινει με πηχτη σαλτσουλα..περιπου μιαμιση ωρα 
και τελος αλατιζουμε και σερβιρουμε .

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!
ΚΑΛΑΜΑΡΑΚΙΑ ΣΤΙΦΑΔΟ!!! 4.5 5 Gwgoyla Nsg Ειναι πεντανοστιμα και στιφαδο τα καλαμαρακια.. Το μονο που εχετε να κανετε,ειναι να τα δοκιμασετε....


,

Δώστε το email σας για να λαμβάνετε πρώτη/ος κάθε καινούρια Συνταγή...

author picture

Για μένα :

Είμαι η Gwgoyla Nsg, ιδιοκτήτρια του Μαγειρικού blog Νόστιμες Συνταγές της Γωγώς.Αγαπώ τη Μαγειρική και τη ζαχαροπλαστική απο πολύ μικρή και μέσα απο το blog μου διοχετεύω αυτή την αγάπη και προς εσάς.Θέλω να ξέρετε οτι Ο Λ Ε Σ οι συνταγές που θα βρείτε στο ιντερνετικό σπιτάκι μου είναι δοκιμασμένες και φτιαγμένες με φροντίδα,Αγάπη και πολύ πολύ μεράκι...Επίσης φροντίζω να δίνω και αναλυτικές οδηγίες με φωτογραφίες βήμα προς βήμα απο την παρασκευή τους ετσι ωστε ακόμα και η πιό Αρχάρια μαγείρισσα να βγεί ασπροπρόσωπη στα αγαπημένα της πρόσωπα!!!Αν σας αρέσει κάποια συνταγή ή έχετε κάποια απορία μή διστάσετε να γίνετε μέλος και να αφήσετε το σχόλιό σας. Για να γίνετε μέλος στη σελίδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Για να γίνετε μέλος στην Ομάδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Τέλος μπορείτε να με προσθέσετε στο google plus στο Gwgoyla Nsg .

5 σχόλια

Selcouth είπε...

Καλαμαράκια στιφάδο δεν έχω φάει ποτέ! Θα τα δοκιμάσω όμως, γιατί είμαι περίεργη για τη γεύση. Πάντως από τις φωτογραφίες φαίνονται πολύ μιαμ! Γεια στα χέρια σου Γωγούλα μου!
Πολλά πολλά φιλάκια και καλό μεσημέρι!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Tα έχω δοκιμάσει στιφάδο τα καλαμαράκια και πραγματικά δίνουν τέλειο φαγάκι!
Φέρνω το ψωμάκι μου και έρχομαι για βουτίτσες Γωγούλα μου, στην υπέροχη σαλτσούλα σου!
Φιλάκια!

Mageirissa είπε...

Φαίνεται πολύ ενδιαφέρουσα και πρωτότυπη συνταγή.Θα την δοκιμάσω οπωσδήποτε!!

Mageirissa είπε...

Φαίνεται πολύ ενδιαφέρουσα και πρωτότυπη συνταγή.Θα την δοκιμάσω οπωσδήποτε!!

ΕΛΕΝΗ είπε...

Γωγούλα μου δεν το έχω δοκιμάσει ποτέ αυτό το φαγητό και τελικά είναι κρίμα γιατί δείχνει θεικό!!!Θα το δοκιμάσω με τη συνταγή σου, μου αρέσει πάρα πολύ!!!
Φιλάκια πολλά!