ΥΠΕΡΟΧΟ ΤΥΡΟΨΩΜΟ!!!

Ψωμι με τυρι δυο σε ενα!!!
Υπεροχο,μυρωδατο,αφρατο και γευστικοτατο τυροψωμο
για ολη την οικογενεια και για ολες τις ωρες!!!
Δοκιμαστε το!!!

ΥΛΙΚΑ(για την ζυμη)
560 γρ.αλευρι δυνατο
1 φ.ξερη μαγια (9 γρ.)
1 κ.σουπας κοφτη ζαχαρη
1/2 φλ.τσαγιου χλιαρο νερο
1 κ.σουπας αλατι
40 γρ.βουτυρο λιωμενο
1 αυγο
1 φλ.τσαγιου περιπου χλιαρο νερο
350 γρ.φετα τριμμενη
ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΚΑΛΥΨΗ
2 αυγα
50 γρ.φετα τριμμενη


ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Σε μπολ βαζουμε την μαγια,την ζαχαρη
 το 1/2 φλ.τσαγιου χλιαρο νερο,ανακατευουμε να διαλυθει 
καλα η μαγια σκεπαζουμε και αφηνουμε 10 λεπτα να ενεργοποιηθει.
Στον καδο του μιξερ ριχνουμε το αλευρι με το αλατι 
ανακατευουμε
 ριχνουμε το λιωμενο βουτυρο, το αυγο,την ενεργοποιμενη μαγια,
  βαζουμε τον γαντζο εξαρτημα ζυμωματος και ανακατευουμε τα υλικα μεχρι να δουμε να ψιχουλιαζει η ζυμη.Τοτε ριχνουμε λιγο λιγο το 1 φλ.χλιαρο νερο
 και ζυμωνουμε σε δυνατη ταχυτητα για 4-5 λεπτα.
Αφηνουμε σκεπασμενη την ζυμη για 20 -25 λεπτα να ξεκουραστει.
Την βαζουμε σε ελαφρα αλευρωμενο  παγκο, την ζυμωνουμε ελαχιστα και ελαφρα και την κοβουμε σε 4 ισα μερη.
Με την παλαμη μας  ανοιγουμε  το καθε κομματι σε  μετριο φυλλο και ριχνουμε σε ολη την επιφανεια του την τριμμενη φετα,
το τυλιγουμε σε ρολο
 και μετα σε σαλιγκαρο.
Εχουμε λαδωσει ενα μετριο ταψακι εγω το εφτιαξα σε ταρτιερα και το βαζουμε στο κεντρο του ταψιου.Συνεχιζουμε την ιδια διαδικασια με τα υπολοιπα 3 φυλλα και καθε που τελειωνουμε τα φυλλα βαζουμε τον ενα σαλιγκαρο πανω στον αλλο.
Τελος με την παλαμη μας πιεζουμε τους σαλιγκαρους να απλωθουν σε ολη την επιφανεια του ταψιου.
Χτυπαμε τα 2 αυγα σε μπολ με την τριμμενη φετα 
και τα ριχνουμε σε ολη την επιφανεια του ψωμιου.
Ψηνουμε σε προθερμασμενο φουρνο στους 180 βαθμους για 1 ωρα περιπου αναλογα με τον φουρνο μας προσεχοντας να εχει ψηθει και απο κατω.
Αφαιρουμε απο τον φουρνο και το βαζουμε σε σχαρα να ακουμπησει για να μην ιδρωσει και τρωγεται μετα μανιας κοβοντας το με το χερι αφου δεν προλαβαινει να κοπει καν με το μαχαιρι.

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!

ΥΠΕΡΟΧΟ ΤΥΡΟΨΩΜΟ!!! 4.5 5 Gwgoyla Nsg Ψωμι με τυρι δυο σε ενα!!! Υπεροχο,μυρωδατο,αφρατο και γευστικοτατο τυροψωμο για ολη την οικογενει...


