ΣΠΙΤΙΚΟΣ ΧΑΛΒΑΣ ΦΑΡΣΑΛΩΝ!!!

Ο φημισμενος χαλβας φαρσαλων που συνανταμε στα διαφορα πανηγυρια
και  που ολοι ακριβοπληρωνουμε..τελος!!!
Φτιαξτε σπιτικο χαλβα με υλικα που εχουμε ολοι στο ντουλαπι μας μονο 
με 3,50 ευρω το πολυ.
Μυρωδατος με την υπεροχη καραμελενια κρουστα και τα ολοκληρα καβουρδισμενα αμυγδαλα
θα σας ενθουσιασει!!!
Μια δοκιμη θα σας πεισει!!!

ΥΛΙΚΑ

3/4 κουπας σπορελαιο η'βουτυρο αρωματικο(εγω εβαλα 

βουτυρο αγελαδος)

2 κουπες γεματες κορν φλαουρ

3 κουπες ζαχαρη

4 κουπες νερο

1 κουπα ζαχαρη για την καραμελα

1 κουπα αμυγδαλα ασπρισμενα και καβουρδισμενα

2 κ.γλυκου κανελα τριμμενη (προεραιτικα)εγω την προσθεσα



ΕΚΤΕΛΕΣΗ

Σε λεκανη ριχνουμε τις 4 κουπες νερο,τις 3 κουπες 

ζαχαρη,το κορν φλαουρ,το 

σπορελαιο η'το βουτυρο και ανακατευουμε πολυ καλα μεχρι 

να διαλυθουν και ενωθουν ολα τα υλικα.

Σε κατσαρολα με χοντρο πατο ριχνουμε λιγη λιγη απο την 1 

κουπα την ζαχαρη και ανακατευουμε μεχρι να την δουμε να

 λιωνει.



Μολις λιωσει ριχνουμε παλι λιγη ζαχαρη 

ανακατευοντας μεχρι να λιωσει.Αυτο το συνεχιζουμε μεχρι 

να τελειωσει η ζαχαρη και εχει παρει ηδη το χρωμα της 

καραμελας.



Στην συνεχεια ριχνουμε τα υλικα που εχουμε 

διαλυσει και με ξυλινη κουταλα ανακατευουμε συνεχως 

μεχρι 

να πηξει.

Μη φοβηθειτε αν δειτε την καραμελα να εχει 

σκληρυνει σιγα σιγα με την θερμοκρασια θα λιωσει.Λιγο πριν

 πηξει ριχνουμε την κανελα και τα καβουρδισμενα αμυγδαλα 

ανακατευουμε

 και μολις δουμε να ξεκολλαει απο την 

κατσαρολα τον απλωνουμε σε ταψακι,πασπαλιζουμε με λιγη

 ζαχαρη απο πανω,



αν θελετε μπορειτε να βαλετε και κανελα 

και τον ψηνετε στο γκριλ μεχρι να καραμελωσει και ειναι 

ετοιμος.Αφηστε τον λιγο να κρυωσει ωστε να μπορεσετε να 

τον κοψετε σε κομματια.




ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!

Πηγη:Α.Πετρετζικης
ΣΠΙΤΙΚΟΣ ΧΑΛΒΑΣ ΦΑΡΣΑΛΩΝ!!! 4.5 5 Gwgoyla Nsg Ο φημισμενος χαλβας φαρσαλων που συνανταμε στα διαφορα πανηγυρια και  που ολοι ακριβοπληρωνουμε..τ...


,

Δώστε το email σας για να λαμβάνετε πρώτη/ος κάθε καινούρια Συνταγή...

author picture

Για μένα :

Είμαι η Gwgoyla Nsg, ιδιοκτήτρια του Μαγειρικού blog Νόστιμες Συνταγές της Γωγώς.Αγαπώ τη Μαγειρική και τη ζαχαροπλαστική απο πολύ μικρή και μέσα απο το blog μου διοχετεύω αυτή την αγάπη και προς εσάς.Θέλω να ξέρετε οτι Ο Λ Ε Σ οι συνταγές που θα βρείτε στο ιντερνετικό σπιτάκι μου είναι δοκιμασμένες και φτιαγμένες με φροντίδα,Αγάπη και πολύ πολύ μεράκι...Επίσης φροντίζω να δίνω και αναλυτικές οδηγίες με φωτογραφίες βήμα προς βήμα απο την παρασκευή τους ετσι ωστε ακόμα και η πιό Αρχάρια μαγείρισσα να βγεί ασπροπρόσωπη στα αγαπημένα της πρόσωπα!!!Αν σας αρέσει κάποια συνταγή ή έχετε κάποια απορία μή διστάσετε να γίνετε μέλος και να αφήσετε το σχόλιό σας. Για να γίνετε μέλος στη σελίδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Για να γίνετε μέλος στην Ομάδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Τέλος μπορείτε να με προσθέσετε στο google plus στο Gwgoyla Nsg .

6 σχόλια

niki ad είπε...

Καλώς σε βρήκα, Γωγώ μου !!!!!!!
Υπέροχη συνταγή !!!! Σήμερα μου
έλυσες μια μεγάλη μου απορία : Πώς γίνεται η τραγανιστή κρούστα στην επιφάνεια ! Πάω να γίνω μέλος !!
Θα χαρώ πολύ αν με επισκεφθείς κι εσύ !
Νίκη

"ζαχαρούλα.." είπε...

αγαπημένος του μπαμπά!!!!

τέλεια...

καλημέρα!!! και καλό μήνα!!!!!

Selcouth είπε...

Τί θα γίνει σήμερα; Αμαγείρευτη θα μείνω; Είπα να κάνω ένα διάλειμμα και δεν λέω να ξεκολλήσω από το νετ! Πώς να ξεκολλήσω... Χαλβάς είναι αυτός και μάλιστα από τα χεράκια σου, άρα εγγυημένο το αποτέλεσμα! Αμάν βρε Γωγώ μου! Στέλνω τη Νινή με ταπεράκι, μιας που δεν προλαβαίνω να τον φτιάξω τώρα!
Γεια στα χέρια σου Γωγούλα μου! Πολλά πολλά φιλάκια! Πολλές και όμορφες καλημέρες και στο Κριάρι σου! :)

ΕΛΕΝΗ είπε...

Γωγούλα μου καλώς σε βρίσκω και πάλι!!!Πωπω τέλειος ο χαλβάς σου και είναι ο αγαπημένος μου!!!Σερβίρομαι απευθείας!
Φιλάκια πολλά!!!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Aμάν Γωγούλα μου, με πέθαναν οι φωτογραφίες σου!
Λατρεύω τον χαλβά Φαρσάλων, αν αρχίσω να τρώω δεν λέω να σταματήσω!
Καλό μήνα, φιλιά πολλά!

Neli είπε...

Πολύ νόστιμος φαίνεται,δεν εχω φαει ποτε,θα φτιαξω να δω πως ειναι η γευση του καλο μηνα Γωγουλα μου,φιλια.