ΣΚΑΛΤΣΟΥΝΙΑ ΝΗΣΤΙΣΙΜΑ!!!

Υπεροχο νηστισιμο γλυκισμα τα σκαλτσουνια γεμιστα με μαρμελαδα, καρυδι, σταφιδες, κανελα και γαρυφαλο ιδανικα για την περιοδο νηστειας και οχι μονο.
Δοκιμαστε τα!!!

ΥΛΙΚΑ (ΓΙΑ ΤΗΝ ΖΥΜΗ ΓΙΑ 30 ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΠΕΡΙΠΟΥ)
1 κουπα αραβοσιτελαιο (200 ml)
1/2 κουπα λευκο κρασι
1 σφηνακι κονιακ
1/2 κ.γλυκου σοδα
1/2 κιλο αλευρι για ολες τις χρησεις
2 κ.γλυκου μπαιικιν παουντερ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΕΜΙΣΗ
Μαρμελαδα της αρεσκειας σας,εγω εβαλα κυδωνι
1/2 κουπα καρυδια ψιλοκομμενα 
1/2 κουπα σταφιδες
1/2 κ.γλυκου κανελα τριμμενη
1/2 κ.γλυκου γαρυφαλο τριμμενο
Η' τα γεμιζετε με ζαχαροπηκτα κερασια κοκτειλ και  κανετε την γεμιση μιση μιση οπως εκανα εγω.
Αχνη ζαχαρη για το πασπαλισμα


ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Σε λεκανη ριχνουμε το λαδι,το κρασι το κονιακ με την σοδα οπου εχουμε διαλυσει την σοδα,ανακατευουμε 
και ριχνουμε σιγα σιγα το αλευρι με το μπαιικιν
 και ζυμωνουμε μεχρι να εχουμε μια ζυμη μαλακη που δεν κολλαει στα χερια.
Αφηνουμε την ζυμη να ξεκουραστει μεχρι να ετοιμασουμε την γεμιση.Σε μπολ βαζουμε την μαρμελαδα,τα καρυδια,τις σταφιδες,κανελα,γαρυφαλο και ανακατευουμε.
Σε αλλο μπολ ψιλοκοβουμε τα κερασακια.
Παιρνουμε λιγη ζυμη σαν ενα μεγαλο καρυδι
 και με την παλαμη μας το πιεζουμε στον παγκο μας να ανοιξει,και με κουταλακι του γλυκου βαζουμε λιγη γεμιση
 το κλεινουμε σε μισοφεγγαρο και με πηρουνακι το πιεζουμε στην ακρη για να μην ανοιξουν στο ψησιμο.
Τα αραδιαζουμε σε λαμαρινα του φουρνου στρωμενη με λαδοκολλα 
και τα ψηνουμε σε προθερμασμενο φουρνο στους 180 βαθμους στον αερα για 25-30 λεπτα .
Αφου ψηθουν τα βγαζουμε απο τον φουρνο και τα αφηνουμε να κρυωσουν εντελως 
και τα πασπαλιζουμε με μπολικη ζαχαρη αχνη κοσκινισμενη.

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!
ΣΚΑΛΤΣΟΥΝΙΑ ΝΗΣΤΙΣΙΜΑ!!! 4.5 5 Gwgoyla Nsg Υπεροχο νηστισιμο γλυκισμα τα σκαλτσουνια γεμιστα με μαρμελαδα, καρυδι, σταφιδες, κανελα και γαρυφαλ...


,

Δώστε το email σας για να λαμβάνετε πρώτη/ος κάθε καινούρια Συνταγή...

author picture

Για μένα :

Είμαι η Gwgoyla Nsg, ιδιοκτήτρια του Μαγειρικού blog Νόστιμες Συνταγές της Γωγώς.Αγαπώ τη Μαγειρική και τη ζαχαροπλαστική απο πολύ μικρή και μέσα απο το blog μου διοχετεύω αυτή την αγάπη και προς εσάς.Θέλω να ξέρετε οτι Ο Λ Ε Σ οι συνταγές που θα βρείτε στο ιντερνετικό σπιτάκι μου είναι δοκιμασμένες και φτιαγμένες με φροντίδα,Αγάπη και πολύ πολύ μεράκι...Επίσης φροντίζω να δίνω και αναλυτικές οδηγίες με φωτογραφίες βήμα προς βήμα απο την παρασκευή τους ετσι ωστε ακόμα και η πιό Αρχάρια μαγείρισσα να βγεί ασπροπρόσωπη στα αγαπημένα της πρόσωπα!!!Αν σας αρέσει κάποια συνταγή ή έχετε κάποια απορία μή διστάσετε να γίνετε μέλος και να αφήσετε το σχόλιό σας. Για να γίνετε μέλος στη σελίδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Για να γίνετε μέλος στην Ομάδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Τέλος μπορείτε να με προσθέσετε στο google plus στο Gwgoyla Nsg .

3 σχόλια

daisy είπε...

αχ βρε Γωγω τι νοστιμιές πρωι πρωι!

daisy είπε...

μαλλον εφαγε το προιγουμενο μου σχόλιο. Μου τρεχουν τα σαλια! Μπραβο Γωγω!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Από τα ωραιότερα νηστίσιμα γλυκάκια!!
Φιλιά Γωγούλα μου, καλή βδομάδα!