ΜΕΛΙΤΖΑΝΟΠΙΤΑ ΜΕ ΚΙΜΑ ΚΑΙ ΜΕ ΑΛΕΥΡΙ ΖΕΑΣ

Υπεροχη μελιτζανοπιτα με κιμα, φετα κατσικισια,και σπιτικο φυλλο με αλευρι Ζεας ολικης αλεσεως.
Πιστευω πως ειναι ακρως υγιεινη για οσους προσεχουν την διατροφη τους,
ακομα και σε αυτους που δεν....σιγουρα θα την λατρεψουν γιατι δεν υστερει σε νοστιμια.
Μια δοκιμη πιστευω θα σας πεισει!!!



ΥΛΙΚΑ
5 μετριες μελιτζανες τσακωνικες (500 γρ.)κομμενες σε κυβους
300 γρ.κιμα μοσχαρισιο
2 ξερα κρεμμυδια ψιλοκομμενα
1 ντοματα μεγαλη ξεφλουδισμενη και ψιλοκομμενη σε κυβους
3 σκ.σκορδου ψιλοκομμενες
200 γρ.φετα κατσικισια τριμμενη
100 ml ελαιολαδο
1 σφηνακι κοκκινο κρασι
1/2 ματσακι μαιντανο ψιλοκομμενο
Αλατι
Πιπερι
1 πρεζα μοσχοκαρυδο
ΓΙΑ ΤΟ ΦΥΛΛΟ(6 φυλλα)
500 γρ.αλευρι Ζεας ολικης
50 ml ελαιολαδο
1 κ.γλυκου αλατι
1 κ.σουπας ξυδι
1 νεροποτηρο χλιαρο νερο περιπου


ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Σε λεκανη βαζουμε το αλευρι κανουμε μια λακουβιτσα και ριχνουμε το αλατι,το ξυδι το λαδι τριβουμε με τα χερια μας,
ριχνουμε λιγο λιγο το χλιαρο νερο 
και ζυμωνουμε μεχρι να εχουμε μια μαλακη ζυμη που δεν θα μας κολλαει στα χερια.Την χωριζουμε σε 6 ισα μπαλακια μεσα στην λεκανη τα σκεπαζουμε και τα αφηνουμε να σταθουν για μιση ωριτσα.
Στην συνεχεια ξεκιναμε την γεμιση.
Σε λαμαρινα του φουρνου μας στρωνουμε λαδοκολλα και βαζουμε τις πλυμενες και κομμενες σε κυβους μελιτζανες τις ψεκαζουμε με ελαιολαδο 
τις ανακατευουμε να λαδωθουν καλα τις απλωνουμε αραια στην λαμαρινα
 και τις βαζουμε στον φουρνο μας μεχρι να παρουν ενα ελαφρυ χρωμα στους 200 βαθμους.
Σε τηγανι βαζουμε το ελαιολαδο να ζεσταθει,ριχνουμε κρεμμυδια και σκορδο
 να σωταριστουν ελαφρως
 και προσθετουμε τον κιμα.
Τα σωταρουμε ολα μαζι μεχρι να αλλαξει χρωμα ο κιμας και σβηνουμε με το κρασι.
Αφηνουμε να εξατμιστει το κρασι και προσθετουμε την ντοματα με τις μελιτζανες
 ανακατευουμε,ριχνουμε αλατι( με μετρο επειδη θα προσθεσουμε και την φετα,)το πιπερι το μοσχοκαρυδο 
ανακατευουμε και αφηνουμε σε μετρια φωτια να σιγοβρασει 
μεχρι να σωθουν τα υγρα.
 Αφαιρουμε το τηγανι απο την φωτια και προσθετουμε τον ψιλοκομμενο μαιντανο με την τριμμενη φετα 
ανακατευουμε και αφηνουμε στην ακρη να κρυωσει μεχρι να ανοιξουμε τα φυλλα.
 Σε ξυλινη επιφανεια ριχνουμε αλευρακι βαζουμε το ενα μπαλακι ζυμης το πασπαλιζουμε με αλευρι
 και με λεπτο πλαστη ανοιγουμε το φυλλο λιγο μεγαλυτερο απο το ταψι μας δηλαδη τα φυλλα να προεξεχουν απο αυτο.
Λαδωνουμε ενα  μετριο ταψι,  στρωνουμε το φυλλο,το λαδωνουμε 