,

Δώστε το email σας για να λαμβάνετε πρώτη/ος κάθε καινούρια Συνταγή...

author picture

Για μένα :

Είμαι η Gwgoyla Nsg, ιδιοκτήτρια του Μαγειρικού blog Νόστιμες Συνταγές της Γωγώς.Αγαπώ τη Μαγειρική και τη ζαχαροπλαστική απο πολύ μικρή και μέσα απο το blog μου διοχετεύω αυτή την αγάπη και προς εσάς.Θέλω να ξέρετε οτι Ο Λ Ε Σ οι συνταγές που θα βρείτε στο ιντερνετικό σπιτάκι μου είναι δοκιμασμένες και φτιαγμένες με φροντίδα,Αγάπη και πολύ πολύ μεράκι...Επίσης φροντίζω να δίνω και αναλυτικές οδηγίες με φωτογραφίες βήμα προς βήμα απο την παρασκευή τους ετσι ωστε ακόμα και η πιό Αρχάρια μαγείρισσα να βγεί ασπροπρόσωπη στα αγαπημένα της πρόσωπα!!!Αν σας αρέσει κάποια συνταγή ή έχετε κάποια απορία μή διστάσετε να γίνετε μέλος και να αφήσετε το σχόλιό σας. Για να γίνετε μέλος στη σελίδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Για να γίνετε μέλος στην Ομάδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Τέλος μπορείτε να με προσθέσετε στο google plus στο Gwgoyla Nsg .

5 σχόλια

Selcouth είπε...

Που να πάρει... τον blogger μου μέσα! Που δείχνει στο δικό μου blog ότι έχεις 3 μέρες να κάνεις ανάρτηση και κόντεψα να χάσω το τυρόψωμο! Έμεινε τίποτα καλέ ή μπα;;;;

Άκου λέει! Φυσικά και θα το δοκιμάσω! Υπάρχει περίπτωση να χάσω κάτι με τυρί; Α πα πα!
Γωγούλα μου φαίνεται πολύ νόστιμο τυρόψωμο! Γεια στα χεράκια σου!

Πολλά πολλά φιλάκια! Καλό βράδυ σε 'σένα και το Κριάρρρρ σου!

gwgoyla είπε...

Καλως την τυρου μου!!!
Μας τα κανει κατι τετοια ο blogger που και που..
Λυπαμαι Πηνελοπη μου αλλα δεν εμεινε ψιχουλακι ουτε απο ψωμι ουτε απο τυρι..χιχι!!!Φαντασου δοκιμασα κι εγω ζεστο ζεστο αλλα και κρυο..απλα ΥΠΕΡΟΧΟ..Σε ευχαριστω πολυ Πηνελοπη μου καλο σου βραδυ,τα εδωσα τα χαιρετισματα στο κριαρρρ ευχαριστει πολυ,και ανταποδιδει,φιλακια πολλα πολλα πολλα!!!

ΕΛΕΝΑ είπε...

To φαντάζομαι ζεστό ζεστό Γωγούλα μου, με το τυράκι να απογειώνει την γεύση του!
Φιλιά πολλά, καλό απόγευμα!

ΕΛΕΝΗ είπε...

Γωγούλα μου δε μπορείς να φανταστείς πόσο το ζήλεψα το ψωμάκι σου έτσι αφράτο όπως το βλέπω...πωπω!!!Τέλειο!
Φιλάκια!!!

nikiad.blogspot.gr είπε...

Υπέροχη συνταγή-φάνταζομαι την υπέροχη γεύση της !!! Πολύ έξυπνη
ιδέα το τυλιγμα σε ρολό και μετά σε σαλίγκαρο-έτσι μοιράζεται ομοιόμορφα η φέτα ! Θα το φτιάξω οπωσδήποτε !!!
Πολλά φιλιά !!! Καλό Σ/Κ !!!