ΜΠΙΣΚΟΤΑΚΙΑ ΑΛΜΥΡΑ ΜΕ ΓΡΑΒΙΕΡΑ!!!

Φανταστικα, μυρωδατα,και γευστικα μπισκοτακια μπουκιας,με γευση και αρωμα
βουτυρου και γραβιερας με ελαχιστα υλικα θα σας κανουν να εθιστειτε...
Απλα δοκιμαστε τα!!!

ΥΛΙΚΑ (110 μπισκοτακια)
250 γρ.βουτυρο αγελαδος σε θερμοκρασια δωματιου
2 κουπες τριμμενη γραβιερα
3 αυγα(το 1 για αλειμμα) σε θερμοκρασια δωματιου
2 1/2 κουπες αλευρι για ολες τις χρησεις
1 πρεζα πιπερι
Λιγο αλατι ημιχονδρο για πασπαλισμα


ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Χτυπαμε για λιγο στον καδο του μιξερ το βουτυρο 
και προσθετουμε την τριμμενη γραβιερα σε μετρια ταχυτητα μεχρι να ενωθουν καλα τα υλικα.
Κατοπιν προσθετουμε ενα ενα τα αυγα,και τοποθετουμε το εξαρτημα του γαντζου στο μιξερ για ζυμες.
Ριχνουμε το αλευρι λιγο λιγο το πιπερι
 μεχρι να μαζευτει το υλικο σε ζυμη.
Αλευρωνουμε ελαφρα τον παγκο μας βαζουμε την ζυμη και με τα χερια ζυμωνουμε 3-4 λεπτα,
τυλιγουμε σε διαφανη μεμβρανη και τοποθετουμε την ζυμη στο ψυγειο για 1 ωρα.
Κατοπιν την ανοιγουμε ακομα και με το χερι σε 4 χιλ.αφου την αφησουμε για λιγο να σταθει και να παρει θερμοκρασια δωματιου.Με ενα σφηνοποτηρακι κοβουμε μικρα δισκακια και τα τοποθετουμε σε λαμαρινες του φουρνου μας στρωμενες με λαδοκολλα.
 Αλειφουμε με αυγο τα μπισκοτακια,πασπαλιζουμε απο πανω  λιγο αλατι ημιχονδρο,
και τα ψηνουμε σε προθερμασμενο φουρνο για 15 λεπτα στους 180 βαθμους στον αερα μεχρι να ροδοκοκκινισουν ομοιομορφα.
Τα αφαιρουμε απο τον φουρνο τα αφηνουμε να κρυωσουν τελειως και τα φυλαμε (αν μεινουν)  αεροστεγως κλεισμενα.

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!
ΜΠΙΣΚΟΤΑΚΙΑ ΑΛΜΥΡΑ ΜΕ ΓΡΑΒΙΕΡΑ!!! 4.5 5 Gwgoyla Nsg Φανταστικα, μυρωδατα,και γευστικα μπισκοτακια μπουκιας,με γευση και αρωμα βουτυρου και γραβιερας μ...


,

Δώστε το email σας για να λαμβάνετε πρώτη/ος κάθε καινούρια Συνταγή...

author picture

Για μένα :

Είμαι η Gwgoyla Nsg, ιδιοκτήτρια του Μαγειρικού blog Νόστιμες Συνταγές της Γωγώς.Αγαπώ τη Μαγειρική και τη ζαχαροπλαστική απο πολύ μικρή και μέσα απο το blog μου διοχετεύω αυτή την αγάπη και προς εσάς.Θέλω να ξέρετε οτι Ο Λ Ε Σ οι συνταγές που θα βρείτε στο ιντερνετικό σπιτάκι μου είναι δοκιμασμένες και φτιαγμένες με φροντίδα,Αγάπη και πολύ πολύ μεράκι...Επίσης φροντίζω να δίνω και αναλυτικές οδηγίες με φωτογραφίες βήμα προς βήμα απο την παρασκευή τους ετσι ωστε ακόμα και η πιό Αρχάρια μαγείρισσα να βγεί ασπροπρόσωπη στα αγαπημένα της πρόσωπα!!!Αν σας αρέσει κάποια συνταγή ή έχετε κάποια απορία μή διστάσετε να γίνετε μέλος και να αφήσετε το σχόλιό σας. Για να γίνετε μέλος στη σελίδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Για να γίνετε μέλος στην Ομάδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Τέλος μπορείτε να με προσθέσετε στο google plus στο Gwgoyla Nsg .

5 σχόλια

ΕΛΕΝΑ είπε...

Aντε ν' αρχίσεις μ' αυτά, δεν σταματάς με τίποτα!
Καλώς σε ξαναβρίσκω Γωγούλα μου, φιλιά πολλά!!

gwgoyla είπε...

Καλως το Ελενακι μου...καλο υπολοιπο καλοκαιριου θα σου ευχηθω,γιατι καλο χειμωνα απο τωρα ακουγεται καπως.
Τα μπισκοτακια ειναι οπως το ειπες,αρχιζεις με ενα και δεν σταματας..πραγματικος εθισμος....
Σε ευχαριστω πολυ,φιλακια πολλα!!!

Neli είπε...

Τελεια φαίνονται και το αλμυρό μου αρέσει σε μπισκοτο πιο πολύ ,και με το αρωμα του βουτύρου θαναι αρωματικα και πεντανόστιμα,καλη εβδομαδα,φιλακια

Neli είπε...

Τελεια φαίνονται και το αλμυρό μου αρέσει σε μπισκοτο πιο πολύ ,και με το αρωμα του βουτύρου θαναι αρωματικα και πεντανόστιμα,καλη εβδομαδα,φιλακια

Selcouth είπε...

Τί να εθιστώ Γωγούλα μου... Σαν φράπα έχω γίνει! Όμως είμαι σίγουρη ότι μόλις τα φτιάξω, απλά θα τα τσακίσω! Τρελή αδυναμία στα αλμυρά και λάτρης των συνταγών σου! Απ΄ό,τι διαβάζω βγαίνουν και μπόλικα! Γιούργιαααα! :))
Πολλά πολλά φιλάκια! Καλό απόγευμα να έχεις!