και συνεχιζουμε την ιδια διαδικασια και με τα υπολοιπα φυλλα λαδωνοντας τα ενα ενα.Ριχνουμε κατοπιν τη γεμιση στρωνοντας την ομοιομορφα σε ολη την επιφανεια του ταψιου.Τα φυλλα που εξεχουν τα γυρναμε προς τα μεσα.
Κατοπιν στρωνουμε απο πανω τα υπολοιπα φυλλα τα οποια εχουμε ανοιξει λιγοτερο απο τα φυλλα οπου εχουμε βαλει στην βαση και τα στρωνουμε κανοντας σουρες στην επιφανεια τους..
Χαραζουμε με κοφτερο μαχαιρι επιφανειακα την πιτα σε κομματια την ραντιζουμε με ελαιολαδο και λιγο νερακι
 και την ψηνουμε σε προθερμασμενο φουρνο στις αντιστασεις στους 190 βαθμους για 1 ωρα και 10 λεπτα περιπου.

Αφου ψηθει την βγαζουμε απο τον φουρνο την αφηνουμε να σταθει λιγο και την κοβουμε σε κομματια .

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!
ΜΕΛΙΤΖΑΝΟΠΙΤΑ ΜΕ ΚΙΜΑ ΚΑΙ ΜΕ ΑΛΕΥΡΙ ΖΕΑΣ 4.5 5 Gwgoyla Nsg Υπεροχη μελιτζανοπιτα με κιμα, φετα κατσικισια,και σπιτικο φυλλο  με αλευρι Ζεας ολικης αλεσεως. Πι...


,

Δώστε το email σας για να λαμβάνετε πρώτη/ος κάθε καινούρια Συνταγή...

author picture

Για μένα :

Είμαι η Gwgoyla Nsg, ιδιοκτήτρια του Μαγειρικού blog Νόστιμες Συνταγές της Γωγώς.Αγαπώ τη Μαγειρική και τη ζαχαροπλαστική απο πολύ μικρή και μέσα απο το blog μου διοχετεύω αυτή την αγάπη και προς εσάς.Θέλω να ξέρετε οτι Ο Λ Ε Σ οι συνταγές που θα βρείτε στο ιντερνετικό σπιτάκι μου είναι δοκιμασμένες και φτιαγμένες με φροντίδα,Αγάπη και πολύ πολύ μεράκι...Επίσης φροντίζω να δίνω και αναλυτικές οδηγίες με φωτογραφίες βήμα προς βήμα απο την παρασκευή τους ετσι ωστε ακόμα και η πιό Αρχάρια μαγείρισσα να βγεί ασπροπρόσωπη στα αγαπημένα της πρόσωπα!!!Αν σας αρέσει κάποια συνταγή ή έχετε κάποια απορία μή διστάσετε να γίνετε μέλος και να αφήσετε το σχόλιό σας. Για να γίνετε μέλος στη σελίδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Για να γίνετε μέλος στην Ομάδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Τέλος μπορείτε να με προσθέσετε στο google plus στο Gwgoyla Nsg .

9 σχόλια

Selcouth είπε...

