ΜΠΙΣΚΟΤΑ ΚΑΝΕΛΑΣ ΜΕ ΑΛΕΥΡΙ ΝΤΙΝΚΕΛ ΚΑΙ ΜΑΥΡΗ ΖΑΧΑΡΗ!!!

Για να τρωτε χωρις τυψεις,αφου τα συγκεκριμενα
μπισκοτα περιεχουν αλευρι ντινκελ και μαυρη ζαχαρη.
Ειναι ευκολα γρηγορα, και νοστιμοτατα για να τα συνοδευετε με το καφεδακι σας.
Δοκιμαστε τα!!!

ΥΛΙΚΑ (22 μπισκοτα)
1/2 κουπα ελαιολαδο ελαφρυ
1 1/2 κουπες αλευρι ντινκελ περιπου
3 κου.σουπας μαυρη ζαχαρη +λιγη για πασπαλισμα
2 κουτ.γλυκου μπαιικιν παουντερ
1 αυγο
2 κουτ.σουπας κανελα


ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Σε λεκανιτσα ριχνουμε το ελαιολαδο με την μαυρη ζαχαρη και με το συρμα
προσπαθουμε οσο γινεται να την λιωσουμε.(δεν θα λιωσει εντελως αλλα αυτο δεν μας πειραζει.)
Στην συνεχεια προσθετουμε το μπαιικιν,την κανελα και ανακατευουμε.
Κατοπιν προσθετουμε το χτυπημενο αυγο,
ανακατευουμε παλι,και στη συνεχεια προσθετουμε
σιγα σιγα το αλευρι και ζυμωνουμε.
Την αφηνουμε λιγο να σταθει για 5-10 λεπτα.
Βαζουμε την ζυμη στον παγκο εργασιας μας και την ανοιγουμε σε παχος 1/2 εκ.
Με ενα μικρο φλυτζανακι του καφε κοβουμε τα μπισκοτα
 και τα τοποθετουμε
σε στρωμενη λαμαρινα με λαδοκολλα,
τα πασπαλιζουμε με λιγη μαυρη ζαχαρη
 και
τα ψηνουμε σε προθερμασμενο φουρνο στον αερα πανω κατω στους 180 βαθμους για 15 μονο λεπτα.
Τα βγαζουμε τα αφηνουμε να κρυωσουν και τα τοποθετουμε στην μπισκοτιερα μας.(αν μεινουν)
ΥΓ:Μπορειτε να προσθεσετε και αρωμα βανιλιας,εγω δεν εβαλα γιατι απαγορευεται στην διατροφη μου.

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!
ΜΠΙΣΚΟΤΑ ΚΑΝΕΛΑΣ ΜΕ ΑΛΕΥΡΙ ΝΤΙΝΚΕΛ ΚΑΙ ΜΑΥΡΗ ΖΑΧΑΡΗ!!! 4.5 5 Gwgoyla Nsg Για να τρωτε χωρις τυψεις,αφου τα συγκεκριμενα μπισκοτα περιεχουν αλευρι ντινκελ και μαυρη ζαχαρη. ...


,

Δώστε το email σας για να λαμβάνετε πρώτη/ος κάθε καινούρια Συνταγή...

author picture

Για μένα :

Είμαι η Gwgoyla Nsg, ιδιοκτήτρια του Μαγειρικού blog Νόστιμες Συνταγές της Γωγώς.Αγαπώ τη Μαγειρική και τη ζαχαροπλαστική απο πολύ μικρή και μέσα απο το blog μου διοχετεύω αυτή την αγάπη και προς εσάς.Θέλω να ξέρετε οτι Ο Λ Ε Σ οι συνταγές που θα βρείτε στο ιντερνετικό σπιτάκι μου είναι δοκιμασμένες και φτιαγμένες με φροντίδα,Αγάπη και πολύ πολύ μεράκι...Επίσης φροντίζω να δίνω και αναλυτικές οδηγίες με φωτογραφίες βήμα προς βήμα απο την παρασκευή τους ετσι ωστε ακόμα και η πιό Αρχάρια μαγείρισσα να βγεί ασπροπρόσωπη στα αγαπημένα της πρόσωπα!!!Αν σας αρέσει κάποια συνταγή ή έχετε κάποια απορία μή διστάσετε να γίνετε μέλος και να αφήσετε το σχόλιό σας. Για να γίνετε μέλος στη σελίδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Για να γίνετε μέλος στην Ομάδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Τέλος μπορείτε να με προσθέσετε στο google plus στο Gwgoyla Nsg .

