ΚΕΚΑΚΙΑ ΜΕΡΕΝΤΑΣ ΜΕ ΣΙΡΟΠΙ ΜΕΡΕΝΤΑΣ!!!

Πεντανοστιμα μινι κεκακια με γευση μερεντας και σιροπιασμενα
με μερεντα ετοιμα για το πρωινο και απογευματινο καφεδακι σας,
πανευκολα και γρηγορα στην παρασκευη τους χωρις την χρηση του μιξερ.
Δοκιμαστε τα αξιζουν!!!

ΥΛΙΚΑ (12 κομματια)
240 γρ.αλευρι φαριν απ
1 φλ.τσαγιου γαλα
1/2 φλ.τσαγιου ζαχαρη
125 γρ.βουτυρο αρωματικο λιωμενο και χλιαρο
2 κ.σουπας γεματες γεματες μερεντα
1 βανιλετα
1 αυγο
Για το σιροπι
1 φλ.τσαγιου νερο
2 κ.σουπας ζαχαρη
1 1/2 κ.σουπας μερεντα
1 κ.γλυκου βουτυρο


ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Λιωνουμε το βουτυρο και το αφηνουμε λιγο να κρυωσει.
Κοσκινιζουμε το αλευρι.
Βαζουμε το χλιαρο βουτυρο σε λεκανη,και προσθετουμε την ζαχαρη,το αυγο,την μερεντα,την βανιλετα,το γαλα
 και με το συρμα ανακατευουμε πολυ καλα να ενωθουν και να διαλυθουν τα υλικα.
Τοτε ριχνουμε σιγα σιγα το αλευρι
 ανακατευουμε καλα να ενωθει με τα υπολοιπα υλικα και ειναι ετοιμο.
Βουτυρωνουμε 12 θηκες για τα κεκακια και ισομοιραζουμε το μειγμα στις θηκες 
και τα ψηνουμε στους 170 -180 βαθμους για 20 λεπτα σε προθερμασμενο φουρνο.
Σε ενα μεγαλο μπρικι βαζουμε ολα τα υλικα για το σιροπι,
ανακατευουμε και το αφηνουμε σε μετρια φωτια να βρασει για 7-8 λεπτα.
Αφηνουμε να κρυωσουν τα κεκακια μας σε σχαρα και μετα τα σιροπιαζουμε.

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!
ΚΕΚΑΚΙΑ ΜΕΡΕΝΤΑΣ ΜΕ ΣΙΡΟΠΙ ΜΕΡΕΝΤΑΣ!!! 4.5 5 Gwgoyla Nsg Πεντανοστιμα μινι κεκακια με γευση μερεντας και σιροπιασμενα με μερεντα ετοιμα για το πρωινο και απ...


,

Δώστε το email σας για να λαμβάνετε πρώτη/ος κάθε καινούρια Συνταγή...

author picture

Για μένα :

Είμαι η Gwgoyla Nsg, ιδιοκτήτρια του Μαγειρικού blog Νόστιμες Συνταγές της Γωγώς.Αγαπώ τη Μαγειρική και τη ζαχαροπλαστική απο πολύ μικρή και μέσα απο το blog μου διοχετεύω αυτή την αγάπη και προς εσάς.Θέλω να ξέρετε οτι Ο Λ Ε Σ οι συνταγές που θα βρείτε στο ιντερνετικό σπιτάκι μου είναι δοκιμασμένες και φτιαγμένες με φροντίδα,Αγάπη και πολύ πολύ μεράκι...Επίσης φροντίζω να δίνω και αναλυτικές οδηγίες με φωτογραφίες βήμα προς βήμα απο την παρασκευή τους ετσι ωστε ακόμα και η πιό Αρχάρια μαγείρισσα να βγεί ασπροπρόσωπη στα αγαπημένα της πρόσωπα!!!Αν σας αρέσει κάποια συνταγή ή έχετε κάποια απορία μή διστάσετε να γίνετε μέλος και να αφήσετε το σχόλιό σας. Για να γίνετε μέλος στη σελίδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Για να γίνετε μέλος στην Ομάδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Τέλος μπορείτε να με προσθέσετε στο google plus στο Gwgoyla Nsg .

6 σχόλια

ΕΛΕΝΑ είπε...

Παίρνω ένα λαχταριστό κεκάκι για τον απογευματινό μου καφεδάκο, και εύχομαι καλή Κυριακή Γωγούλα μου!
Φιλιά!

Effie's Sweet Home Designs είπε...

Γωγώ μου, μου έσπασαν την μύτη τα λαχταριστά σου κεκάκια!!!!!!!!!!
Καλή εβδομάδα και πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!

Neli είπε...

Τι ωραίες λαχταριστές καρδούλες είναι αυτες?
πολυ θάθελα να είχα τωρα μια δυο....γεια στα χερια σου Γωγουλα,φιλιά καλη εβδομάδα.


The Dark Chef είπε...

Με σιρόπι μερέντας, τι λες τώρα!
Μπράβο, φαίνονται πολύ λαχταριστά!

Create Taste είπε...

Ιδανικό για απογευματινό καφεδάκι!

ΕΛΕΝΗ είπε...

Γωγούλα μου τέλεια τα κεκάκια σου, αχ τι μας κάνεις κάφε φορά!!!Δείχνουν καταπληκτικά!!!
Φιλάκια!