Έχεις φάει ποτέ μελιτζανόπιτα για πρωινό; Εγώ πάντως ευχαρίστως θα την έτρωγα, έτσι όπως τη βλέπω λαχταριστή! Σλουρπ!
Απ΄ό,τι διαβάζω πρέπει να είναι πεντανόστιμη! Έχει και φετούλα... αμάν, αμάν!
Το φύλλο λίγο το βαριέμαι, αλλά φαντάζομαι ότι θα έχει άλλη νοστιμιά η πίτα αν είναι χειροποίητο!
Πολλά πολλά φιλάκια Γωγούλα μου! Να είσαι πάντα καλά και να έχεις μια υπέροχη μέρα! Σμουτς!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Θέλω να απλώσω το χέρι μου να πάρω ένα μεγάλο κομμάτι, μιας και πιτού είμαι και ... μελιτζανού!!
Υπέροχη σου έγινε Γωγούλα μου!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΗ είπε...

Γωγούλα μου, σκέτος πειρασμός ο πίτα σου!!!!Φανταστική, γεια στα χέρια σου!!!!
Παίρνω 3-4 κομμάτια για το δρόμο και σε φιλώ!!!!!!

Neli είπε...

Αμαν ,τη θέλωω τώρα τι ωραία ,καλοψημενη και τραγανή πιτουλα είναι αυτή,τρελαινομαι για μελιτζανόπιτα,η δικη σου φαίνεται τέλεια,γεια στα χερια σου,πολλά φιλια,καλό βράδυ.

Create Taste είπε...

μπελαλίδικο αλλά πεντανόστιμο! Μπράβο!

Δήμητρα είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Δήμητρα είπε...

Κα Γωγώ...τα θερμά μου συγχαρητήρια!!Ανακάλυψα τυχαία το μπλογκ σας σε μια αναζήτηση μου για μια συνταγή και οφείλω να ομολογήσω πως "κόλλησα" εδω και μια βδομάδα.Διάβασα όλες τις συνταγές που έχετε αναρτήσει και γέμισα τον φάκελο με τα αγαπημένα μου με όσες έχω σκοπό να φτιάξω.Ήδη έχω δοκιμάσει το "μυστήριο" και τις "χοιρινές μπριζόλες με καραμελωμένες πατάτες στο φούρνο"....ΑΨΟΓΕΣ και οι δυο.Προβλέπω να γίνομαι η θερμότερη οπαδός σας.Ευχαριστώ που μοιράζεστε μαζί μας τις γνώσεις,το κέφι, και το μεράκι σας για κάτι τόσο δημιουργικό όσο η μαγειρική...ΣΥΝΕΧΙΣΤΕ ΕΤΣΙ!!!!Η καινούργια σας φίλη ΔΗΜΗΤΡΑ.

masterJim18 είπε...

Γωγούλα μου,αυτή δεν είναι πίτα καλή μου.......ΠΕΙΡΑΣΜΟΣ είναι!!!!!Πότε θα εξελιχθεί η τεχνολογία βρε παιδί μου,να κάνεις έτσι δα στην οθόνη του υπολογιστή βλέποντας τα καλούδια που μας ανεβάζεις στο Blog και να βουτάς ένα λαχταριστό κομματάκι!!!!
Υπέροχη φαίνεται και ακόμη πιό υπέροχη πιστεύω θάναι στη γεύση της.
Με τη πρώτη ευκαιρία μου θα την κάνω.Αντί για αλεύρι Ζέας ολικής,μπορώ να βάλω αλεύρι για όλες τις χρήσεις;;;
Νικόλα μου,άντε μετά από τέτοια πίτα(νάχεις και κουμαρίσιο τσίπουρο).....να κάνεις κράτει στα κιλά!!!!ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΗΗΗΗ ΣΚΕΤΗ........
"Μαυρογιαλούρος"!!!

gwgoyla είπε...

Δημητρη μου καλη σου μερα!!! Γελασα με την ψυχη μου να εισαι καλα....φυσικα μπορεις να ανοιξεις φυλλο με αλλο αλευρι...απλα εγω ξερεις τον λογο που την εφτιαξα ετσι..λογω διατροφης ωστε να μπορω να τρωω..Σου ευχομαι να εχεις ενα υπεροχο Σ/Κ...!!!!