16 σχόλια

Mari Beika είπε...

Πολύ λαχταριστά και υγιεινά κυρίως, αχ να είχα 2-3 για το καφεδάκι μου!
Καλημέρα, φιλιά!!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Yπέροχα δείχνουν Γωγούλα μου, βουτηγμένα στο καφεδάκι θα είναι σκέτη απόλαυση!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΗ είπε...

Γωγούλα μου τέλεια και μου αρέσουν πάρα πολύ που είναι υγιεινά!!!
Φιλάκια!!!

Neli είπε...

ΤΙ ΥΠΈΡΟΧΑ ΜΠΙΣΚΟΤΆΚΙΑ ΕΊΝΑΙ ΑΥΤΑ? ΟΎΤΕ ΞΕΡΩ ΠΌΣΑ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΦΆΩ ,ΤΟ ΑΛΕΥΡΙ ΝΤΙΝΚΕΛ ΔΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΩ,ΑΛΛΑ ΦΑΊΝΕΤΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ,ΦΙΛΑΚΙΑ

Ilia Mpalafa είπε...

αυτο το ντικελ περιεχει γλοθτενη ? και που μπορουμε να το προμηθευτοθμε, σε βιολογικα καταστηματα ?

Ilia Mpalafa είπε...

αυτο το αλευρι ντινκελ περιεχει γλουτενη ? και που μπορουμε να το προμηθευτουμε? σε βιολοκικα κατστηματα ?

gwgoyla είπε...

Καλη σου μερα!!!
Ολα τα βιολογικα αλευρια περιεχουν καποια ποσοτητα γλουτενης..οχι ομως την υπερβολικη ποσοτητα που περιεχουν τα κανονικα.Οταν ομως αγορασεις αλευρι ντινκελ,η'ζεας και ειναι περασμενα απο πετρομυλο τα ποσοστα γλουτενης ειναι μηδαμηνα..και σου το λεω αυτο με εγγυηση γιατι μου το εχει πει ο διατροφολογος μου που ειναι χημικος τροφιμων.
Πολυ σωστα εγραψες τα αγοραζουμε σε βιολογικα καταστηματα.
Τα συγκεκριμενα μπισκοτα ειναι δικης μου εμπνευσης προκειμενου να εχω κατι νοστιμο στην διατροφη μου με υλικα που επιτρεπεται να καταναλωνω.
Σε ευχαριστω πολυ για την επισκεψη σου!!!

Ilia Mpalafa είπε...

καλησπερα σας.
Ευχαριστώ πολυ που μου λυσατε την απορια μου αλλα εχω ακομα μια απορια
επειδη μου ειπαν οτι με αυτο το αλευρι κανουν ψωμι και οτι ειναι πολυ
σκληρο αλευρι και συμπαγες και και ρωταω στην συγκεκριμενη συνταγη δεν βγαινουν σκληρα τα μπισκοτα ?
Ευχαριστω πολυ

gwgoyla είπε...

Θα σου απαντησω...αλλα θελω να μου λυσεις κι εσυ μια απορια...ΠΟΙΟΣ-ΠΟΙΑ σου τα λεει αυτα?Με το ντινκελ φτιαχνεις τα παντα ολα και σου το λεω με σιγουρια που το χρησιμοποιω εδω και 10 μηνες στην διατροφη μου.
Τα μπισκοτα αντιθετως ειναι πολυ αφρατα και τραγανα...
Καλο σου βραδυ!!!

