ΚΑΛΑΜΑΡΑΚΙΑ ΣΤΟ ΦΟΥΡΝΟ ΣΑΝ ΤΗΓΑΝΙΤΑ!!!

Πριν 1 χρονο περιπου ειχα κανει αναρτηση καλαμαρακια τηγανιτα με τραγανη κρουστα εξωτερικα και μαλακα εσωτερικα,με τεραστια επιτυχια πρωτα στα δημοφιλη, και πολλες ευχαριστιες για το τελειο αποτελεσμα απο τις δοκιμες των αγαπητων αναγνωστων του μπλογκ μου.
Ερχομαι παλι να δωσω επισης το τελειο αποτελεσμα με τα καλαμαρακια αλλα αυτη τη φορα στο φουρνο σαν τηγανιτα με το ιδιο ακριβως αποτελεσμα..με τον τροπο αυτο μαγειρεματος κανουμε αρκετη οικονομια θα ελεγα στο λαδι που θα χρησιμοποιουσαμε για το τηγανισμα,το πεταγμα απο τα καλαμαρακια καθως επισης και ολη την βρωμια στην κουζινα μας.
Κατα την ταπεινη μου γνωμη ειναι η καλυτερη λυση για μια νοικοκυρα να φτιαχνει με αυτο τον τροπο τα καλαμαρακια χωρις καν να το σκεφτει.
Επειδη δεν θελω να επαναλαμβανω τα ιδια πραγματα στην συνταγη θα σας βαλω τα υλικα,και θα σας παραπεμψω στην παλιοτερη συνταγη να δειτε την διαδικασια μεχρι και το αλευρωμα και μετα συνεχιστε την αναγνωση εδω..ελπιζω να μην σας κουρασω με αυτο τον τροπο.
Εσεις το μονο που εχετε να κανετε ειναι μια δοκιμη!!!

ΥΛΙΚΑ
1 κιλο μετρια καλαμαρακια φρεσκα η'κατεψυγμενα

Χυμο απο 1 λεμονι

1 φλυτζανακι μικρο του καφε ουζο

Αλατι

Αλευρι

Ελαιολαδο

ΕΚΤΕΛΕΣΗ

Για να δειτε την διαδικασια μεχρι και το αλευρωμα 

πατηστε ΕΔΩ

Στην συνεχεια στρωνουμε λαδοκολλα σε λαμαρινα του 

φουρνου μας,την ψεκαζουμε με ελαιολαδο πολυ καλα σε ολη 

την επιφανεια 
βαζουμε με την σειρα τα καλαμαρακια,τα ψεκαζουμε και 

αυτα με ελαιολαδο 
και τα ψηνουμε σε πολυ καλα 

προθερμασμενο φουρνο στους 200 βαθμους στον αερα 

μεχρι 

να παρουν το χρυσοκιτρινο χρωμα οπως οταν θα τα 

τηγανιζαμε.(δεν τα γυρναμε,ψηνονται το ιδιο ομοιομορφα

 πανω κατω)

Τα αφαιρουμε απο τον φουρνο 


τα σερβιρουμε σε πιατελα με λεμονακι και σαλατα εποχης.



ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!
ΚΑΛΑΜΑΡΑΚΙΑ ΣΤΟ ΦΟΥΡΝΟ ΣΑΝ ΤΗΓΑΝΙΤΑ!!! 4.5 5 Gwgoyla Nsg Πριν 1 χρονο περιπου ειχα κανει αναρτηση καλαμαρακια τηγανιτα με τραγανη κρουστα εξωτερικα και μαλακ...


,

Δώστε το email σας για να λαμβάνετε πρώτη/ος κάθε καινούρια Συνταγή...

author picture

Για μένα :

Είμαι η Gwgoyla Nsg, ιδιοκτήτρια του Μαγειρικού blog Νόστιμες Συνταγές της Γωγώς.Αγαπώ τη Μαγειρική και τη ζαχαροπλαστική απο πολύ μικρή και μέσα απο το blog μου διοχετεύω αυτή την αγάπη και προς εσάς.Θέλω να ξέρετε οτι Ο Λ Ε Σ οι συνταγές που θα βρείτε στο ιντερνετικό σπιτάκι μου είναι δοκιμασμένες και φτιαγμένες με φροντίδα,Αγάπη και πολύ πολύ μεράκι...Επίσης φροντίζω να δίνω και αναλυτικές οδηγίες με φωτογραφίες βήμα προς βήμα απο την παρασκευή τους ετσι ωστε ακόμα και η πιό Αρχάρια μαγείρισσα να βγεί ασπροπρόσωπη στα αγαπημένα της πρόσωπα!!!Αν σας αρέσει κάποια συνταγή ή έχετε κάποια απορία μή διστάσετε να γίνετε μέλος και να αφήσετε το σχόλιό σας. Για να γίνετε μέλος στη σελίδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Για να γίνετε μέλος στην Ομάδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Τέλος μπορείτε να με προσθέσετε στο google plus στο Gwgoyla Nsg .

3 σχόλια

Selcouth είπε...

Εντάξει, ομολογώ ότι είχες τρανταχτά επιχειρήματα για να τα δοκιμάσω στο φούρνο (το τί βαριέμαι να καθαρίζω την κουζίνα, δεν λέγεται)!
Αχ βρε Γωγούλα μου, έχω μια λιγούρα άστα να πάνε...!!! Επίσης έχω και την περιέργεια να δω πώς βγαίνουν ψητά!
Πάντως από τις φωτογραφίες, αλλά και απ΄όλα τα υπόλοιπα που έχω φτιάξει από 'σένα... Πείθομαι σου λέω!
Την επόμενη φορά θα τα φτιάξω έτσι. Και νόστιμα θα είναι και πιο υγιεινά. Μπράβο Γωγούλα μου!
Φιλάκια πολλά πολλά! Καλό απόγευμα και καλή συνέχεια!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Πολύ καλή ιδέα Γωγούλα μου!
Σίγουρα θα γίνονται ωραιότατα, εγώ κάνω και ψαράκια έτσι στο φούρνο, αντί για τηγάνι, και γίνονται σαν τηγανιτά!
Σίγουρα θα δοκιμάσω και με καλαμαράκια!
Φιλιά!

Εφη είπε...

Εγώ γιατί δεν το έχω δει αυτό ακόμα;;;; Αυτή η λύση λύνει τα χέρια, γλιτώνεις το σκάσιμο που κάνουν μερικές φορές σα δαιμονισμένα μέσα στο τηγάνι, τη λαδίλα και την ατσαλιά μέσα στην κουζίνα.... Χίλια ευχαριστώ θα πω, καλό μεσημέρι Γωγούλα!!!