Google+ ΚΟΥΛΟΥΡΙΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΜΑΣΤΙΧΩΤΑ!!! | Νόστιμες Συνταγές της Γωγώς

ΚΟΥΛΟΥΡΙΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΜΑΣΤΙΧΩΤΑ!!!

Συνταγή απο: Gwgoyla Nsg Κατηγορίες: | |
Φρεσκοψημενα μυρωδατα,μαστιχωτα σπιτικα κουλουρια θεσσαλονικης.
Το πρωινο σνακ για μικρους και μεγαλους,για τον καφε και το γαλα.
Για την δουλεια,για το σχολειο των μικρων,συνοδευμενα με τυρι,η'γεμιστα με τυρι.
Ειναι φανταστικα τα συγκεκριμενα κουλουρια,σας το εγγυωμαι!!!

ΥΛΙΚΑ(για 15 κουλουρια)
500 γρ.αλευρι δυνατο(για τσουρεκια)
1/2 φλ.τσαγιου χλιαρο νερο(το φλυτζανι μου εχει συνολικη χωρητικοτητα 180 ml)
1 1/2 κ.σουπας ζαχαρη
1 φ.ξερη μαγια (9 γρ.)
1 κ.σουπας αλατι
5 κ.σουπας ελαιολαδο
1 φλ.τσαγιου χλιαρο νερο
ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΚΑΛΥΨΗ
250-300 γρ.σουσαμι
2 κουπες χλιαρο νερο
6 κ.σουπας ζαχαρη


ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Σε μπολ βαζουμε την μαγια,την ζαχαρη και το χλιαρο νερο(προσοχη χλιαρο οχι καυτο)
ανακατευουμε να διαλυθει η μαγια,
σκεπαζουμε και αφηνουμε 10 λεπτα να ενεργοποιηθει η μαγια.
Στον καδο του μιξερ ριχνουμε το αλευρι το αλατι τα ανακατευουμε και κανουμε μια λακουβα.
Ριχνουμε την ενεργοποιημενη μαγια,
το ελαιολαδο και το 1 φλ.χλιαρο νερο.
Τοποθετουμε τον γαντζο για ζυμωμα,και σε χαμηλη ταχυτητα ανακατευουμε μεχρι να ενωθουν καλα τα υλικα.
Κατοπιν ανεβαζουμε στην δυνατη ταχυτητα το μιξερ και ζυμωνουμε για 4 λεπτα.(κραταμε το μιξερ με τα χερια να μην απογειωθει).
Στην συνεχεια σκεπαζουμε τον καδο με πετσετα και αφηνουμε την ζυμη να ξεκουραστει 30 λεπτα.
Αφαιρουμε την πετσετα
 και ξαναχτυπαμε για αλλα 4 λεπτα και η ζυμη ειναι ετοιμη.
Την βαζουμε στον παγκο μας την χωριζουμε σε 15 κομματια-μπαλες.
Σε λεκανη εχουμε βαλει για την επικαλυψη 2 κουπες χλιαρο νερο με την ζαχαρη,
σε ταψακι μπολικο σουσαμι(μη το τσιγκουνευτειτε),στρωνουμε και λαδοκολλα στις λαμαρινες.Παιρνουμε ενα ενα μπαλακι και το πλαθουμε κορδονι γυρω στα 30-40 εκ.
το κλεινουμε και με το δαχτυλο μας παταμε την ενωση να κολλησει.
Το βουταμε στο νερο με την ζαχαρη
 και μετα μεσα στο σουσαμι να κολυμπησει ωστε να καλυφθει πολυ καλα και απο τις 2 μεριες με αφθονο σουσαμι,
και τα στρωνουμε στις λαμαρινες.
Τα σκεπαζουμε με πετσετα και τα αφηνουμε 30 λεπτα να φουσκωσουν.
Κατοπιν τα ψηνουμε σε πολυ καλα προθερμασμενο φουρνο(το τονιζω αυτο) στους 200 βαθμους για 15 λεπτα  στον αερα  και ειναι ετοιμα.Αν τα θελετε ξεροτραγανα ψηστε τα περισσοτερο,απλα αυτα που σας δινω εγω ειναι φανταστικα και μαστιχωτα καταλληλα και ιδανικα για τα παιδια.

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!

Δείτε Επίσης:



7 σχόλια:

Effie's Sweet Home Designs είπε...

Γωγώ μου πολύ τα ζήλεψα!!!!
Αχ τι να πρωτοφτιάξω από τα ωραία σου!!!!!!

gwgoyla είπε...

Καλως το Εφουλινι μου!
Ειναι φανταστικα τα κουλουρια,μη σου πω και απο τα ετοιμα...δεν το λεω επειδη τα εφτιαξα εγω..αλλα αν ακολουθησεις βημα βημα την παρασκευη τους θα σου βγουν ετσι οπως σου τα περιγραφω..
Σε ευχαριστω παρα πολυ,για τα καλα σου λογια,να εχεις μια πανεμορφη Κυριακη,πολλα φιλακια!!!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Tα κουλούρια Θεσσαλονίκης είναι το πιο αγαπημένο σνακ όλων των εποχών νομίζω!
Υπέροχχα τα έκανες Γωγούλα μου, γεια στα χεράκια σου!
Πολλά φιλάκια, καλό απόγευμα!

Selcouth είπε...

Δεν χρειάζεται να μας εγγυηθείς Γωγώ μου! Ξέρουμε ήδη από πρώτο χέρι της νοστιμιές σου! Έβαλες κι αυτή τη φώτο με το τυράκι και έχω πάθει μια οξεία λιγουρίτιδα. Βγαίνουν και μπόλικα!
Κι εγώ παιδάκι είμαι, για στείλε κάνα δυό κι από 'δω!
Πολλά πολλά φιλάκια! Μουαααατς! Καλή και ήρεμη εβδομάδα σου εύχομαι!

nikiad.blogspot.gr είπε...

Φαίνονται τόσο υπέροχα !!!!! Κι αφού
γίνονται και μαστιχωτά σίγουρα θα δοκιμάσω άμεσα τη συνταγή σου !!!!

ΚΑΛΛΙΡΡΟΗ ΗΛΙΟΥ είπε...

Πιο καλά και από του φούρνου!!! Τέλεια!Η μικρή μου τρελάθηκε μιας και είναι τα αγαπημένα της!!!

gwgoyla είπε...

Χαρηκα παρα πολυ που εφτιαξες τα κουλουρια μου,και αρεσαν τοοοοσο πολυ στο κοριτσακι σου,σε ευχαριστω παρα πολυ,να εισαι καλα καλη σου μερα!!!

Ελα στην παρέα μας!!!

Follow on Bloglovin