ΚΑΝΕΛΑΔΑ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΣΙ ΚΩΣ!!!

Φοβερα δροσιστικο καλοκαιρινο αναψυκτικο,που ξεχωριζει
με την γλυκια του γευση,και το μοναδικο αρωμα της κανελας.
Πανευκολο στην παρασκευη του,και πολυ οικονομικο.
Πινεται με μπολικο παγο.
Δοκιμαστε την!!!

ΥΛΙΚΑ
1 κιλό ζάχαρη

3 ποτήρια νερό

3 φυλλαράκια αρμπαρόριζας

2 ξυλάκια κανέλας

2,3 γαρύφαλλα

1 κ.γλυκού κόκκινη χρωστική για ζαχαροπλαστική


 ΕΚΤΕΛΕΣΗ

Σε μία κατσαρόλα βάζετε τη ζάχαρη, τα ξυλάκια της κανέλας,τα γαρύφαλλα την αρμπαρόριζα.Προσθέτουμε και το νερό..


Βάζουμε τη κατσαρόλα στη φωτιά και αρχίζουμε να

 ανακατεύουμε.

Αφήνουμε να βράσει για 10 λεπτά 

περίπου, και προσθέτουμε το χρώμα.

 Ανακατεύουμε 

καλά. και αποσύρουμε τη κατσαρόλα από τη φωτιά.


Αφήνουμε να κρυώσει αφαιρουμε τα μυρωδικα και

 τη βάζουμε σε μπουκάλι

 στο ψυγείο. Πίνεται σαν αναψυκτικό.Βαζουμε 1/4

 κανελαδα σε ποτηρι και το υπολοιπο νερο με

 μπολικο παγο ανακατευουμε πολυ καλα και στην

 υγεια μας!!!Μπορουμε επισης αντι για νερο να

 προσθεσουμε σοδα (αεριουχο νερο)



ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!
Αναψυκτικό του χωριού Πυλί. Κ Ελένη Ρούφα


ΚΑΝΕΛΑΔΑ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΣΙ ΚΩΣ!!! 4.5 5 Gwgoyla Nsg Φοβερα δροσιστικο καλοκαιρινο αναψυκτικο,που ξεχωριζει με την γλυκια του γευση,και το μοναδικο αρωμ...


,

Δώστε το email σας για να λαμβάνετε πρώτη/ος κάθε καινούρια Συνταγή...

author picture

Για μένα :

Είμαι η Gwgoyla Nsg, ιδιοκτήτρια του Μαγειρικού blog Νόστιμες Συνταγές της Γωγώς.Αγαπώ τη Μαγειρική και τη ζαχαροπλαστική απο πολύ μικρή και μέσα απο το blog μου διοχετεύω αυτή την αγάπη και προς εσάς.Θέλω να ξέρετε οτι Ο Λ Ε Σ οι συνταγές που θα βρείτε στο ιντερνετικό σπιτάκι μου είναι δοκιμασμένες και φτιαγμένες με φροντίδα,Αγάπη και πολύ πολύ μεράκι...Επίσης φροντίζω να δίνω και αναλυτικές οδηγίες με φωτογραφίες βήμα προς βήμα απο την παρασκευή τους ετσι ωστε ακόμα και η πιό Αρχάρια μαγείρισσα να βγεί ασπροπρόσωπη στα αγαπημένα της πρόσωπα!!!Αν σας αρέσει κάποια συνταγή ή έχετε κάποια απορία μή διστάσετε να γίνετε μέλος και να αφήσετε το σχόλιό σας. Για να γίνετε μέλος στη σελίδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Για να γίνετε μέλος στην Ομάδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Τέλος μπορείτε να με προσθέσετε στο google plus στο Gwgoyla Nsg .

8 σχόλια

Neli είπε...

Αν και δε μου αρέσει ιδιαίτερα ,η μυρωδια της κανέλλας,ετσι που το βλεπω υπέροχο το ποτό σου σκέφτομαι να το φτιάξω,θα είναι πολυ δροσερό για κέρασμα,μπράβο Γωγουλα μου,φιλάκια.

ΕΛΕΝΑ είπε...

Στην υγειά σου Γωγούλα μου!
Δροσερό και μυρωδάτο το κέρασμά σου!!
Φιλάκια!

mia maria είπε...

Πολύ ωραίο! Θα είναι και πολύ δροσιστικό, ότι πρέπει για το καλοκαιράκι!

Selcouth είπε...

Μπορώ να έχω κι ένα... τρίτο ποτήρι παρακαλώ;;;; Διότι αγαπητοί/ες μου, εγώ είχα την τύχη να τη δοκιμάσω αυτήν την κανελάδα και... Εχμ... Χμ... Να πιώ τόση, που να κοντέψει να μην έχει να σας δείξει τίποτα η Γωγούλα! Δροσιστική κι απολαυστικότατη!
Γωγώ μου να είσαι πάντα καλά και σ' ευχαριστώ για όλα τα πεντανόστιμα φαγητά που μας έφτιαξες στο φιλόξενο σπίτι σας!
Καλό βράδυ κι ελπίζω να μας ξαναδοθεί η ευκαιρία να τα πούμε και πάλι! Πολλά πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΗ είπε...

Γωγούλα μου καταπληκτικό ποτάκι!!!Και πολύ όμορφα σερβιρισμένο!!!Στην υγειά σου!
Φιλάκια πολλά, καλή εβδομάδα!!!

gwgoyla είπε...

Σας ευχαριστω πολυ ολες για την επισκεψη σας στο μπλογκ μου,μα πανω απ'ολα θελω να ευχαριστησω μεσα απο την καρδια μου την Πηνελοπη(selcouth)που επιτελους την γνωρισα και απο κοντα.
Πηνελοπη μου,μη με ευχαριστεις για τιποτα..χαρα μου μεγαλη ηταν να περιποιηθω εσενα και την Α.εστω και με αυτα τα λιγα που μπορεσα να σας προσφερω.Το σπιτι μου ειναι ανοιχτο οποτε θελετε να ξαναρθετε.Πολλα πολλα φιλια!!!

papagalos28 είπε...

Καλησπέρα και από την Α.!!!χαχαχαχα
Γωγούλα θα ήθελα και εγώ να σε ευχαριστήσω με τη σειρά μου και για την φιλοξενία σου και για τον κόπο σου να μας περιποιηθείς με τα τόσα καλούδια που έφτιαξες!!Γιατί ναι δεν δοκίμασα μόνο την κανελάδα.....χιχιχιχι!Την οποία με βάζεις στον πειρασμό να φτιάξω για να πω την αλήθεια!!Εύχομαι να ξαναβρεθούμε και γιατί όχι και από τη δική μου μεριά του νησιού!!Να είστε πάντα καλά.Καλό βραδάκυ :)

gwgoyla είπε...

Kαλως την Ααααααααααααααααα!!!!! χαχαχαχαχαχα...τι μου κανεις κοριτσακι μου?Μη με ευχαριστεις καθολου..μακαρι να μπορουσα να σας προσφερω περισσοτερα..το καλο ειναι οτι ειμασταν μια πολυ ωραια παρεα που θελω να πιστευω οτι εκτος απο μας περασατε κι εσεις καλα.Σε ευχαριστουμε πολυ για την προσκληση και να ξερεις οτι το σπιτι μας ειναι ανοιχτο να μας ερθετε και παλι οποτε θελετε.Καλο βραδυ και πολλα πολλα φιλια!!!