ΓΑΥΡΟΣ ΣΤΟ ΦΟΥΡΝΟ ΣΑΝ ΤΗΓΑΝΗΤΟΣ!!!

Το ψάρι είναι τροφή εύπεπτη και πλούσια σε φώσφορο, ιώδιο, μαγνήσιο, σίδηρο, κοβάλτιο και χαλκό. Επιπλέον, τα λιπαρά ψάρια όπως το σκουμπρί, ο σολομός, η σαρδέλα, ο κολιός, ο γαύρος, η μαρίδα, ο μπακαλιάρος, η πέστροφα, είναι πηγές άφθονης βιταμίνης Α και Ο.
Ειδικά αυτά τα ψάρια, περιέχουν τα Ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, που συμφωνα με όλες τις ιατρικές έρευνες επιδρούν ευεργετικά στο καρδιοαγγειακό σύστημα, ρίχνοντας την πίεση και παρεμποδίζοντας την απόφραξη των αρτηριών.
Σήμερα επικρατεί η άποψη πως αν τρώγαμε καθημερινά 30 γραμμάρια ψάρι, το ποσοστό των καρδιοπαθειών θα είχε μειωθεί στο μισό! Το ψάρι, τέλος, είναι το πιο κατάλληλο φαγητό για όσους κάνουν δίαιτα, αφού δίνει στον οργανισμό τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά και πολύ λίγες θερμίδες.
Ποσο πιο υγιεινο λοιπον να φτιαξουμε τα ψαρακια μας στον φουρνο σα να τα εχουμε τηγανισει και να τα αλευρωσουμε με αλευρι ΖΕΑΣ η'ΝΤΙΝΚΕΛ χωρις γλουτενη ετσι οπως τα εφτιαξα εγω λογω διατροφης.Εσεις μπορειτε να τα αλευρωσετε με αλευρι για ολες τις χρησεις.Δεν εχουν να ζηλεψουν τιποτα απο τα τηγανητα.
Δοκιμαστε τα με αυτο τον τροπο!!!

ΥΛΙΚΑ
1 κιλο φρεσκο γαυρο
Αλατι
Ελαιολαδο
Αλευρι 
Λαδοκολλα

ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Καθαριζουμε και πλενουμε πολυ καλα τα γαυρακια
 τα βαζουμε στο τρυπητο και τα αλατιζουμε.
Σε λαμαρινα του φουρνου μας, στρωνουμε λαδοκολλα και την λαδωνουμε παντου πολυ καλα.
Παιρνουμε δυο δυο γαυρακια απο την ουριτσα τους τα αλευρωνουμε πολυ καλα τιναζουμε το περιττο αλευρι
 και τα βαζουμε με ενωμενες τις ουριτσες στην λαμαρινα.Ακολουθουμε την ιδια διαδικασια μεχρι να τελειωσουν τα ψαρακια.
Τελος τα ψεκαζουμε με λιγο ελαιολαδο απο πανω
 και ψηνουμε σε προθερμασμενο φουρνο στον αερα στους 180-200 βαθμους μεχρι να παρουν χρωμα σαν αυτο που θα επαιρναν αν τα τηγανιζαμε.Δεν τα γυρναμε καθολου κατα την ωρα του ψησιματος..τα ψαρακια θα εχουν παρει πανω κατω χρωμα.
Αφου ψηθουν ριχνουμε λεμονακι και τα συνοδευουμε με  χωριατικη σαλατα και κρυα μπυριτσα.


ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!
ΓΑΥΡΟΣ ΣΤΟ ΦΟΥΡΝΟ ΣΑΝ ΤΗΓΑΝΗΤΟΣ!!! 4.5 5 Gwgoyla Nsg Το ψάρι είναι τροφή εύπεπτη και πλούσια σε φώσφορο, ιώδιο, μαγνήσιο, σίδηρο, κοβάλτιο και χαλκό. Επ...


,

Δώστε το email σας για να λαμβάνετε πρώτη/ος κάθε καινούρια Συνταγή...

author picture

Για μένα :

Είμαι η Gwgoyla Nsg, ιδιοκτήτρια του Μαγειρικού blog Νόστιμες Συνταγές της Γωγώς.Αγαπώ τη Μαγειρική και τη ζαχαροπλαστική απο πολύ μικρή και μέσα απο το blog μου διοχετεύω αυτή την αγάπη και προς εσάς.Θέλω να ξέρετε οτι Ο Λ Ε Σ οι συνταγές που θα βρείτε στο ιντερνετικό σπιτάκι μου είναι δοκιμασμένες και φτιαγμένες με φροντίδα,Αγάπη και πολύ πολύ μεράκι...Επίσης φροντίζω να δίνω και αναλυτικές οδηγίες με φωτογραφίες βήμα προς βήμα απο την παρασκευή τους ετσι ωστε ακόμα και η πιό Αρχάρια μαγείρισσα να βγεί ασπροπρόσωπη στα αγαπημένα της πρόσωπα!!!Αν σας αρέσει κάποια συνταγή ή έχετε κάποια απορία μή διστάσετε να γίνετε μέλος και να αφήσετε το σχόλιό σας. Για να γίνετε μέλος στη σελίδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Για να γίνετε μέλος στην Ομάδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Τέλος μπορείτε να με προσθέσετε στο google plus στο Gwgoyla Nsg .

4 σχόλια

Selcouth είπε...

Καλημέρες, ήρθα! Γαύρο δεν έχω, αλλά έφτιαξα όπως με συμβούλεψες τα προσφυγάκια σαν τηγανητά και κατέληξαν σαν... αφανισμένα! Γιάμιιιι! Θα δοκιμάσω και με γαύρο!
Άλλη μέρα όμως ε; Τώρα περιμένω την papagalos28 να πάμε για μπάνιο! :))
Πολλά πολλά φιλάκια Γωγούλα μου!

gwgoyla είπε...

Καλως την μου!!!Καλημερα κοριτσαρα μου!!!
Δεν ειχα δικιο το ποσο ωραια γινονται τα ψαρακια ετσι???Δωσε την καλημερα μου και πολλα φιλια στο παπαγαλακι σου να προσεχετε και να περασετε πολυ πολυ ομορφα...καλο μπανιο..πολλα φιλιαααααα!!!!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Tα λατρεύω τα ψαράκια μαγειρεμένα έτσι, έμαθα να κάνω το μαριδάκι με αυτόν τον τρόπο από την Μαρία μας, θα το δοκιμάσω και με γαυράκι, που το αγαπάμε πολύ!
Φιλιά Γωγούλα μου, καλό απόγευμα!

ΕΛΕΝΗ είπε...

Γωγούλα μου τρελλαίνομαι για ψαράκια και η συνταγούλα σου ειναι ιδανικότατη για μένα που προτιμώ τα ψητά απο τα τηγανιτά!!!Η παρουσίαση φοβερή, μπράβο!!!
Φιλάκια πολλά!!!