ΚΕΙΚ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ!!!

Αφρατο,μυρωδατο και πεντανοστιμο κεικ πορτοκαλι με σιγουρη επιτυχια!!!
Προκειται για την αυθεντικη συνταγη των Ζαχαροπλαστειων Κωνσταντινιδη με ιστορια
στα γλυκα απο τη Μικρα Ασια!!!
Δοκιμαστε το!!!

ΥΛΙΚΑ
100 γραμ. Αγελαδινό βούτυρο
350 γραμ. Ζάχαρη
2 γραμ. Αλάτι
270 γραμ. Αυγά ολόκληρα (περίπου 5 αυγά)
150 γραμ. Ζωική κρέμα γάλακτος 35%
Ξύσμα από 3 πορτοκάλια 
300 γραμ. Αλεύρι μαλακό
8 γραμ. Μπέικιν πάουντερ
 30 γραμ. Κονιάκ


ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Βάζουμε στο μίξερ το βούτυρο, τη ζάχαρη, το αλάτι και τα χτυπάμε με το σύρμα μέχρι να αφρατέψουν καλά.
Ρίχνουμε σιγά σιγά τα αυγά.
Ρίχνουμε σιγά σιγά την κρέμα γάλακτος..
Βγάζουμε τον καδο από το μίξερ και ρίχνουμε το ξύσμα πορτοκάλι και το κονιάκ και ανακατεύουμε με την σπατουλα.
Στη συνέχεια ρίχνουμε το αλεύρι μαζί με το μπέικιν
 και ανακατεύουμε πάλι καλά με την σπατουλα, μέχρι να ομογενοποιηθεί το μείγμα.
Το βαζουμε σε αλευροβουτυρωμένη φόρμα
 και ψήνουμε στους 160°C για 50-55 λεπτά.(αναλογα τον φουρνο μας)




ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!

ΚΕΙΚ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ!!! 4.5 5 Gwgoyla Nsg Αφρατο,μυρωδατο και πεντανοστιμο κεικ πορτοκαλι με σιγουρη επιτυχια!!! Προκειται για την αυθεντικη ...


,

Δώστε το email σας για να λαμβάνετε πρώτη/ος κάθε καινούρια Συνταγή...

author picture

Για μένα :

Είμαι η Gwgoyla Nsg, ιδιοκτήτρια του Μαγειρικού blog Νόστιμες Συνταγές της Γωγώς.Αγαπώ τη Μαγειρική και τη ζαχαροπλαστική απο πολύ μικρή και μέσα απο το blog μου διοχετεύω αυτή την αγάπη και προς εσάς.Θέλω να ξέρετε οτι Ο Λ Ε Σ οι συνταγές που θα βρείτε στο ιντερνετικό σπιτάκι μου είναι δοκιμασμένες και φτιαγμένες με φροντίδα,Αγάπη και πολύ πολύ μεράκι...Επίσης φροντίζω να δίνω και αναλυτικές οδηγίες με φωτογραφίες βήμα προς βήμα απο την παρασκευή τους ετσι ωστε ακόμα και η πιό Αρχάρια μαγείρισσα να βγεί ασπροπρόσωπη στα αγαπημένα της πρόσωπα!!!Αν σας αρέσει κάποια συνταγή ή έχετε κάποια απορία μή διστάσετε να γίνετε μέλος και να αφήσετε το σχόλιό σας. Για να γίνετε μέλος στη σελίδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Για να γίνετε μέλος στην Ομάδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Τέλος μπορείτε να με προσθέσετε στο google plus στο Gwgoyla Nsg .

8 σχόλια

margarita είπε...

Πρεπει να είναι πολυ νόστιμο τα συγκεκριμένα ζαχαροπλαστειά φημιζονται για τα γλυκά τους

margarita είπε...

Πρεπει να ειναι πολυ νόστιμο τα συγκεκριμενα ζαχαροπλαστειά φημίζονται για τα γλυκά τους!!!

gwgoyla είπε...

Μαργαριτα πραγματικα ειναι πεντανοστιμο,γι'αυτο αλλωστε μετα την δοκιμη του το δημοσιευσα..Οσο για τα γλυκα των ζαχαροπλαστειων Κωνσταντινιδη ειναι φοβερα πεντανοστιμα...Σε ευχαριστω πολυ πολυ για την επισκεψη σου,φιλια!!!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Δεν έχω δοκιμάσει το κέικ από το συγκεκριμμένο ζαχαροπλαστείο, αλλά είμαι σίγουρη Γωγούλα μου ότι το δικό σου θα είναι ακόμα πιο νόστιμο!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΗ είπε...

Γωγούλα μου αυτό δε ξεφεύγει με τίποτε, θα το φτιάξω το Σ/Κ!!!Τα συγκεκριμένα ζαχαροπλαστεία είναι τα πιο αγαπημένα στη πόλη μας!!!Τέλεια συνταγή, μπράβο!Σε ευχαριστούμε πολύ που τη μοιράστηκες μαζί μας!!!!
Φιλάκια πολλά!!!

Olives Olive είπε...

Καλησπέρα, Γωγώ!!! αν το κέικ, είναι σαν το προφιτερόλ του και το μιλφέιγ του, πραγματικά δεν θα μου ξεφύγει ούτε εμένα, αυτή την εβδομάδα...!!!

Selcouth είπε...

Πολύ θα ήθελα να το βάλω κάτω και να του αλλάξω τα φώτα! Κολασμένες οι φωτογραφίες σου Γωγώ μου και η συνταγή δείχνει καταπληκτική!
Αν κι έχω κοντά μου αυτό το ζαχαροπλαστείο δεν έχει τύχει να δοκιμάσω το κέϊκ του.
Γεια στα χέρια σου Γωγούλα μου! Φαίνεται ότι το έχεις πετύχει καλύτερα κι από επαγγελματία! Σλουρπ!
Πολλά πολλά φιλάκια! Καλό μεσημέρι και καλή όρεξη!

"ζαχαρούλα.." είπε...

κέικ πορτοκάλι!!!!! λατρεμένη γεύση....

φιλιά πολλά!!!!!!!!!!!!!!!!