ΒΑΣΙΚΗ ΣΥΝΤΑΓΗ ΓΙΑ PATISSERIE!!! ((ΚΡΕΜΑ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΙΚΗΣ)

Απο τις πιο ευκολες και πιο νοστιμες η συγκεκριμενη κρεμα patisserie 
για τουρτες,και οτι γλυκο θελετε εσεις να γεμισετε ...ειναι απλα υπεροχη!!!
Δοκιμαστε την!!!
ΥΛΙΚΑ
250 ml γαλα φρεσκο
250 ml κρεμα γαλακτος
80 γρ.ζαχαρη
1 μπαστουνι βανιλια
1 αυγο
3 κροκους αυγων
20 γρ.κορν φλαουρ
20 γρ.αλευρι
1 πρεζα αλατι


ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Βάζουµε σε κατσαρόλα το γάλα µε την κρέµα . Χαράζουµε τη βανίλια και το µπαστουνάκι βανίλιας (για περισσότερο άρωµα, θα το αφαιρέσουµε µόλις βράσει η κρέµα).
Σε µπολ χτυπάµε µε σύρµα το αυγό, 
τους κρόκους, τη ζάχαρη και το αλάτι. 
Σιγά σιγά κοσκινίζουµε το αλεύρι και το κορν φλάουρ στα αυγά.
 Αναµειγνύουµε πολύ καλά µε το σύρµα.
Λίγο πριν βράσουν γάλα και κρέµα τα ρίχνουµε σιγά σιγά στο µείγµα των αυγών, ανακατεύοντας πάντα.
 Όλο µαζί το ξαναβάζουµε στην κατσαρόλα
 και ανακατεύουµε συνεχώς
 µέχρι η κρέµα να δέσει. 
Τη µεταφέρουµε σε µπολ και καλύπτουµε ακουµπώντας επάνω στην επιφάνειά της µεµβράνη. Έτσι αποτρέπουµε τη δηµιουργία κρούστας-πέτσας στην κρέµα. Αφού έρθει σε θερµοκρασία δωµατίου τη φυλάµε στο ψυγείο µέχρι να τη χρησιµοποιήσουµε.
Όταν πρόκειται να χρησιµοποιήσουµε την κρέµα, αφαιρούµε τη µεµβράνη και µε το σύρµα την αφρατεύουµε ελαφρά. Τη βάζουµε σε κορνέ ζαχαροπλαστικής για να την στρωσουμε στα γλυκα μας.


ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!
Πηγη:Α.Μπαρμπαριγου

ΒΑΣΙΚΗ ΣΥΝΤΑΓΗ ΓΙΑ PATISSERIE!!! ((ΚΡΕΜΑ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΙΚΗΣ) 4.5 5 Gwgoyla Nsg Απο τις πιο ευκολες και πιο νοστιμες η συγκεκριμενη κρεμα patisserie  για τουρτες,και οτι γλυκο θε...


,

Δώστε το email σας για να λαμβάνετε πρώτη/ος κάθε καινούρια Συνταγή...

author picture

Για μένα :

Είμαι η Gwgoyla Nsg, ιδιοκτήτρια του Μαγειρικού blog Νόστιμες Συνταγές της Γωγώς.Αγαπώ τη Μαγειρική και τη ζαχαροπλαστική απο πολύ μικρή και μέσα απο το blog μου διοχετεύω αυτή την αγάπη και προς εσάς.Θέλω να ξέρετε οτι Ο Λ Ε Σ οι συνταγές που θα βρείτε στο ιντερνετικό σπιτάκι μου είναι δοκιμασμένες και φτιαγμένες με φροντίδα,Αγάπη και πολύ πολύ μεράκι...Επίσης φροντίζω να δίνω και αναλυτικές οδηγίες με φωτογραφίες βήμα προς βήμα απο την παρασκευή τους ετσι ωστε ακόμα και η πιό Αρχάρια μαγείρισσα να βγεί ασπροπρόσωπη στα αγαπημένα της πρόσωπα!!!Αν σας αρέσει κάποια συνταγή ή έχετε κάποια απορία μή διστάσετε να γίνετε μέλος και να αφήσετε το σχόλιό σας. Για να γίνετε μέλος στη σελίδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Για να γίνετε μέλος στην Ομάδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Τέλος μπορείτε να με προσθέσετε στο google plus στο Gwgoyla Nsg .

8 σχόλια

Selcouth είπε...

Καλημέρες, καλημέρες! Μπαστουνάκι βανίλιας εννοείς αυτό το μαύρο "καλαμάκι" που το ξύνουν με το μαχαίρι ε; Με αυτές τις βανίλιες που είναι σκόνη σε καψουλάκια, δεν θα γίνει καλή η κρέμα; Θα την έχω υπόψιν μου τη συνταγή!
Πολλά πολλά φιλιά Γωγούλα μου!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Ωραία συνταγή Γωγούλα μου, για μια κρέμα που μπορούμε να την χρησιμοποιήσουμε σε ένα σωρό γλυκά!
Φιλιά, καλό μεσημέρι!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Ωραία συνταγή Γωγούλα μου, για μια κρέμα που μπορούμε να την χρησιμοποιήσουμε σε ένα σωρό γλυκά!
Φιλιά, καλό μεσημέρι!

Εφη είπε...

Τη λατρεύω αυτή την κρέμα! Καλές οι εύκολες και της στιγμής αλλά αυτή είναι θεϊκή κρεμούλα και όπου μπει απογειώνει το γλυκό μας! Καλό απόγευμα! :)

gwgoyla είπε...

Πηνελοπη μου ναι αυτο το μπαστουνι ειναι,φυσικα και μπορεις να βαλεις καψουλες βανιλια ειναι και πιο οικονομικες,απλα το μπαστουνακι δινει πιο εντονο αρωμα και γευση.
Σε ευχαριστω πολυ πολυ φιλακιαααααααααα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

gwgoyla είπε...

Ελενακι μου πραγματικα ειναι φανταστικη η κρεμα που την τρως και με ενα κουταλι σκετη...φιλακια πολλα σε ευχαριστω πολυ!!

gwgoyla είπε...

Ετσι ακριβως οπως τα εγραψες Εφη ειναι θεικη κρεμα..
Σε ευχαριστω πολυ για την επισκεψη σου,καλο σου βραδυ!!!

Ανώνυμος είπε...

ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΘΑ ΤΗ ΔΟΚΙΜΑΣΩ ΓΩΓΩ...