Konstantina Karamitsou είπε...

tha ta kanw kai gw simera na dw pws einai mias kai mena mou apagoreyete to aleuri sitou.. gwgoula i diatrofi pou kaneis einai me to test disaneksias?

gwgoyla είπε...

Καλως ορισες Κων/να!!!
Ναι αυτη ακολουθω με το τεστ δυσανεξιας,τα μπισκοτα ειναι παρα πολυ ωραια και αν θελεις μπορεις να τα φτιαξεις και με αλευρι Ζεας.
Σε ευχαριστω πολυ,καλη σου μερα!!!

Konstantina Karamitsou είπε...

Ηθελα να σε ρωτησω.. Αντι για ζαχαρh μπορω να βαλω σκονη ζαχαρινης? και αν ναι 3 κουταλια θα βαλω ή πιο πολυ? Επισης αυγο μπορω μονο το ασπραδι?? Και κατι τελευταιο.. Το μπαικιν η δικη μου διατροφολoγος μου εχει πει οτι περιεχει ποσοτητα σιτου και να το αντικαταστησω με την μαγια οπου χρειαζεται.. Σου το λεω για να το ξερεις.. Σε ευχαριστω πολυ και ελπιζω να μην σε κουρασα με τις ερωτησεις μου.. :)

gwgoyla είπε...

Κων/να δε με κουραζεις απλα με τα δικα σου ζητουμενα φτιαχνεις δικη σου συνταγη πλεον.1)δεν υπαρχει καλυτερο απο την μαυρη ζαχαρη δεν ξερω η σκονη ζαχαρινης τι ενταση γλυκας θα δωσει 2)αν απαγορευεται να φας κροκο βαλε το ασπραδι απλα ισως χρειαστει λιγο παραπανω αλευρι αφου μειωνεις υλικο 3)υπαρχει μπαιικιν στα βιολογικα χωρις γλουτενη που χρησιμοποιω εγω..η μαγια στην συγκεκριμενη συνταγη δεν κολλαει..αυτα ειχα να σου πω εγω..αν σε καλυψα εχει καλως,αλλιως πειραματισου επανω στην συνταγη οπως εκανα και συνεχιζω να κανω για να εχω νοστιμα γλυκα και φαγητα στην διατροφη μου.Να εισαι καλα!!!

gwgoyla είπε...

Συγνωμη εγραψα λαθος δεν θα χρειαστει παραπανω αλευρι αλλα λιγοτερο...Κων/να.

Konstantina Karamitsou είπε...

Σε ευχαριστω πολυ για την απαντηση σου! Τα εκανα αλλα δεν σκεφτηκα να βαλω λιγοτερο αλευρι και δυσκολευτικα πολυ να το ζυμωσω γιατι συνεχεια μου γινοταν θρυψαλα! Θα ξερω ομως για την επομενη φορα! Μου βρηκαν πολυ ωραια καταταλα!! Χιλια μπραβο που ανεβαζεις και τετοιες συνταγες για εμας που παλευουμε να βρουμε εναλλακτικες συνταγες με αυτο το τεστ!

gwgoyla είπε...

Δεν ξερω με τι εκανες το σχημα στα μπισκοτα αλλα θα σου πω τι να κανεις..με το φλυτζανακι ας πουμε οτι κανεις το σχημα την ωρα που το κοβεις,οπως ειναι το φλυτζανακι πανω στο κομματι ζυμης που εκοψες το σερνεις στην ακρη του παγκου σου βαζεις την παλαμη σου ανοιχτη και το ριχνεις εκει και με προσοχη το βαζεις στο ταψι.Χαρηκα παντως που σου αρεσαν,να εισαι καλα καλο σου βραδυ και σε ευχαριστω πολυ!!!