ΤΟ ΦΑΓΗΤΟ ΤΗΣ ΤΕΜΠΕΛΑΣ!!!

Αν και τεμπελικο το φαγητο σημερα δεν υστερει σε νοστιμια
και αρωμα..γι'αυτο λοιπον αν δεν εχετε χρονο στην διαθεση σας,η'τεμπελιαζετε
να μαγειρεψετε.. τι πιο απλο και γρηγορο απο το να φτιαξετε το φαγητο της τεμπελας...
Δοκιμαστε το!!!

ΥΛΙΚΑ
1/2 κουπα βουτυρο λιωμενο
1/2 κιλο κοφτο μακαρονακι
2 κουπες τριμμενο κεφαλοτυρι (εγω εβαλα ρεγκατο)
2 κουπες τριμμενη φετα(εγω εβαλα ανθοτυρο)
2 κουπες νερο
1 λιτρο φρεσκο γαλα
6 αυγα
Λιγο αλατι
Φρεσκοτριμμενο πιπερι


ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Σε μετριο ταψι ριχνουμε το λιωμενο βουτυρο.
Ριχνουμε επανω απο το βουτυρο το μακαρονακι ωμο.
Απο πανω ριχνουμε το γαλα
και τις 2 κουπες νερο να πανε παντου.
Πασπαλιζουμε σε ολη την επιφανεια την φετα με το
 κεφαλοτυρι,
ριχνουμε λιγο αλατι και φρεσκοτριμμενο πιπερι,
και τελος χτυπαμε τα αυγα
 και τα ριχνουμε επανω απο τα τυρια.
Ψηνουμε στους 180 βαθμους για 1 ωρα.Αφαιρουμε απο τον φουρνο το φαγητο
 και το κοβουμε σε κομματια και σερβιρουμε.Συνοδεψτε το με σαλατα εποχης.Αν και ζεστο το φαγητο τα κομματια βγαινουν ανετα χωρις να διαλυθουν.

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!
Η συνταγη ειναι της Β.Αλεξιαδου.
ΤΟ ΦΑΓΗΤΟ ΤΗΣ ΤΕΜΠΕΛΑΣ!!! 4.5 5 Gwgoyla Nsg Αν και τεμπελικο το φαγητο σημερα δεν υστερει σε νοστιμια και αρωμα..γι'αυτο λοιπον αν δεν εχετ...


,

Δώστε το email σας για να λαμβάνετε πρώτη/ος κάθε καινούρια Συνταγή...

author picture

Για μένα :

Είμαι η Gwgoyla Nsg, ιδιοκτήτρια του Μαγειρικού blog Νόστιμες Συνταγές της Γωγώς.Αγαπώ τη Μαγειρική και τη ζαχαροπλαστική απο πολύ μικρή και μέσα απο το blog μου διοχετεύω αυτή την αγάπη και προς εσάς.Θέλω να ξέρετε οτι Ο Λ Ε Σ οι συνταγές που θα βρείτε στο ιντερνετικό σπιτάκι μου είναι δοκιμασμένες και φτιαγμένες με φροντίδα,Αγάπη και πολύ πολύ μεράκι...Επίσης φροντίζω να δίνω και αναλυτικές οδηγίες με φωτογραφίες βήμα προς βήμα απο την παρασκευή τους ετσι ωστε ακόμα και η πιό Αρχάρια μαγείρισσα να βγεί ασπροπρόσωπη στα αγαπημένα της πρόσωπα!!!Αν σας αρέσει κάποια συνταγή ή έχετε κάποια απορία μή διστάσετε να γίνετε μέλος και να αφήσετε το σχόλιό σας. Για να γίνετε μέλος στη σελίδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Για να γίνετε μέλος στην Ομάδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Τέλος μπορείτε να με προσθέσετε στο google plus στο Gwgoyla Nsg .

11 σχόλια

ΕΛΕΝΑ είπε...

Αυτό είναι φαγάκι για τεμπέλες σαν κι εμένα Γωγούλα μου!
Και εύκολο και πεντανόστιμο!
Φιλάκια!

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Μια και για σήμερα τελείωσα... αύριο η τεμπελιά μου θα μου επιτρέψει να το μαγειρέψω!

saky είπε...

Πολύ ωραία συνταγή και σας ευχαριστώ!
http://www.flowmagazine.gr/category/view/C70/tastes

Selcouth είπε...

Όπα! Τεμπέλα λέει... Ποιος με φώναξε; Α η Γωγούλα! Τί έφτιαξες πάλι και με κολάζεις! Και τεμπέλικο και νόστιμο; Ε όχι! Αυτό είναι σκάνδαλο! Χα,χαααα,χα,χα!
Γεια στα χέρια σου Γωγώ μου! Φαίνεται υπέροχο! Αν βάλω πένες ή ριγκατόνι που τα έχω εύκαιρα στο ντουλάπι, πειράζει;
Πολλά πολλά φιλάκια! Καλό μεσημέρι και καλή όρεξη!

gwgoyla είπε...

Δε θα λες τεμπελα Ελενακι μου..γυναικα πολυασχολη με περιορισμενο χρονο...αυτο ειμαστε...χαχαχα!!!πολλα φιλακια!!!

gwgoyla είπε...

Γιαγια Αντιγονη,φτιαξτο και θα με θυμηθεις...σε ευχαριστω πολυ!!!

gwgoyla είπε...

Κι εγω σε ευχαριστω saky!

gwgoyla είπε...

Χαχαχαχαχαχαχαχαχα...αυτος ο διαλογος σου με τρελαινει λεμεεεεεεεεεεεεεε.....Τι να πειραξει βρε Πηνελοπη μου..χωσε οτι ζυμαρικο εχεις ..εκει που θα παει ποιος θα το δει...χαχαχαχα!!!καλη δουλιτσα και πολλα πολλα πολλα φιλια!!!!

ΕΛΕΝΗ είπε...

Γωγούλα μου τέλειο φαγάκι!!!Το φτιάχνω αύριο κιόλας, στο πι και φι, αυτά είναι!!!!
Φιλάκια πολλά!!!

Neli είπε...

Μια χαρά την βρίσκω την τεμπέλα,και νόστιμο και εύκολο θα το φιάξω και εγώ ,καλο ξημερωμα πολλά φιλιά Γωγουλα μου.

Mageirissa είπε...

Φαίνεται εύκολο και πολύ νόστιμο.Θα το δοκιμάσω!!