ΑΦΡΑΤΑ ΜΠΙΦΤΕΚΙΑ ΦΟΥΡΝΟΥ!!!

Αφρατα ζουμερα και γευστικοτατα μπιφτεκια φουρνου!!!

ΥΛΙΚΑ
650 γρ.κιμα μοσχαρισιο
2 τριμμενα ξερα κρεμμυδια
130 γρ.παξιμαδι κριθινο (μουλιασμενο σε νερο)
1 αυγο
3 κ.σουπας δυοσμο φρεσκο ψιλοκομμενο
3 κ.σουπας μαιντανο ψιλοκομμενο
2 κ.σουπας ξυδι
Αλατι,
Πιπερι
Ριγανη
Παπρικα γλυκια
100 ml ελαιολαδο


ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Σε λεκανη βαζουμε τον κιμα το ξυδι, τα κρεμμυδια,το αυγο,δυοσμο μαιντανο,
και προσθετουμε το μουλιασμενο και καλα στραγγισμενο με τα χερια μας παξιμαδι,αλατι πιπερι,ριγανη,παπρικα το ελαιολαδο 
και αρχιζουμε να ζυμωνουμε τον κιμα μας,απο κατω προς τα πανω μεχρι να ανακατευτουν ολα τα υλικα καλα.Βαζουμε τον κιμα στο ψυγειο να σταθει τουλαχιστον μιση ωρα.Αν μπορειτε να εχετε ζυμωσει τον κιμα απο το προηγουμενο βραδυ θα ηταν ακομα καλυτερα.
Παιρνουμε μερος απο τον ζυμωμενο κιμα και πλαθουμε μακροστενα μπιφτεκια.
Λαδωνουμε καλα λαμαρινα του φουρνου μας τοποθετουμε τα μπιφτεκια
 και τα ψηνουμε σε προθερμασμενο φουρνο με αερα στους 170-180 βαθμους μεχρι να παρουν χρωμα και απο τις δυο πλευρες..
μπορειτε αν θελετε να τα ψησετε και στο γκριλ.Τα σερβιρουμε ζεστα με σαλατα εποχης,ρυζι,πατατουλες η'με λαχανικα.

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!

ΑΦΡΑΤΑ ΜΠΙΦΤΕΚΙΑ ΦΟΥΡΝΟΥ!!! 4.5 5 Gwgoyla Nsg Αφρατα ζουμερα και γευστικοτατα μπιφτεκια φουρνου!!! ΥΛΙΚΑ 650 γρ.κιμα μοσχαρισιο 2 τρ...


,

Δώστε το email σας για να λαμβάνετε πρώτη/ος κάθε καινούρια Συνταγή...

author picture

Για μένα :

Είμαι η Gwgoyla Nsg, ιδιοκτήτρια του Μαγειρικού blog Νόστιμες Συνταγές της Γωγώς.Αγαπώ τη Μαγειρική και τη ζαχαροπλαστική απο πολύ μικρή και μέσα απο το blog μου διοχετεύω αυτή την αγάπη και προς εσάς.Θέλω να ξέρετε οτι Ο Λ Ε Σ οι συνταγές που θα βρείτε στο ιντερνετικό σπιτάκι μου είναι δοκιμασμένες και φτιαγμένες με φροντίδα,Αγάπη και πολύ πολύ μεράκι...Επίσης φροντίζω να δίνω και αναλυτικές οδηγίες με φωτογραφίες βήμα προς βήμα απο την παρασκευή τους ετσι ωστε ακόμα και η πιό Αρχάρια μαγείρισσα να βγεί ασπροπρόσωπη στα αγαπημένα της πρόσωπα!!!Αν σας αρέσει κάποια συνταγή ή έχετε κάποια απορία μή διστάσετε να γίνετε μέλος και να αφήσετε το σχόλιό σας. Για να γίνετε μέλος στη σελίδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Για να γίνετε μέλος στην Ομάδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Τέλος μπορείτε να με προσθέσετε στο google plus στο Gwgoyla Nsg .

4 σχόλια

Neli είπε...

Πολυ νόστιμα και ομορφα παρουσιασμενα,ωραιο πιατο,φιλιαααα καλη αυριανη.

ΕΛΕΝΑ είπε...

Καλή βδομάδα Γωγούλα μου, χρόνια πολλά!
Τα μπιφτεκάκια σου ζουμερά, αφράτα και πεντανόστιμα!
Φιλιά!

Selcouth είπε...

Μπιφτεκάκια αγαπημένα. Μέχρι εδώ έφτασε η μυρωδιά τους! Ξαναπείνασα βρε Γωγούλα μου! Φτιάχνω συχνά, οπότε την επόμενη φορά θα τα φτιάξω έτσι!
Πάντως οφείλω να πω ότι την παράσταση την κλέβει η καρδιά με το ρύζι και τον αρακά! Πες μου τί έκανες και κατάφερες να στήσεις έτσι τον αρακά! Τέλειο!
Πολλά πολλά φιλάκια Γωγώ μου. Καλό μεσημέρι και καλή συνέχεια!

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

Μου αρέσουν τα μπιφτέκια